Ruokahimot

Pitäis kehittää kyllä hesestä ja mäkkäristä kotiinkuljetus ! Varmasti olis kannatusta, ainakin meiltä mahapystyssä olevilta :wink
 
Minä olen tässä taas ollu kiitollinen ettei kylille tuleva hese valmistu ku vasta keväällä. :D tulis varmasti käytyä monta kertaa viikossa.
 
Mies haki viimeksi synnärille ruokaa hesestä kun tuntui ettei ne normaalit ateriat vaan millään riittäneet :grin Kätilöopistossa synnyttäville vinkkinä: siinä on kävelymatkan päässä pieni hese.
 
Mä varmaan kans tilaan sit heseaterian synnärille :angelic: kaikki makea maistuu nyt myös koko ajan!
 
Jos nyt saisin päättää, tilaisin synnärille graavia lohta kunnon satsin! Ainoo ruoka mitä kovasti kaivannut.
 
Ja ei siis mulla nälkä ole, vaan ihan vaan tekemisen puutteessa syön ja kun tekee vaan mieli kaikkee :|
 
Mä kans voisin kokoajan syödä, ei ihmekkään että painoki nousee kun kokoajan jotain mussuttaa :D
 
Meillä ei synnärin lähellä taida olla ku joku kiinalainen :D mikä kyl kans kelpais :D
 
Mies aikoi tuoda mulle konjakkia ja maksalaatikkoa. :D
 
Mä oon tilannut sushia, mäkkiruokaa (en oo käynyt pikaruokahampparilla koko raskausaikana!) ja mitäs vielä.. jotain muutakin tilasin :D
 
Mulla taas ei nykyään oo oikeen ikinä nälkä, pitää oikeen kellosta seurata että muistaa syödä tarpeeks usein päivän aikana. Eikä voi syödä kun vähän kun maha tuntuu heti täydeltä ja alkaa kiristää ja lisäks alkaa närästää.
 
Viime raskaudessa tilasin synnärille sushia. No, en saanut (mies vietti päivän tiiviisti mun ja vauvan kanssa), mutta ei mun yllättäen tehnyt mielikään. Olo oli aika seesteinen kun oli sen pienen vauvan saanut maailmaan, sairaalaruokakin maistui hyvältä.
 
Järjetön himo kiiweihin! Voisin vain niitä syödä ja parempi ku ovat vähän kirpeitä kuin liian kypsiä...
 
Takaisin
Top