Raskauteen liittyvät unet

Mä nään vaan unia siitä kuinka mulla on vastasyntynyt sylissä ja mies tulee hakeen meitä kotiin - ilmoittaa samalla löytäneensä uuden naisen :sad001
 
Mä näin viimeyönä unta että appiukko oli terveydenhuollon ammattilainen ja kun se katsoi mun mahaa niin tuomio oli sokerivauva ja selkeä raskausdiabetes maha :|
 
Mie en oo muuten nähny ku alkaraskaudesta sen unen et ruskeasilmäinen poikavauva tuli ja kiipeili 3 vrk ikäisenä pinnasängystä pois. Mut sit oon nähny semmosia unia et alan vuotaa kauheesti verta tms. Näitä unia on ollu jos ollu supisteluja päivällä ja sillon ku kaaduin sillä pyörällä. Sitä varmaan alitajuisesti pelkää et vauvalle käy jotain tai et synnytys käynnistyy ennen aikojaan.
 
Mä näin joskus aika alussa sellasta unta, että oli tyttövauva ja sillä oli nimi Elise. Ootin miestä kotiin, kun vauva vaan huus koko ajan iha uupuneena.. Sit ku se tuli vihdoin tuli kotii lätkäsin vauvan sille ja istuin eteisen lattialle epätoivosena ja helpottuneena siitä, etten oo enää yksin vauvan kaa :D Toivottavasti ei sentää ihan noin tuu käymää...
 
Mä en oo nähnyt viel yhtään vauva- tai raskausunta, höh. Töissä olin stressaantunut alkuviikosta, niin jonkun ikävän työunen kyllä näin, mutta vauvaunia ei tosiaan oo tullut vielä. Tosin aika harvoin muistan muutenkaan uniani enää aamulla.
 
Mulla on ollu koko ajan tosi vahva tyttöolo, mutta kaikissa mun unissa on ollut poikavauva... se on saanut mut vähän epäileen tätä mun olooni.
 
Mies näki viime yönä ensimmäisen vauvaunensa. Vauva syntyi meillä kotona miehen vanhempien läsnäollessa. Olin vain pieraissut vauvan ulos. Vauva oli tyttö ja sillä oli ollut vain yksi iso sierain :D
 
Mä näin taas painajaisunta. Jouduin sairalaan ilmeisesti, koska istukka oli osittain irronnu ja oli hirveet kivut ym. Enkä saanu kipulääkkeitä, kun raskaana ollaa :D Sit yhtäkkiä sainki jonku pandolin tms ja sit jonkun pureskeltavan lääkkeen... Pureskelin sit myös sen panadolin ja hyi miltä se maistu :wtf: ja se pureskeltava lääke oli mustikan makunen, mut sitä sain niiin pienen palan ettei maistunu oikeestaa miltää sen panadolin jäljiltä... Sit heräsinki, kun jonku auton varashälytin alko soimaan ulkona...

Iha mielenkiintosia unia mulla kyllä....
 
Mie oon nyt nähny tosi monena yönä unta et oon sairaalassa ja synnäri on täynnä synnyttäviä naisia. Ite oon tavallaan vaa sivusta seuraaja ja sit tavallaan joka synnytyksessä se synnyttäjä. :D joku vauva syntyi ihan oikeaoppisesti pää edellä ja sit oli semmosia mitkä tuli jalat edellä ja pää tuli viimoseks eikä sitä siinä unessa ihmetelty ollenkaan. Olin iteki vaan et jaahas, nyt jäi vielä pää sisälle :D
 
Mie oon viime yön imettänyt vauvaa joka oli niin pieni ettei sitä juuri nähnyt :D
 
Näin unta, että synnytys kesti todella kauan ja oli tosi tuskainen. Lopulta minun annettiin ponnistaa ja minä synnytin sydänmenmuotoisen kuivakakun :D Yritin hoitaa "vauvaani", mutta eihän siitä mitään tullut kun se oli kakku :D Oon nyt muutaman päivän ollut syömättä herkkuja, liekkö sitten sokerihammasta kolottavan myös alitajuisesti. Outo uni.
 
Mää näin kans ihan outoa unta viime yönä.
Oon sopinu ostavani imetystyynyn yhdeltä facekirpparilta.
No viime yönä sit näin unta, et tuli siltä myyjältä vihaista viestiä, et johan on bussi myöhässä kun et oo vieläkään tullut. Se uhkaili mua jollain kunnianloukkaus syytteellä kun en ollut tullut. No koitan siinä sit selittää että mehän sovittiin se haku vasta tiistaille klo 15.
Myyjä ei kuunnellut yhtään ja vaan höpötti kuinka oon rikkonut sopimuksen ja mä saan vielä maksaa. :D

Kaikkee sitä...
 
Haha loistavaa :D miks mie en nää yhtä hulvattomia unia :D mie nään vaa unta et rupeen vuotaa verta tms., varmasti alitajuisesti pelkää et rupee tulee jotain poikkeavaa vuotoa näitten supistusten takia.
 
Minä eilen illalla katoin siitä mötörheadin laulajasta tehtyä dokkaria.. ja näin koko yön unta Lemmystä.. :D mut en kyl muista yhtään että mitä.. mut toi kuivakakku vei nyt kyllä voiton... hahhha mieski nauro ku mä luin ton sille :D
 
Mäkin taidan olla vähän yliväsynyt ja repesin ihan täysin tolle kuivakakkujutulle. :laughing002 Mies oli ihan ihmeissään mikä mulle tuli.
 
Heräsin tänään siihen et näin unta et vessa reissulla pönttö täytty verestä ja jotain tipahti sinne... yritin huutaa apua mut ketään ei tullut. Kamala uni, onneksi heräsin!
 
Takaisin
Top