Raskaussovellukset

Mau12

Silmät suurina ihmettelijä
Mitä raskaussovelluksia käytätte? Mikä on paras ilmainen? Tuntuu, että kaikissa on tuo maksullisuus.. Onko joku maksanut näistä sovelluksista?
 
Mulla oli ilmaiskokeiluna englanninkielinen Natural Cycles, josta tykkäsin koska se synkronoi Ouran sovelluksen kanssa. Ehdoton plussa alussa oli kehon lämpötilan seuranta, jonka NC ilmaisi Ouran avulla. Muutoin NC:n tekstit oli pitkälti samoja kuin Preggersissä, joka on mulla nyt ainoana sovelluksena käytössä. Siinä mun mielestä on mukavasti ja tiivistetysti tietoa, mitä milloinkin tapahtuu. ☺️
 
Mulla on Garminin älykello ja sen sovellukseen saa myös kierron seurannan, niin oon käyttänyt sitä. Ja sit mulla on käytössä myös Preglifea. Siinä tulee kans viikoittain tietoa, mitä tapahtuu, ja löytyy erilaisia "info"artikkeleita ja videoita. 😊
 
Noista sovelluksista oikeestaan Flo ja MIA on vaan kierronseurannan takia mut muuten nuo on mulla raskautta varten. Alunperin premom oli vaan ovistestien tulkintaapu mut huomasin että sitä voi myös käyttää raskaussovelluksena. 1000061719.jpg
 
Mä oon jo vuosia käyttänyt Flo-sovellusta, kun ollaan yritetty. Tosi kätevä ihan kierron seuraamiseen. Mun vaimo käyttää sitä ihan vaan siihen. Olis kiva ottaa se maksullinen versio, mutta en ole vielä uskaltanut. Oottelen josko tää raskaus nyt malttais mennä vähän pidemmälle, kuin edellinen. Nyt latasin Preglifen. Näyttäis ihan kivalta sovellukselta sekin.
 
Minulla on Preglife ja OviaPregnancy testissä. Lähinnä on tullut tarkistettua niistä et milläs raskausviikolla nyt olenkaan menossa. Tietoiskut minä tuolla on, ovat aika suppeita ja mainokset häiritsevät.

On käynyt kyllä mielessä et laittais forumin allekirjoitukseen raskaus tickerin (ja korvaisin sillä raskaussovellukset), kuten joskus aikaisempina raskauksina on ollut. Mutta en tiedä sit et miltä sellaiset näyttävät puhelimilla, varmaankin nykyään melkein kaikki käyttävät foorumien seuraamisiin puhelimia joilla näkymä on vähän erilainen? Minä käytän ihan läppäriä kun tykkään kymmensormijärjestelmästäni.
 
Flo ja Preglife täällä 🤔 Flota totuin käyttämään jo muutaman vuoden kiertojen seurannassa, nähtäväksi jää et onko hyödyllinen nyt. Toi Preglife vaikuttaa hyvältä äkkiseltään.
 
Flo ollut kierron seurannassa, en jotebkin tykännyt käyttää sitä raskauden seurantaan, mulla ainakin esikoisesta näytti rvt viikolla väärin vaikka ite korjasin LA asetuksista 🤔
Preglige oli esikoisen aikana, sitä nytkin aion käyttää. Ite en esikoisen aikana tykännyt niistä missä on niitä vauvasi on nyt avokadon kokoinen jne 😂
 
Mulla käytössä raskauskalenteri Suomi, preglife, preggers ja libero.. tällä hetkellä tykkään eniten preglifestä.
 
Mulla on käytössä raskaus+ ja oon tykännyt siitä tosi paljon. Ei ole maksullinen ja tosi vähän mitään mainostusta. Monipuolinen mun mielestä ja ajaa hyvin tarkoitusta 😊
 
Onpa muuten ärsyttävää, että jokainen sovellus näyttää tiedot esim. viikoista ja kehityksestä ihan eri tavalla. Vaikka laittais kuinka samat tiedot joka sovellukseen, ni toinen väittää mun menevän vasta esim. 4+3 ja toinen 5+0 😅
 
Preglife oli ekassa raskaudessa käytössä ja ajattelin käyttää myös tässä 👍
 
Preglife ja preggers. Preggersissä kiva kun näkee minkä kokoinen vaikka hedelmä vauva on :)
 
Takaisin
Top