Raskausarvet!

Ehkä mulle on tullut sitten muitten puolestakin arpia :D joskus varmaan rv 10 aloin rasvaileen apteekin perusvoiteella, en ihan säännöllisesti joka päivä mutta pyrin edes joka toinen päivä.
Alavatsasta ylöspäin lähtee niin mukavat punaset raskausarvet että! Alkanu tosta navan viereltä sitten jatkumaan myös :D plus uloskasvaneen napakorun arpi on myös levinnyt ja saanut osakseen raskausarpia.... Mutta eihän sille mitään voi joten en voi valittaa :D Jospa ne vaalenis/poistuis sitten ajan kanssa.
 
Vielä ei oo arpia näkyny mutta ehtiihän niitä vielä tulla.. ainaki jos sukuun oon tullu.. äitille on ainaki jäänyt aika pahannäköset arvet, vaikka toki ihan vaaleat nykyään. Rasvannu oon aina suihkun jälkeen Erisanin perusvoiteella. Tiedä sitte onko siitä mitää hyötyä mutta tuskin haittaakaa
 
Mulle ei oo vielä tullu tai ainakaan en oo huomannut. Mun suihkurutiiniin kuuluu vatsan ja alaselän ja pakaroiden kuorinta luomukaupan suola-piparminttuöljy jotainjotain mömmöllä. Ja sit BioOil päälle. On ihanan tuoksuinen ja ehkä stimuloi ihoa just tarpeeksi. Rinnoillekki levitin kerran mut kaduin heti. Tuntui että tissit olis ollut jäässä ja tulessa yhtäaikaa ja ihana vaikutus kesti puolisen tuntia.
 
Takaisin
Top