Raskausajan ruokasuositukset

Namituvan glykyrritsiini-vapaat salmiakit on kyllä ollut parin viime viikon pelastus! Tykkään tosin enemmän lakritsista kuin väkevästä salmiakista, mutta edes jotain sinne päin :Face Savouring Delicious Food:
 
Mä olen ihan hurmioitunut siihen uuteen Fazerin Arctic pussiin. Ihan sairaaan hyvä. 😍
 
Tekisi mieli myös kokeilla, mutta pelkään että on tosi hyvää, saan radin ja sitten se onkin joku kausimaku, enkä saa enää syödä uudestaan 🤣

Joten en vielä edes maista, niin harmittaa vähemmän 😅
Jos yhtään lohduttaa niin mulle ei (ainakaan vielä) ollut tullut radia vaikka oon tommosia syönyt muutamat. 😂
 
Jos yhtään lohduttaa niin mulle ei (ainakaan vielä) ollut tullut radia vaikka oon tommosia syönyt muutamat. 😂
Minulla oli siis edellisessä raskaudessa radi ja nyt reilu viikko ekaan rasitukseen 😅
 
Aah no sitten. :No Evil Monkey: Tehdäänkö sullekin 2 kertaa testit?
Joo. Viimeksi napsahti vasta tokassa rasituksessa, mutta tiedän niin monta, joilla on tokassa raskaudessa tullut aiemmin, että vähän pelkään että todetaan jo nyt.
 
Joo. Viimeksi napsahti vasta tokassa rasituksessa, mutta tiedän niin monta, joilla on tokassa raskaudessa tullut aiemmin, että vähän pelkään että todetaan jo nyt.
Okei.. niin se taitaa ilmeisesti olla (En ole varma), että jos on aiemmin ollut niin tulee uudestaan. 🤔
 
Okei.. niin se taitaa ilmeisesti olla (En ole varma), että jos on aiemmin ollut niin tulee uudestaan. 🤔
Neuvolassa sanottiin että ei nyt ole mikään varma juttu, mutta usein tulee. Saa nähdä 🤷

Olisi kiva jos nyt ei jouluna olisi, kun se radiruokavalio oli itsellä niin rajoittava (ei yhtään perunaa, jouluna ei voinut haaveillakaan glögistä, pipareista tai saaristolaisleivästä). Kaikilla se ei onneksi rajoita suuremmin menoa 😊
 
Neuvolassa sanottiin että ei nyt ole mikään varma juttu, mutta usein tulee. Saa nähdä 🤷

Olisi kiva jos nyt ei jouluna olisi, kun se radiruokavalio oli itsellä niin rajoittava (ei yhtään perunaa, jouluna ei voinut haaveillakaan glögistä, pipareista tai saaristolaisleivästä). Kaikilla se ei onneksi rajoita suuremmin menoa 😊
Ai no sitten! Toivotaan, että ei tällä kertaa tulisi! :smiling face with heart-eyes:
 
Joo, joulu ja radi olis kyllä tosi tylsä yhdistelmä! Mulla eka sokerirasitus menee joulun jälkeen, kun aiemmassa raskaudessa ei radia ollut. Elän toivossa että jouluun mennessä pahoinvointi olis jo siinä määrin väistynyt, että sitten ruoka maistuis!
 
Takaisin
Top