Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Sen Mie oon kyl nyt jo taas huomannut et nälkä tulee useammin. Ei kovin montaa tuntia pysty olee syömättä mitään.
 
Mul toi kolme tuntia tuntuu olevan sellainen maksimi minkä pystyy olee syömättä. Toisaalta se on kyl ihan hyvä et syö suht tasasin väli ajoin jotain pientä. Normaalisti ku mul saattaa mennä pitkä aika etten muista syödä.
 
Viikossa ruuansulatus hidastu rytinällä. Hyvästi normaalit ateriat, nykyään syödään kämmenen kokosia annoksia 2-3h välein ja kauhea kiukku, jos verensokerit laskee.. :grin

Ja mulla on salmiakki sellanen, millä pystyn poistamaan pahoinvoinnin napista painamalla.. on kyllä tullut siitäkin herkusta nautittua raskauden aikana.. :rolleyes:
 
Piti hakee lähikaupasta etikkapunajuuria, kamala himo. En mä ikinä syö sellaisia, oonkohan edes ostanut sellaisia ennen. :D
 
Suolakurkkuhimo täälläkin! En todella syö normaalisti. Perjantaina piti opetella myös nakkikastikkeen teko, ihan älytön mieliteko. Nää ruokahimot on opettavaisia :D
 
Kaikki rasvanen on tipahtanu ruokavaliosta viikossa, järkyttävää närästystä! :confused:
 
mun tekee mieli balsamicoa/valkoviinietikkaa. Siis käytän esim salaattikastikkeena, esim "kreikkalasittain".. Mutta ei juurikaan muita himoja. Smurffi/Päärynälimppari maistuu tosi hyvältä :)
 
Mun tekee mieli jatkuvasti jotain tulista. Roskaruokakin houkuttaisi kokoajan paljon enemmän kuin peruskotiruoka(olis kuulemma pojan merkki nämä;D) kuitenkin pidettävä sen verran järkipäässä että mitään tulista kebabia tai hesen mättöjä ei tule haettua.

Normaalisti välttelen perunan, vehnän ja maitotuotteiden syömistä(juustoa ei lasketa :D ) ja nyt sitten tulee vedettyä tuota kaikkea! Perunaa tekee pari kertaa viikossa mieli ihan tosissaan. Pastaa menee myös ja jogurtteja, viilejä ja rahkoja.
Salmiakki on ollut mun "huume" jo ihan pienestä lapsesta asti. Liekö ainainen matala verenpaine syypää salmiakinhimooni. Sitä kun nyt ei saisi nykysuositusten mukaan syödä ollenkaan ja melkein neuvolatäti suuttui kun yritin saada "luvan" edes vähän syödä salminnnakkia niin oon nyt salaa sitten syönyt max 20g päivässä. En siis jokapäivä, mutta silloin kun heikottaa niin pari namia helpottaa oloa ja verenpaineetkin on pysynyt paljon parempana.

Muuten on ylipäätään jotain syötävä sen max 3tunnin välein vähäsen jos meinaa tolpillaan pysyä ja että väri pysyy kasvoilla :)
 
Maku-suolakurkkuja on mennyt nyt kaks purkkii viikon sisällä [emoji16] salmiakki pitää minutkin tolpillani töissä.. kai sitä vähä saa ottaa.. mullakin tosi alhainen verenpaine..
 
Pitääkö olla huolissaan, kun meillä mies on alkanu vetämään suolakurkkuja paljaaltaan? Hyvä kun ehdittii kaupasta ulos niin kysy jo, että: saanko syödä yhden suolakurkun nyt? Meillä näköjään miehes kärsii enemmän noista raskausajan mielihaluista mitä minä. :grin
 
Mulla on aivan kauhea himo kaikkeen makeaan. Esikoisesta ei tämmöistä ollut, saas nähä kuinka paljo kerään itelleni kiloja herkuttelulla :0
 
Tuorekurkku❤️❤️ voi että pelkkä ajatuskin saa himon kasvamaan! Koko kurkku häviää muutamassa minuutissa :hilarious: Mieskin pitää jo huolen ettö sitä on aina jääkaappissa.
 
Täällä himoitaan kaikkea makeaa, tällä hetkellä suklaarusinoita kun avattu pussi on vieres mut söin jo ihan liikaa. Sopii hyvin tähän radi ruokavalioon.
 
Takaisin
Top