Raskaustestit

Mulla toiminut aina hyvin. Ollut selkeä nega tai sit haalea plussa kun olen ollut raskaana. Mut vaikee saada selkeitä plussa viivoja. Mut niistä on tullu niin paljon muuten huonoa palautetta, että ei niitä kannata käyttää. Kannattaa käyttää pregchekiä tai apteekin omaa.
 
Mulla toimi kans hyvin. Ei oo näkyny toista viivaa kun en ollut raskaana. Kun plussasin nii viivoja oli 2 mutta toinen haaleempi. Aina odottelin 2tummaa viivaa mut noissa testeissä on vähän haaleampi se toinen viiva. Ovat edullisia ja niitä voi tehdä muutama kerta niin saa varmuuden :wink
 
Mulla näytti negaa, vaikka olinkin jo raskaana... Toisaalta myös kuukautiset tulivat normaalisti silloin. Vasta melkein kahden viikon jälkeen kuukautisista testi näytti positiivista. Tiedä sitten oliko minussa vai testissä vika :D
 
Hei Osaisiko kukaan sano kun minulla on kuukautiset 8 pv myöhässä ja tein perjantaina testin mutta ei tullut kuin yksi viiva, ja siis olemme puolisoni kanssa yritetty kolmatta vuotta saada lasta ja olen käynyt lapsettomuus hoidoissa ja tällä kuukautis kierrossa olisi pitänyt mennä koeputki hedelmöitykseen mutta kuukautisia ei näy joten nyt on niin inhottavaa tämä epä tietoisuus.
 
Takaisin
Top