Raskautta yrittävä <3

he_na

Satasella mukana keskusteluissa
Heipparallaa! Myö ruvetttiin yrittämään toista lasta tässä jännättää iha hirmuisesti... Plussasin minä tuossa joulukuussa vaan kesketys piti tehdä.. :( Nyt taas uutta yrittämään, terveyttä toivoen.. En yhtään tiedä noista ovulaatioista tällä hetkellä vaan pitää kuunnella kehoa mitenkä se sanoo... Onko muita yrittäjiä? :)
 
HEIPS!!

Täällä ensimmäistä yritetään saada alulle, kauheasti jänskättää! tammikuussa ehkäisy lopetettu... eikä vielä ole tärpännyt... sitä haluaa ja toivoo niin kovin että välillä ihan kipeää tekee... kuullostaa naurettavalta kun yritystä takana vasta pieni tovi.. :D <3
 
Tästähän nyt on aikaa kun tähän keskusteluun on kirjoteltu, mutta ehkä pakko vaan päästä johokin purkamaan hiukan ajatuksia!

Täällä jätetty e-pillerit pois kesä-heinäkuun vaihteessa, kesä meni helposti. tietysti toivoen tärppäystä, mutta kuitenkin realiteeteissä eläessä, äijän kanssa paljon eri paikoissa (mm. toinen mökillä, toinen töissä....)

Ensimmäinen kierto ilman pillereitä oli 27pv, toinen 30pv ja nyt kolmansia odotellaan. Tällä hetkellä on kp 32, ei siis juurikaan tietoa koska pitäisi testailla, tai alkaa kuukkarit.

Tässä kierrossa ensimmäiset vatsakivut ja kipristelyt olivat 9.9 ja mietin/toivoin sen olevan ovulaatiosta johtuvaa, muutama päivä oli ilman kipuja ja taasen alkoi uudestaan. Tässä kuussa olisi siis mahdollista että olisimme tehneet paheita ;D oikeassa kohdassa kiertoa, mikäli tuntemukset olisin oikein ymmärtänyt.

Testejä olen viime viikolla tehnyt 3kpl, ja kaikki olleet negoja, nyt sitten vain odotellaan että ne tärkeät päivät alkaisivat ja uutta kiertoa kehiin.

Jännintä tässä on se, että vaikka nukkuisin/olisin hereillä yöllä 2-3 aikaan (välillä oloja myös päivällä) on minulla aina aivan järjettömän huono olo, masussa kuplii ja jyllää siihen malliin että voisi koska vaan juosta pöntölle kertomaan tarinoita. Ala vatsassa (oudon lieviä) kipuja ja ala selkä jumissa. Hirmu hermostunut ja itku herkkä, nämä on ollut jo parisen viikkoa. Tissien kipu oli vajaa viikon ajan kohtalainen, nyt hävinnyt juuri kokonaan. Nämä kaikki kuuluu myös minulla PMS-oireisiin.

Tosin elämän tilanne tällä hetkellä on sellainen, että voi hyvinkin vaikuttaa mielialaan ja kuukkareiden alkuun, mutta toivoisin vain niiden alkavan tai testien näyttävän positiivistä. Jokin selitys tähän, miksi mitään ei tapahdu ja homma junnaa paikallaan. Menisi aika eteen päin, ahdistaa tälläinen odotus.


Sorry varmasti sekava teksti, mutta jos oloa yhtään helpottaisi tämä purku....
 
Minskui Tuo on hankalaa kyllä, kun usein pillereiden lopettamisen jälkeen kierto on niin epäsäännöllinen. Itse painin samojen juttujen kanssa nyt, vaikka pillerit lopettanut aikaa sitten. Kierto kuitenkin edelleen epäsäännöllinen edellisen synnytyksen jäljiltä. Ois kiva kuulla, miten sulla kävi :) Meillä toista raskautta yritetään :)
 
Dolly, mulla kierto vain piteni 35 päivään, sitä se oli... nyt sitten kerrankin kohillaan kaikki ja yritetty oiokeen rutinalla... toivotaan parasta :) nähdään tuolla muilla palstoilla :wink
 
Heipparallaa! Myö ruvetttiin yrittämään toista lasta tässä jännättää iha hirmuisesti... Plussasin minä tuossa joulukuussa vaan kesketys piti tehdä.. :( Nyt taas uutta yrittämään, terveyttä toivoen.. En yhtään tiedä noista ovulaatioista tällä hetkellä vaan pitää kuunnella kehoa mitenkä se sanoo... Onko muita yrittäjiä? :)
Moikka!!Täälä "yritetään" ensimmäistä alulle.. :) Nyt olen ollut 3kk ilman pillereitä ja laskujeni mukaan otollinen ajankohta pitäs olla ens viikonloppu (8pvä) että saas ny nährä.. :)
 
HEIPS!!

