Raskauteen liittyvät unet

LaSanna83

Puuhakas puhuja
Onko muut nähneet raskaana ollessaan raskauteen liittyviä unia?

Esikoista odottaessa näin jo rv15 aikoihin että olin synnyttämässä ja poika tuli. Ultrassa hänestä ei nähty sukupuolta kun oli vaikeassa asennossa, mutta poikahan sieltä tuli.

Viime yönä näin jonkin painajaisen tapaisen, mutta loppu oli enemmänkin koominen. Unessa kävin vessassa ja paperiin tuli verta, joten päättelin että keskenmenohan se. Vielä toiseenkin pyyhkäisyyn verta ja sitten tunsin ihmeellisen klimpin jo tulevan ulospäin. Kaivoin sen sormin ulos ja se oli sellainen kämmenen kokoinen klöntti. Se oli läpikuultava ja sisällä oli neljä (!!!) erilaista juttua. Yksi näytti ihan hai-kalalta, yksi oli jokin muu kala, sitten oli punainen sydän (siis :Heartbigred tuolta näyttävä) ja yksi oli ihan lapselta näyttävä. Ja kaikki olivat sellaisia muutaman (2-5) sentin kokoisia. Näytin siinä unessa vielä sitä klimppiä miehelle ja nauroi että mikä mutaatio mä olenkaan.
 
Tämähän onkin hauska ketju! Olipa melkoinen uni LaSannalla! Vielä ei ole itse unia tullut nähtyä, mutta yleensä loppuraskaudessa unia on paljon!! Niitä odotellessa :wink
 
Mä en muista yhtäkään unta tytön odotusajalta ja pojastakin vain tuon yhden, joten aika tylsiä on varmaan muut olleet :)
 
Mää oon nähny jo useamman kerran raskausunia!

Ihan raskauden alussa (kesäkuussa) näin unta, että kaksi meidän päiväkodin äitiä, ihan toiselta osastolta kun missä ite työskentelen, tuli onnittelee mua vauvasta! Vaikka siinä vaiheessa en ollu ees kertonu ku parille kaverille. :DD Olin siinä unessa sillee et wtf, mistä te tiiätte... Vastausta en saanu ku uni loppu.

Sit toinen uni, minkä näin tässä hetki sitten oli vielä oudompi.
La-su yönä näin tällaista unta:
"Näin viime yönä tosi häröä unta. Olin jotenkin saanut Majalle (kavereiden bändi) levytyssopimuksen, mutta Matti (bändin laulaja ja mun ex-ihastus 10v. takaa, nykyään ollaan kavereita) ei halunnut, että saa sen mun kautta ja rupes väittään et mun lapsi on sen. :D Sit vähän myöhemmin olin jossai tyylii niiden bändikämpällä ja siellä yritin muka soittaa Matille (se ei ollu siis siellä), mut mulla oli väärä numero. Sit Aapo oli siellä (Matin edellisen bändin, strawelsin rumpali) ja pyysin siltä Matin numeroa. Yritin sit soittaa Aapon puhelimesta Matille, mut samalla se ilmesty siihen viereen istuskeleen. Sit jotain sanoin sille, et kuule ei tää laps voi olla sun kun me ei olla ikinä ees pussattu, saati sit harrastettu seksiä.... Matti meni ihan vaikeeks ja sit se uni loppu..."

Jos joku bustaa mut nyt, niin voi voi. :D ollaan jo sen verran pitkällä raskaudessa ja kaikki tärkeet tietää, joten who cares... :D
 
Taas mä näin viime yönä raskauteen liittyvää unta. Olin kotona lasten ja miehen kanssa, kun alkoi hieman mahaa nipistellä, sellaisia menkkamaisia kipuiluja. Olivat siis supistelun alkua. Menin lämpimään suihkuun kun se siinä vaiheessa saattaa auttaa ja hups vain, kun vedet meni ja sitten alkoikin rajusti supistelemaan. Huutelin miehelle että soita johonkin ja tuu tänne kun tää syntyy nyt. Ja siinä sitten pari ponnistusta ja vauva oli pihalla. Isäntä sai sitten hätäkeskuksesta ambulanssin käymään ja ne hoitivat napanuoran solmimisen ja sen jälkeen käskivät mennä käymään synnärillä että siellä lääkäri tutkii vauvan. Mutta eivät siis ottaneet mua ja vauvaa kyytiinsä kun ei meil ollut hätää.
Menispä synnytys noin kepeästi ilman kivunlievityksiä ja parilla ponnistuksella, mutta kyllä mä mieluummin ne ponnistelut sairaalassa teen.
 
Hauska ketju kyllä :). Tällasia unia minäkin näin edellisissä raskauksissa esim synnytin poika kaksoset joilla oli jo vaatteet päällä! :D. Ja nyt tässä raskaudessa olen nähnyt muutaman unen, viimeisin päivää ennen ensimmäistä ultraa ( joka jännitti mua ihan valtavasti kun en ollut nähnyt enkä kuullut pikkusesta vielä mitään) näin että olin ultrattavana ja siel ei ollutkaan vauvaa :/. Onneksi sielä kuitenkin oli pieni rakas :Heartred.
 
