Raskauteen liittyvät unet

Joo piti mennä vessaan kattomaan ettei vaan missään näy verta. Toivottavasti ei tuu tapahtumaan!
 
Mä näin sellasta unta missä mentiin monen muun odottavan äidin kanssa sellaselle liukuhihnalle (millaselta esim. lentokentällä laukut tulee) makaamaan järjestyksessä. Se oli tosi pitkä ja ahdas tunneli ja vuorotellen sieltä hihnan sivuilta tuli jokaiselle odottajalle äitiyspakkaus, josta sai vauvan. :D muistan et olin viimesenä numerolla 17 ja oli hirveetä mennä sielä pimeessä tunnelissa yksin ja odottaa sitä omaa äitiyspakkausta ja vauvaa. :D sieltä putkesta kun pääs ulos ni vauva vaa vaunuihin ja kävellen kotiin! Näinhän se menee :D

En tiiä liittyykö tää siihen, etten oo ihan hirveesti ajatellu synnytystä ja luulen et se menee tosta noin vaa! Tai tottakai oon vähän miettiny ja lukenuki aiheesta aika paljon, mutten mitenkää stressannu tai pelänny. Luotan siihen, että kätilöt ja lääkärit kertoo kyllä mitä tehdä. :)
 
Näin unta että yritin tosi kauan ponnistaa ja ponnistaa, mutta mitään ei tapahtunu vaikka kuinka yritin. Yhtään kipua en tuntenu ja ihmettelin sitä itekki unessa. Jossain vaiheessa vauva oliki yhtäkkiä mun sylissä ja se oli hirveen iso, kummallisen näkönen, tummaihonen ja sillä kasvo puolikas korva päälaella. :D
 
Näin viimeyönä pitkästä aikaa raskauteen liittyvän unen! Näin siis unta, että synnytin kaksoset ja molemmat tuli heti tissille ja imetys sujui eikä sattunut yhtään... :DD
Imetin jo toista ku toinen tuli pihalle... :D

On ainakin niin monesti mut ultrattu, et ei oikein voi olla yllätyskaksosia... :D
 
Mullakin unissa ne lapset syntyy aina ihan vaivatta ja huomaamatta ☺ Todellisuus ei vaan taida olla ihan sitä...
Nyt en oo kans pitkiin aikoihin nähnyt mitään unia tähän aiheeseen liittyen.
 
Mäkin toivoisin niitä unia, joissa synnytys on täysin vaivatonta, mutta ei. Viimeöisen unen mukaan kaikki meni ihan hienosti, kunnes perätilassa oleva Papu ei vaan yksinkertaisesti suostunut syntymään. Niinpä minut siirrettiin leikkaussaliin, jossa sektio aloitettiin vauhdilla. Nyt jo kuukauden vaivannut flunssa aiheutti leikkauspöydällä sen, etten saanut kunnolla henkeä, kun röörit täyttyivät limasta. Yksi suurimmista kammoistani on se etten saa henkeä, joten hyppäsin ylös leikkauspöydällä kesken sektion (!!!) ja yritin juosta karkuun! :nailbiting:
Herätessäni onneksi nauratti... :grin
 
Näin tällä viikolla unta, että synnytin marsun. :) Tuli kai jostain alitajunnasta, kun oli edesmenneen marsuni syntymäpäivä just ja se näyttikin ihan samalta. No "vauva" vaan ei huolinut maitoa, söi sen sijaan kinkkua (ja marsuthan ovat oikeasti kasvissyöjiä...).
 
Heräsin keskellä yötä uneen missä olin imettämässä virnistelevää lasta, joka syödessään imi niin kauheella voimalla että tissistä kuului samanlainen ääni jos pillillä juo vaikka mehua ja se mehu alkaa loppua. Kauhee ryystäminen siis. Laskin vauvan sängylle ja kokeilin rintaani. Siinä tilalla oli varmaan 20 senttinen kuminen pilli, jonka päässä oli vaan rintakehä! Sen lisäks se nänni kutistu kauheen nopeesti ja sit siihen jäi enää semmonen 1mm paksunen pitkä putki , jonka käärin imetysliiveihin ja jatkoin vaan normaalisti päivää! :D oli pakko kokeilla ku heräsin että onhan omat ihanat turvonneet tissit tallessa! :'D
 
Mie en oo synnytyksestä varsinaisesti nähny unia, mutta nään lähestulkoon joka yö jonkun unen synnytyksen käynnistymisestä. Viime yönä näin unta että vedet meni, sitä edellisenä yönä unessa limatulppa irtosi ja se näytti joltain hienolta kerrosleivokselta :D
 
Kannatti eilen puuhailla vauvanvaatteiden kimpussa. Viime yönä näin neljä perättäistä unta, jossa joko meidän poika muuttui tytöksi synnytyksen jälkeen tai syntyi tyttönä. Huvittaa miten aina päivän toimet oikein sulautuu yöuniin. Mulla oli nimittäin unessa sellanen iso walk-in closet, jossa oli metreittäin vaatteita vauvoille ja kenkiä tietenkin.. :D tällä hetkellä toi meidän vaatehuone on kokoa "astu sisään, lyö varpaasi laatikostoon, tökkää masusi hyllynreunalle ja toivo ettei tällä kertaa mitään putoa ylähyllyltä päähän kun poistut ja tökit masullasi seinään." :)
 
Mä en ole enää nähnyt unia ollenkaan kun olen saanut vauvan. Mistähän johtuu.. Tai en ainakaan muista niitä enää aamulla.

Muoks. :woot: no mutta sehän johtuu siitä kun ei täällä nukutakaan enää öisin! :banghead:
 
Täytyy kirjotella heti kun muistan pätkän omasta unestani. Sen näin toissayönä kun nukuttiin 5h. putkeen :woot:. Mies oli laittanu meidän vauvan nukkumaan vesisaaviin jossa oli vettä ja vauva nukkui sielä uppeluksissa. Minä vaan nostin vauvan pois kuin se olis ollu kaikista lunnollisin nukkumapaikka. Ja vauva oli kunnossa :grin. Muuta en sitten muistakaan.
 
Mie näin päiväunta synnytyksestä, joka siis nyt on jo takana. Synnytin vauvan, joka käveli sänkyynsä ja hyppeli ilosta sillä. Heti perään saliin tuli lauma sukulaisia jotka kyseli tuhansia kysymyksiä. Heitin heitä päähän nännikumeilla ja sit heräsin. Voi kääk, eikö nää lopu edes nyt kun unet on vähissä :D
 
Takaisin
Top