Raskausarvet!

Onhan toki rasvailusta hyötyä ihon kuivuuteen, pelkästään sen takia kannattaa. Vaikea sanoa katoavatko arvet kaikita, uskoisin että ainakin useimmilta. Mulla on tosi tosi vaalea iho, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Sitten kun arvet muuttuvat vaaleiksi niin ehkä ne häviävät sinne vaalean ihon sekaan.

Eihän arvet katoa vaan haalistuu. Ja mulla ainki kirkkaanpunaiset arvet muuttui aivan ihovärisix mut iho on ryppynen jota ei treenaamalla saa kiinteex. Toki kun laihdutin kovasti,ryppyy ei juuri näe.
 
Onhan toki rasvailusta hyötyä ihon kuivuuteen, pelkästään sen takia kannattaa. Vaikea sanoa katoavatko arvet kaikita, uskoisin että ainakin useimmilta. Mulla on tosi tosi vaalea iho, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Sitten kun arvet muuttuvat vaaleiksi niin ehkä ne häviävät sinne vaalean ihon sekaan.

Mulla taas sen verran tumma iho,että loistavat valkoisina. :D
Yleensä kaikilla vaalenevat ajan kanssa, mutta koskaanhan ne eivät katoa koska vaurio on jo lopullisesti tapahtunut. Riippuu vähän repeämän suuruudestakin,kuinka paljon näkyvät sitten vaalennettuaan.
 
Kyllä ne ajan kanssa vaalenee. Mulla on edellisestä raskaudesta yksi punainen arpi/kohta arvesta jäljellä, muuten ovat aika hyvin vaalentuneet jo. Itse kanssa tykkäsin rasvailla loppuvaiheessa ihan vatsan silittelynkin vuoksi. :)
 
Bio-oilia käyttänyt,mulle tulee tosi herkästi raskausarpia. Kyljissä ja reisissä kasvupyrähdyksestä vielä muistoja vaikkakin haaleita jo :/
 
Kyfi kyllä siinä oli todella vahva vähän niinkuin mummon hajuvesi haju :D vai onkohan niitäkin sit kahtaeri laista vaikka en kyllä ole nähnyt ainakaan?
 
Ei taida olla muuta kuin yksi, tai en oo minäkään nähny. Täytyis ostaa sitä kans, nyt kun kaikesta ei enää lennä laatta :D
 
Mä en oo vielä huomannut raskausarpia. BioOilia käytän, mutta vähän epäsäännöllisesti. Bongasin aamusuihkussa mahaan ilmestyneen pystykeskiviivan!
 
Mulla on arvet ilmestyneet reisiin ja pakaroihin. Koko ajan löytyy uusia, vaikka rasvaan kolmesti päivässä. Harmittaa, mutta ei niille voi yhtään mitään. Vatsaan ja rintoihin ei ole arpia taas tullut yhtään.
 
Mulla on navan yläpuolelle tullut pari uutta pientä arpea. Linea negra kanssa ilmestynyt koko vatsan korkeudelle, tosin ihan vaaleana vielä.
 
Mulla on tullut arpia jenkkakahvoihin/alas kylkiin,sama juttu oli esikoisen kohdalla. Vatsaan ei esikoisesta tullut yhtäkään arpea, mutta nyt on tullut jo kaksi. :wink
 
Mulle ei oo tullut vielä yhtään arpia raskauden maha on kyllä kasvanut vauhdilla, tissitkin paisunu. Oon jo ainakin kymmenen vuotta rasvannut koko kropan ihan tavallisella kosteusvoiteella joka ilta, samaa oon jatkanut nyt. Linea negraa en vielä huomannut myöskään.
 
Aaas! Mä luulin et Linea Negra on se pakaroiden välistä selkärankaa pitkin kohoava, josta voi seurata synnytyksen etenemistä.
 
Yks pieni arpi on tullu massuun :) ei tullu esikoisestakaan ku kaks pientä tonne sivuille. En oo erikoisemmin rasvaillu millää, tullee jos tullee :)
 
Mulla on alavatsassa pari vaaleaa arpea. En näe niitä itse, paitsi peilin kautta. Mies huomasi ne ensin. Ne ovat joka tapauksessa vaaleampia kuin ne arvet, jotka tuli kun lihoin parikymppisenä tosi paljon. Nekin arvet tosin katosivat ajan myötä. Tuskinpa nämäkään jää pysyviksi.
 
Takaisin
Top