Mä olen nähnyt nyt muutaman vauva unen. Mutta unessa ne vauvat ovat syntyneet muille, ei mulle! Toivottavasti nää mun unet on väärässä.. :wink
 
Mä en oo nyt nähnyt yhtään mitään unia (siis MITÄÄN!) mut edellisessä raskaudessa näin unta jossa synnytin kaksoset, toinen oli ihan tavallinen vauva ja toinen oli ken nukke. Ja sit sen jälkeen kun raskaus meni kesken, näin unta jossa mut sidottiin sänkyyn ja hoitajat väkisin repi sen vauvan ulos musta ja viskas selkänsä taakse vauvakasaan. Kasan takana oli polttouuni ja äijä junalakki päässä lapioimassa niitä vauvoja uuniin.
 
Mie oon monta kertaa nähny unta jossa mulla on tullu semmosta vaaleanpunaista/oranssihtavaa vuotoa ku mulla ihan tässä oikeassa elämässä on ollu sitä rusehtavaa vuotoa. Varmaan alitajuisesti pelkään et millon tulee punaista vuotoa. Mut ei niissä unissa kuitenkaan mitään keskenmenoa ole ollut. Noh, huomennahan se neuvolassa selviää ku terkka ultraa ja,kuuntelee sydänäänet et onko siellä oikeesti ketään. Vaik kyllä tossa alavatsalla mies on huomannu pömpötyksen ja vatsa on siitä normaalia "kovempi" et kyllä ainaki kohtu on kasvanu :)

Näin myös ihan alkuraskaudessa unta et synty ruskeasilmäinen poikavauva joka kampes ittensä 3 päivän ikäisenä pois pinnasängystä :D ja mulla ja miehellä on molemmilla siniset silmät nii mistähän mie ne ruskeat vetäsin :D
 
Oikein ärsyttää ku ei näe mitää unia nyt raskausaikana :D normaalisti näen vähintää viis kertaa viikossa jotain unta. Nyt on tylsää "vaan nukkua". :D
 
Silv kyllä tuo uni onkin aikamoinen :D. Välillä sitä kyllä näkee ihan järjettömiäkin unia. Oletteko yrittäneet tulkita näkemiänne unia? Minä näin taas viimeyönä unta että nukuin sängyssä ja heräsin siihen että olinkin täysin auki ja vauvan pää rupes vaan tunkee ulos. Minä sitä tuuppasin vaan sisäänpäin kun ei vielä ollut aika syntyä :). No sitten mulla olikin vauva sylissä ja vaikutti ihan täysaikaselta, vaikka olin luultavasti puolessa välissä raskautta. Minulla kyllä takaraivossa koko ajan kummittelee että jos en kerkeäkään sairaalaan asti ennenko pikkunen syntyy, joten järkeenkäypä uni sillai.
 
Mä nään ihan hulluja mustasukkaisuus unia. Joka yö mies jää suhteesta kiinni, ihan perseestä :sad001 ja siis mitään syitä ei noihin uniin ole ja oon niistä kertonutkin sille. Joku alitajuntainen hylkäämispelko jäänyt kun eksä jätti ihan yllätyksenä (mikä oli hyvä asia koska se oli täysin paska suhde muutenkin).
 
Mulla samanlaiset mustis unet olleet joka raskaudessa ja nyt ne alkoi taas. Tosi ärsyttäviä!
 
Mä näin viime yönä ekan kerran. Jouduttiin kontrolliultraan vauvan sydänäänten takia rv 17 ja siellä selvis et kaikki hyvin ja poika tulossa, muuta en muista :D
 
Mä näin viime yönä unta et vauva oli syntyny mut meillä ei ollu mitään vaatteita hommattuna pienelle! Jouduin kummipojan vaatekaapille lainaamaan :D
 
Itellä ei vielä unet ole muuttunut. Nään tosi harvoin unia muutenkin,mut muistin tuossa itekkin foxwoods ja lovelife:n kirjoituksien jälkeen, että itekki näin ekassa raskaudessa mustis unia! Niitä siis odotellessa.. Hyh. Normaalisti en kys aiheella jaksa päätäni vaivata, joten viime raskaudessakin olin varma et oon hulluksi tulossa kun niitä unia tuli niin paljon.. Huh. Ahistavaa. :confused:
 
Miekään en normaalisti Kyllä mieti ollenkaan mitään kyseisiä asioita ja tuntu kans et oon tulossa hulluksi :D
 
Eilen tajusin et mies on etäinen varmaan sen takia et oon normaalia vetäytyneempi ja kiukkuinen. Ja kun loukkaannuin siitä ettei se halua kertoa kellekkään niin se johtuu vaan siitä että on hankala sanoa, ei sen takia että ois muuttanut mieltään. Kohti parempaa huomista :)
 
Takaisin
Top