Raskausoireet

E

Esma

Vieras
Tänne voi kirjoittaa raskausoireista. :)
Mitä oireita teillä on tällä hetkellä?

Itselläni:

-jatkuva näläntunne
-pahoinvointia/etova olo aamulla ja illalla
-väsymys
-paleltaa
-päätä särkee
-ummetusta
 
Last edited by a moderator:
Minulla raskausviikkoja 4+0. Raskausoireita jatkuva mahakipu-> välillä nivusissa ja välillä navan kohdalla, koko ajan nälkä ja ajoittainen väsymys. Mitään kuvotusta tai pahaa oloa ei ole ollut. :) Tein muuten neljä raskaustestiä jo neljä päivää ennen menkkojen alkua (jotka ei siis alkanut) ja kaikki näytti plussaa :)
 
täällä alko aamupäivän kestänyt etova tunne :depressed: ja röyhtäily... mielenkiinnolla seurailen näitä oloja kun esikoisen raskaus oli niin oireeton :grin toivon kyllä että ei pahasti tää pahoinvointiti lisääntyis ni sais pidettyä töissä suht salassa
 
nii ja ekan plussan sain tikkuun dpo 11? tosin testiajan jälkeen ja tunnin pidätyksellä:p
 
Täällä nyt halataan pönttöä jatkuvasti ja huimausta ollut jonkin verran myös.
 
mulla raskausoireina järkyttävä turvotus! Onko muilla? sitten pinna on piiikkkasen pinkeenä....
 
täällä jotain oiretta kans että ruoka alkanut maistumaan ja röyhtäyttää nii ja nenä vuotaa ja jatkuva jano:p hiukan jännittää että missä vaiheessa sit maha "pullahtaa" kun ilmeisesti toisessa raskaudessa alkais aiemmin näkymään :bookworm:
 
Nenän vuotaminen muuttui maanantaina kunnon flunssaksi. Luin jostain et immuuni taso on matalalla alkuraskaudessa( ettei keho hylkisi alkiota) niin äiti on alttiimpi sairastumaan. Pahin oli lukea että joillain lenssu on kestänyt yli 4kk!! Onneksi eilen mieheni toi mulle nenäkannun joka on helpottanut tukkoisuutta!
 
Mulla tähän mennessä oireita:
- nännien älytön kipu, tissit turvonneet jo nyt valtaviksi palloiksi
- ajoittainen menkkajuilinta, nyt kyllä jo onneksi vähentynyt, ennen plussaa olin satavarma että menkat alkaa
- satunnaiset vihlonnat erityisesti vasemmalla puolella alamahaa, ei kuitenkaan kovin kipeitä vihlaisuja
- pahoinvointi ja aaltomainen kuvotus. Muutamana aamuna oon joutunut oksentamaan aamukahvin jälkeen.
- huimaus, oisko verenpaineet laskeneet entisestään?
- jalkojen ja nilkkojen särky, tää on outoa :D
 
Turvonneet rinnat, mutta ei erityisen kipeät
Selkäkipu
Menkkakipumainen kipu mahassa ja reisissä
Pissihätä tavallista useammin
Energinen olo
Lyhyt pinna
Kuvotuksen aaltoja (mutta ei kovin pahoja vielä)
 
Miulla on vähän erikoinen tilanne, kun mulla on mirena-kierukka. 14.3. tuli vuotoa jota luulin menkoiksi, samoihin aikoihin oli petipuuhat suosiossa ja n. viikko-pari tämän jälkeen alko menkkamaiset juilinnat, mitä ei ole sitten kierukan laiton jälkeisten ensimmäisten kuukausien jälkeen ollut. Maha on turvonnut ihan hirveeksi palloksi ja oireita on vaikka muille jakaa! Tein tän viikon tiistaina testin joka näytti negatiivista.. (tunsin ekassa raskaudessa oireet jo varmaan viikko-puoltoista ennen kuin sain haalean plussan).Ongelmana on oikeestaan, että kun mulla ei pahemmin ole ollut vuotoja Mirenan kanssa nii ei mitään hajua kierrosta eikä näin ollen siitä milloin testissä ees näkyisi mitään. Jännittää! Lapsi ei siis ole suunniteltu mutta tervetullut kylläkin. Olen jo alkanut innostua jos olisinkin raskaana, mutta jos tää ei ookaan sitä, niin sit mulla täytyy olla joku kaamea sairaus näillä oireilla :D katotaa mitä testi sanoo pääsiäisen jälkeen.
 
Täällä oireita:
- kahvi ei maistu samaan tapaan, kuin ennen
- rinnat turvonneet ja arat
- alavatsan nipistely
- pientä pahoinvointia, joka kyllä korjaantuu syömällä
 
Nyt 4+5
Oireet
- Rinnat turvonneet ja arat
- Jatkuva nälkä
- Mielialojen heittely (kiukuttaa, itkettää ja naurattaa samaan aikaan)
- Alavatsan nipistely
- Huimausta
- Vatsan turvotus (näytän siltä ku olisin jo kolmannen kuun lopulla :D )
- Hyvin herkkä hajuaisti
- Normaalisti niin hyvä iho finnejä täys
- Väsymys
 
Muokattu viimeksi:
Tervehdys kaikille! Miltäs teistä näyttää, onko tuossa kaksi viivaa? Yritystä takana reilu vuosi, kolme edellistä kiertoa Teroluteilla. Nyt menkat pari päivää kellontarkasta 28 päivästä myöhässä, ja aamulla tein testin. Huomenna aamusta uutta testiä kehiin. ImageUploadedByVau Foorumi1428155948.018699.jpg
 
Takaisin
Top