rasvoittuvat hiukset

Unicorn

Oman äänensä löytänyt
Hei!

Harrastimme seksiä reilu viikko sitten, 3.12-4.12 välisenä yönä. Ovuloin todennäköisesti 5 tai 6.12. Viime torstaina minulla alkoi jatkuva vessassa ravaaminen ja turvottava olo. Kävin antamassa pissanäytteenkin jos olisi tulehdus, mutta tulos ei olisi voinut olla puhtaampi. Hiukseni ovat rasvoittuneet kohta viikon ajan tavallista herkempään. Onko kukaan muu huomannut tällaista raskausoiretta?? Vai liittyykö tuo esimerkiksi ovulaatioon ja keltareuhaseen? Vauva on kovin toivottu, mutta pelkään että toive on turha :( Jotenkin kun sitä kovin odottaa niin alkaa kehitellä varmaan itse päässään niitä oireita. Mielitekoja on ollut, mutta ne voivat liittyä myös mahdollisesti lähestyviin kuukautisiin. Outoa tässä on se että en juuri stressaa asiaa. Ehkä olen vakuuttanut itselleni että olen raskaana vaikka yritänkin päinvastaista jankata mielessäni. Rinnat eivät ole kipeytyneet ja vessassa käyntikin on helpottanut vkloppuun verrattuna jolloin jouduin ravaamaan tunnin välein vessassa. Tiheentynyt virtsaamistarve on varmaan muutenkin enemmän plussaamisen jälkeen tuleva oire?
 
No ite oon huomannut että mulla on kanssa alkanut plussaamisen jälkeen alkanu hiukset rasvottuu nopeammin. Eli kyllä sekin voi olla raskausoire. :P
 
Mulla ainakin rasvoittui hiukset juurikin alkuraskaudesta. Yleensä pesen hiukset kaksi kertaa viikossa ja silloin alkuraskauden aikana jousuin pesemään hiukset joka päivä. Rasvoittuminen kyllä rauhoittui jossain vaiheessa.
 
Takaisin
Top