Raskausviikko 32

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Sikiö on nyt 29 viikkoa vanha. Se pissaa puoli litraa joka päivä! Mutta onneksi lapsivesi uusiutuu joka kolmas tunti.

Sikiö reagoi voimakkaaseen kohdunseinämän läpi paistavaan valoon. Joskus se voi jopa kurkottaa valonlähdettä kohti.

Tässä vaiheessa raskautta saatat tuntea ennakoivia supistuksia kohdun valmistautuessa synnytykseen. Onko sinulla jo ollut näitä niin sanottuja harjoitussupistuksia?

Lisää 32. raskausviikon tapahtumista voit lukea artikkelistamme.
 
Harkkareita tuntuu olevan joka päivä ja ihan levossakin välillä. Liikkuminen hidastuu koko ajan, mut yritän silti jaksaa joka päivä liikkua ja ulkoilla edes lasten kans.
 
Tämä uudistus näistä ei-ryhmäläisten väkinäisistä keskustelualoituksista on jo ihan sietämätön muutenkin, mutta sitten kun ei osata edes laittaa raskausviikkoja oikein.

Jutussa puhutaan 32. raskausviikosta, joka tarkoittaa raskausviikkoa (rv) 31 (31+0-31+6).
 
Ja itse olen tuumannut että mikä järki näissäkin on kun alkukuun LA:n mulla on jo viikko 35...
 
Ja itse olen tuumannut että mikä järki näissäkin on kun alkukuun LA:n mulla on jo viikko 35...

Oon miettinyt samaa.. aika pientä osaa loppujen lopuksi koskee nä ketjut..
 
Kaipa näitä turhia keskustelun aloituksia on hyvä työntää joka vuoden ja kuukauden ryhmälle jos ei oo muuta tekemistä. Onneks ei sentään salaiselle puolelle tunkeuduta.
 
Todellakin turhia aloituksia, kunkin kuukauden "listoilta" löytyy valmiina useamman aloituksen tiedot... ikä, mistä päin on ja monesko lapsi. Ja ensimmäistä odottavat kaivavat varmasti monesta eri lähteestä tietoa mitä tapahtuu milläkin viikolla. Toista, kolmatta jne odottavat yrittävät muistaa ±2viikkoa millä viikolla on menossa :grin
 
Ja samoja aloituksia alkaa olemaan jo kahteenkin kertaan joissain paikoissa... :confused:
 
Takaisin
Top