Ristiäiset

Onpa jännä, meillä esikoisella oli "diashow " jossa Johanna kurkelan ainutlaatuinen soi ja samalla kuvia vauvasta sekä yksin, perheen kanssa että vieraiden kanssa ja kakkosella samanmoinen, jossa oli lauluna mestaripiirros :) Nyt en ole vielä kappaletta valinnut. Itse laulan suojelusenkelin niinkuin molemmille pojillekin. Siinä meidän "ohjelmat" :) Mä taas tykkään, että tunnelma on herkkä :)
 
Nyt on onneksi ristiäisistä selvitty. En oo mikään sukujuhla ihminen, niin nää on aina mulle vähän piinaa.. Pappi oli melko mielenkiintoinen tapaus, oli puheissaan aika poukkoileva ja hätäinen, hirveällä vauhdilla puhui menemään. Mutta pojasta tuli Viljo Sulo Eevert.
 
Meillä sunnuntaina ristiäiset, tänään pappi tulossa käymään... nimi on pidetty salaisuutena vain kummi tietää sen.. meillä siis poikkeuksena yksi kummi kun pariskunta ketä ajattelin ( vanha koulukaveri ja hänen mies) eivät kuuluneetkaan enää kirkkoon.. eli he eivät voi olla virallisia kummeja vaan ovat ns kaverikummeja sitten.. meillä on nyt molemmilla tytöillä sitten sama kummitäti eli mun sisko.. eilen löysin sattumalta alesta itselleni vaatteet ristäisiin, valkoinen kuvio paita ja mustat "suorat" housut.. oon sanonu vieraille että asu on vapaa.. pidetään siis ristiäiset kotona.. kohta saa vihdoin alkaa käyttää nimeä vauvalla :) sisaruksetkaan eivät tiedä jotta se ei paljastu... :D
 
Takaisin
Top