Raskausoireet

Täälläki tullut vatsanturvotus ja muutama viimesin päivä on ollu ihan kaameita. Joka aterian jälkeen turvottaa ja kamala ähky vaikka en todellakaan liikaakaan ole syönyt. Kipuilujen, turvottelujen, pahoinvoinnin ja väsyn kanssa välillä tulee olo etten tätä haluakaan :sad001 sitten saa itkeä tuhertaa huonon omantunnon kanssa kun semmonen ajatus kävi mielessä. Nämä vatsavaivat on niin viho viimesiä juttuja..koko elämäni vatsavaivojen kanssa kamppailleena.. :arghh:
 
Minä olen syönyt salmiakkia joka raskaudessa. En sitä kuitenkaan syö pussi tolkulla,vaan silloin tällöin vähän.
 
Tänään on taas etonut koko päivän ja äsken oli pakko vähän halailla vessanpönttöä.. Kalapuikkoja teki aiemmin hirveesti mieli ja onneksi niitä löytyi pakastimesta paketti [emoji16] tämä väsymys on kyllä ylitsepääsemätöntä, tänään jo kolmet päiväunet saanut ottaa ja odotellen yöunille pääsyä.. [emoji42]
 
Täällä on päässyt hormonihirviö valloilleen... pinna aivan äärimmäisen tiukalla ihan koko ajan ja mies on saanut kyllä kuulla kunniansa ihan jostain mitättömästäkin asiasta...
Murrrr ja aaaarrrggghhh!!!!
 
Sanzuli,aivan sama täällä!Oon normaalistikin temperamenttinen mutta nyt kiehuu pienemmästäkin.Äsken kuopus kaatoi maidon iltapalalla ja napsahdin siitä niin pahasti ja kun en voinut lapselle vahingosta huutaa niin mesosin miehelle joka jutusta mikä päähän tuli.kamalaa!
 
Mä olen myös kauhea hormonihirviö. :sorry: Esikoisesta en muistaakseni ollut, taisin jopa ihmetellä kun olin niinkin leppoisa, temperamenttia kun löytyy yleensä riittämiin ilman hormonimyrskyjäkin. Mutta nyt on täysin eri, nyt on kotona välillä varsinainen pirttihirmun ja peppuun ammutun naaraskarhun risteytys. :wideyed: En sitten tiedä vaikuttaako sekin, että on sekä raskaus että imetys samaan aikaan hormonisoppaa sekoittamassa.
 
Täällä ilmoittautuu myös yksi hormonihirviö! [emoji1] meillä on perheessä muutenkin aika paljon stressiä ja tuntuu että kaikki asiat kasautuu päälle, niin ei kauhean hyvä kun minä vielä ihan mitättömistä asioista hermoilen. Jospa tämä tästä.
 
Täällä kanssa hormooni hirviö tulossa. Vähän laimeempi kun viime raskaudessa. Mut mä niin olen vihannut tota miestä välillä.
 
Täällä ei vielä kummempia oireita, etova olo alkoi muutama päivä sitten. Sekin lähtee syömällä, vaikka ruokaa ei tee mieli.
 
Onko joku muu kokeillut pahoinvointirannekkeita? Hankin tänään, mutta ei kyllä oo auttanut yhtään. Onkohan ne oikeessa kohdassa sitten edes... Olen just lentokentällä lähdössä 10 h lennolle ja juoksen vähän väliä oksentamassa, voi tulla jännä reissu...
 
Tänään oli töissä ihan kamalaa! Oksentanu en oo vielä mutta se kuvotus, närästys, ällötys, oksetus, röyhtäilyt ja ähky/nälän tunne tekee asiakaspalvelusta aika hankalaa :sad001 ja kotiin kun pääsee niin vois nukkua ja nukkua ja nukkua.. kotihommat saa jäädä mitä mies ei tee..oon ihan poikki!
 
Hilja89, toivotaan että pian auttaisivat! Itsellä kävi viime viikolla noi mielessä mut pahin pahoinvointi tokeentui ainakin toistaiseksi... tsemppiä lennolle ja ihanaa matkaa!
 
Yöllä oli n. Parin minsan pituinen, suht voimakas"tulinen" vatsakipu. En meinannut saada enään unen päästä kiinni kun jännitin milloin kipu tulee takaisin. Ei tullut enään. Jotain siellä vatsassa tapahtui...mitä lie (olen viikolla 6)
Turvotusta, väsymistä, ööö kasvukipuja?, Vatsa sekaisin.
Festareilla pitäis jaksaa olla koko viikonloppu... voi luoja :wideyed:
 
Helga, mulle tuli ekana kuvailustasi mieleen supistus. Mutta yksittäinen kipu, oli mitä hyvänsä, tuskin merkitsee yhtikäs mitään.
 
Täälä ilmoittautuu myös yksi erittäin huonovointinen. Syöminen on yhtä taistelua, ruoka ja juotavat lähinnä kuvittaa sekä oksettaa. Muutaman kerran ihan oksentanutkin [emoji32] toivottavasti pian alkaa helpottaa, väsymyksen kestää, mutta tämä etova, närästävä, turvottava, kuvottava ja oksettava olo saisi jo loppua.
 
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen ja voi yrjö mikä olo :sick009 Pahaa oloa on ilmeisesti ollu helpompi sietää lomalla, kun on saanu käydä jääkaapilla vartin välein tankkaamassa jogurttia tai mehukeittoa ja lepäillä vaan. Kaiken kukkuraksi mies oli ostanut valkosipulimeetwurstia ja koko jääkaappi haisee siltä vaikka sulloinkin sen paketin jo pakastusrasiaan.:sick006
 
Meillä on kielto nyt alkuraskaudessa, ettei mitään haisevaa saa tuoda jääkaappiin. Niin kuvottavaa kun muutenkin vaikee saada välillä syötyä ja sit jos jääkaappi haisee niin hirveeltä, että se vie loputkin syömishalut, niin ei oo kiva.

Huomasin tänään pahoissa oloissa, että alkaa olee vaikeuksia laittaa lapsille ruokaa. Kiva, kun mieskin on puolentoista viikon päästä menossa takas töihin... Toivottavasti tän pahan olon lusiminen päättyisi viimeistään elokuun alettua kun 12 viikkoa tulee täyteen. Pelottaa vaan, että menee vielä sitä ennen pahemmaksi :/
 
Takaisin
Top