Täällä ensimmäistä yritetään saada alulle, kauheasti jänskättää! tammikuussa ehkäisy lopetettu... eikä vielä ole tärpännyt... sitä haluaa ja toivoo niin kovin että välillä ihan kipeää tekee... kuullostaa naurettavalta kun yritystä takana vasta pieni tovi.. :D <3
Moikka vaan,täälä "yritetään" ensimmäistä kovasti alulle (ilman mitään ressiä tietty) :wink Mies sanoo,että tärppää sittenkö tärppää..Mua kyllä vähän ressaa vaikkei saisi ressata..Tällä tietoo otollinen aika olis 8pvä nyt joulukuuta,että jännän äärellä ollaan.. :)
 
Ollaan miheni kanssa yritetty 6 kk mutta vielä ei ole tärpänny :sad001 en kyllä tiedä että olisko nyt lähipäivinä tärpännyt kun on tullut muutamia oireita ja se on minulla epäselvänä että kuuluuko ripuli oireisiin jokaisen ruokailun jälkeen minun täytyy mennä vessaan :angry1 ja maha on koko aika ihan turvonnut tuntuu etttä jos neulalla pistäis nii tulisi vain ilmaa todella paljon? Jos joku osaisi auttaa? Minulla ei siis vielä ole lapsia.
 
Hei!
Meillä ollut lapsi haaveena jo jonkin aikaa, mut nyt täysin jätetty ehkäsyt pois; on tainnut nyt mennä nelisen kiertoo, jos oikein olen laskenut.. Tänään koin pettymyksen kun töissä vessassa käydessäni huomasin vuotoni alkaneen.. Menkat oli neljä päivää myöhässä ja aloin jo elätellä toiveita mahdollisesta onnistumisesta. Mulla on siis normaalisti kierojen väli 23 tai 24. Todella säännölliset siis.. kauheeta kun toivoo onnistumista ja kuuntelee kehoa koko ajan ja seuraa tuntemuksia.. no mulla on ollut nyt lämpö iltasin koholla ja vessassa saanu ravata; tänään ollut jopa päänsärkyä ja olen todella väsynytki ollut.. mut jos sitä pian tärppäis, olisi niin ihanaa saada OMALAPSI :Heartred
 
Moi!
Meillä yritystä nyt takana 1v6kk ja ikää molemmilla 30+ (minä huhtikuussa 31 ja mies maaliskuussa 35). Tai siis esikoinen on nyt vähän reilu 1v6kk ja toinen oli tervetullut heti alusta alkaen. Imetin esikoista 1v ikään asti ja siitä nyt reilu 6kk... lääkärissä turhauttaa kun kokoajan lasketaan yritysajaksi tuo 6kk ja
omasta mielestä yritystä takana kohta jo 2 vuotta... Menkat alkoi jo lokakuussa ja nyt siis menossa jo 12 kierto :sad001 . Greippimehua on tullut juotua ja kaikenmaailman tikkuihin pissittyä, mutta tuloksetta... Kiertokin suht säännöllinen 27-30 päivää. Turhauttavaa ja jokaikinen kuukausi itkun kanssa vauvahaaveet valuu siteiden mukana roskiin . Mitä vielä voisi tehdä? Tsemppiä kaikille yrittäjille :Heartred ehkä meilläkin vielä joskus...
 
Meillä yritys on nyt palkittu, mutta ennen plussaa yritin selvittää tarkkaan, miten raskauden voi maksimoida. Oikean ajankohdan lisäksi luotin siihen, että kehossani olisi mahdollisimman otollinen tila hedelmöittymiselle. Kokosin blogiini omat niksini ja noiden lisäksi käytin vielä macaa, joka tukee hormonitoimintaa. Macan käytön tosin lopetin plussatestin jälkeen, sen käytöstä raskauden aikana on niin monenlaisia näkemyksiä. Iloa ja voimia yritykseen!
(Tästä viestistä on poistettu blogimainos. Foorumin blogeja koskevat mainostussäännöt voi käydä lukemassa täältä http://forum.vau.fi/threads/voinko-mainostaa-blogiani-foorumilla.1579982/ terveisin Moderaattori)
 
Last edited by a moderator:
uuteenkevääseen: asiallisen oloinen blogi. Sulla on kiva kirjoitustyyli. Tuli mieleen esikoisen odotus. Oli hyvin samankaltaiset fiilikset ja ns. "helppo" alku- ja myös loppuraskaus :).
 
Moikka vaan kaikille!! :)
Tässä olen nyt "viisastunut" paljon yli vuoden aikana...Olen läpi käynyt jo monen monta pettymyksen nega testiä...Vihdoin sain aikaseksi käydä kohdun ultrassa,siellä todettiin että rakkulaisuutta munasarjoissa esiintyy... :/ Kilpirauhas kokeet otettiin viime viikolla,kuulemma ihan ookoo..Huomenna aika lääkäriin,missä sitten pyydän reseptiä terolutteihin tai clomifeneihin..??!!Joka tapauksessa mulla on lähete jo valmiina lapsettomuusklinikalle.. Pitäkää mulle peukkuja!!! :angel1
 
Takaisin
Top