Ruokahimoja ja ällötyksiä?

Mun tekee mieli limua. Se on niin ihanan raikasta! En oikeestaan koskaan juo limua, eikä se kuulu jääkaapin vakiovarusteisiin. Paitsi nyt..
 
Meillä ei ole yleensä ikinä mehua kaapissa, mutta nyt mä tarviin aamulla lasillisen appelsiinimehua. Kahvia en kykene juomaan, aamulla on vähän huono olo kuitenkin. Ja ryöhyttää jatkuvasti.
 
Mun tekee koko ajan mieli lakua ja salmiakkia. Onkohan jostain alitajunnasta, kun sitä ei suositella paljoo syötäväksi.. Oon aina välillä vähän maistanut
 
Maitoa ! Voi apua miten paljon olen viime päivinä juonut maitoa. En ole aikoihin juonut maitoa ollenkaan, että ilmeisesti kroppa tietää mitä tarvitsee. :)
 
Meillä ei ole yleensä ikinä mehua kaapissa, mutta nyt mä tarviin aamulla lasillisen appelsiinimehua. Kahvia en kykene juomaan, aamulla on vähän huono olo kuitenkin. Ja ryöhyttää jatkuvasti.

Osta sitä gefilus mehua niin saat maitohappobakteerit samassa! Pitäs käydä itsekin ostamassa, neuvolatäti kehotti ensinmäisessä raskaudessa syömään maitohappobakteereja jossain muodossa ja mehu oli mulle paras vaihtoehto !
 
Meillä ei ole yleensä ikinä mehua kaapissa, mutta nyt mä tarviin aamulla lasillisen appelsiinimehua. Kahvia en kykene juomaan, aamulla on vähän huono olo kuitenkin. Ja ryöhyttää jatkuvasti.

Osta sitä gefilus mehua niin saat maitohappobakteerit samassa! Pitäs käydä itsekin ostamassa, neuvolatäti kehotti ensinmäisessä raskaudessa syömään maitohappobakteereja jossain muodossa ja mehu oli mulle paras vaihtoehto !
 
Reea, mä oon ostanut Gefilus piimää. Yleensä en juo piimääkään, mutta nyt se tuntuu mukavasti rauhoittavan vatsaa. :)
 
Lyydia, mää hain tänään gefilus mehua ja ajattelin lasillisen päivässä juoda :)
 
Täälä pitää kylmät ja raikkaat edelleen pintansa. Lämmin ruoka on koko ajan vastenmielisempää, mies on joutunut rientää monesti hätiin, kun tämä kokki oksentaa raa'an lihan hajusta. Kovasti yritän keksiä, mitkä olisivat niitä ruokia, jotka saisin kunnialla syötyä että saisin kaiken tarvittavan, mutta toisaalta yritän ajatella, että tärkein, että jotakin saan syödyksi. Silti huomaa ettei saa nälkää riittävästi kuriin. Turvotuksesta huolimatta paino pudonnut. Hieman ristiriitaista, kun muuten ruokavalio olisi nyt todella terveellinen, kun syön paljon hedelmiä ja vihanneksia, mutta normiruokaa ei saa syötyä :hilarious:
 
Vesi ollut yksi suurin ällötys, mutta nyt viimein sain aikaiseksi ostaa sitruunaa niin sitruunaviipaleita ja pieni loraus mehua kannuun ja vesi taas maistuu :)
 
Mulla on kans vesi sellainen mikä alkaa oksettaa, pitääkin koittaa maustaa sitä.
 
Vetäsin just kaksi lautasellista puuroa reilulla voi silmällä. :eek: en edes muista milloin viimeksi olisin puuroa syönyt, mutta muksun iltapuuro tuoksui niin hyvältä, että pakko oli keittää itsellekin. :D
 
Mä syön normisti paljon salaattia lihan kanssa, mutta nyt janoan hiilihydraatteja: perunaa, pastaa, ruisleipää.. Appelsiinimehuakin tulee nyt juotua. Edelleen salmiakki ja laku himottaisi..
 
Mä syön yleensä kasvispainotteisesti ja muutenkin turhaa prosessoitua/valmisruokaa on melko vähän ruokavaliossa. Nyt on pitänyt laittaa suuhun lähes päivittäin sellasta, mitä yleensä syön todella harvoin, kuten valmishampurilaisia, -pizzoja, pullaa, mehuja ja mehukeittoja.. :wideyed: Leikkelettäkin olen nyt laittanut leivälle päivittäin :eek: Maitoa en ole pystynyt juomaan, sitä on mennyt normaalisti 4-6 dl päivittäin. Onneksi sentään menee nyt jotain alas, paino ehti jo pudota alussa muutaman kilon.
 
Täällä on viimeisin himotus ollut banaanijugurtti. Mennyt viikon aikana vissiin kolme litraa. Toki en ole ainut joka sitä syö mutta kuitenkin. Eilen kävimme anopin kanssa grillaamassa ja ryynimakkara maistui taivaalliselta. :D
 
Kaikkea makeaa tekee mieli. Myös "raikkaat" esim. hedelmät himottavat. Tänäänkin mennyt hirveästi vesimelonia :woot:
Toistaiseksi oikeastaan mikään ei ole ällöttänyt tai tuntunut pahalta..
 
täällä kuluu edelleen paljon juotavia jugurtteja ja tuoremehua. Nyt on ollut ihan parhainta syödä melkein jäisiä banaanin siivuja ja viinirypäleitä.
Oon aikaisemmin ollut hirveä sokeri ja herkkuholisti mut nyt en oo ees kuukauteen leiponut mitään ja karkit on saanut maata rauhassa kaapin pohjalla, outoa :wink
 
Hyi mä söin eilen pitsan ja sit vielä namuja päälle ja tuli ihan kauhee olo vaikka muuten on huono-olo jo väistynyt.
 
Takaisin
Top