Raskausblogeja ja -appseja?

Tinja79

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuunmammat 2014
Helmimammat 2018
Kyselinkin jo noita raskausaiheisia appseja androidille tuolla Kysymys-ketjun alla, mutta josko näin saisi paremmin huomiota? Eli osaatteko suositella jotain kivoja appseja raskauden seurantaan? Olen käyttänyt aiemmin Woman Log Pregnancya, mutta jostain syystä sen ilmaisversio ei miellytä minua yhtä paljon kuin kierron seurantaan tarkoitettu Woman Log. Vau.fi-sovelluksen latasin, ja se on muuten ihan kiva, mutta haluaisin sellaisen jonne voisi tehdä omiakin merkintöjä raskauden kulusta.

Lisäksi olen lueskellut viime päivinä sattuneesta syystä hurjasti raskausaiheisia blogeja (mm. Lily.fi:sta löytyvässä Pumpulipesässä plussattiin juuri! :wink ). Onko teillä jotain lemppariblogeja tästä aiheesta, ei haittaa vaikka vanhempiakin, kiva vaan jos olisi paljon uutta luettavaa.
 
Itse olen ladannut englanninkielisen what to expect apsin. Asun ulkomailla joten siinä oppii samalla sanastoa :)

Blogeista olen lukenut too big to be me:tä. Se on suomalainen. Alun perin luin tätä treeniblogia ihan kuntoilun vuoksi, mutta nyt kirjoittaja on parhaillaan raskaanakin. Ihan kiva, mutta ehdottomasti vinkkejä kaivataan muistakin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itse luen kideblogeja, ne on odotus/perheblogeja. Erityisesti tykkään äitiyshousut ja paksuna blogista :) Kiva ois kuulla lisää mitä muita blogeja on löytyny :)
 
Mä käytin ovulaation bongaamiseen FertilityFriendiä. Siellä näyttäisi olevan myös Pregnancy Tracker. Tosin ilmaisversiosta ei taida saada paljoakaan irti, en ole itse viittinyt maksaa täysversiota, vaikka se ei nyt mikään hurjan kallis tarjouksessa ollutkaan. Ovulaation bongauksessa tuo ilmaisversio taas on varsin käyttökelpoinen. :)
 
Mulla on iPadi:llä Lapseni sovellus, en ole varma saako sen anroidille? Se on kiva kun saa helposti valokuvan otettua/liitettyä sekä itse voi kirjoittaa päiväkohtaisesti muistiinpanoja :)

Käytän myös noita muita samoja em. sovelluksia, mutta mikään ei oikein yksinään toimi.. Kahta tai kolmea "pakko" käyttää :P


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Kiitti vinkistä, kideblogeja katselin jo vähän. Tosin ne mitä satuin vilkuilemaan oli enempi perheblogeja, jotka ei mua toistaiseksi niin paljoa kiinnosta, haluaisin lueskella samassa tilanteessa olevista. :) Mutta varmaan sieltä löytyy odottajiakin (Ainakin Äitiyshousut kirjoittaja taisi odottaa?)

En ainakaan löytänyt tuota Lapselleni sovellusta Androidille. Kai mä sit tyydyn siihen woman log pregnancyyn. Ei kai siinä mitään vikaa ole, mutta jotenkin mua ärsyttää kun siinä on ihan perusjutut maksun takana, tyyliin oireiden kirjaus.
 
Ainiin, mä kirjoitan siis ihan perinteistä päiväkirjaa raskausajalta. :) Viimeksi on lapsena tullut raapusteltua päiväkirjaa.
 
Mulla on iPhonessa Vauvan Odotukseni- sovellus ja sitte Vau.fi Odotus-sovellus. Joskus oli myös liberon vastaava :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun lemppari iphonelle on tuo Pampersin sovellus, ihan vaa siks ku siinä on niin ihanat kuvat ja vauvan työnimi näkyy ruudussa. Tuntuu et ne kuvat olis just siitä omasta vauvasta :D :D :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Saakohan tuota pampersin sovellusta Androidille? Itsellä ollut käytössä vain tuo vau:n sovellus, mutta se on minusta aika suppea.
 
Takaisin
Top