Raskausajan oudot vaivat

Ellu95

Vasta-alkaja
Hei vaan kaikille! Täällä kirjottelee ensimmäistä kertaa raskaana oleva ja haluaisin kysellä onko paljonkin kanssasisaria mun oireiden kanssa, en ole ainakaan vielä löytänyt :D


Eli siis laskettu aika on 10.7.19 ja heti plussauksen jälkeen alkoi paksuhko kellertävän vihertävä vuoto. Lääkärillä käyty, klamydia-, tippuri-, bakteerivaginoosi- kokeet otettu. Kaikki negatiivisia. Alkuraskauden aikana oli vain tätä kellertävän vihreää vuotoa ja hillitön kutina, varsinkin öisin. Annoin asian olla, kun kutinakin loppui aika pian. Olen nyt toisella kolmanneksella ja joskus on vaaleaa vuotoa ja taas joskus sitä vihertävää.. kävin uudestaan lääkärillä alatutkimuksessa ja kokeissa eikä mitään löytynyt. Kirjoitti canesten combin. Nyt Taas tänään 4 päivän kuluttua kellertävän vihreää vuotoa.


Lääkärillä juokseminen ei näköjään auta. Tulen hulluksi näiden oireiden kanssa. Muuten asia ei häiritse mutta pelkään jos on haitaksi sikiölle.:sad001 onko kellään kokemusta? Voiko tämä sitten olla trikomoniaasi, tosin minulla ei vuoto ollut koskaan kuplivaa, tai virtsaaminen kirvellyt..
 
Ootko kysynyt neuvolasta? Mun käsittääkseni raskaus aikana jos jonkinlaiset valkovuodot on aika normaaleja. Mulla tais itsellänikin välillä olla tuota vihertävää/kellertävää valkovuotoa välillä ohuena ja välillä paksumpana. Mut se ei kyllä kutissut. Jos lääkärit ei oo huolissaan ja kaikki perus kokeet näyttäis olevan ok, niin en olisi huolissani.
Jotenkin tulee mieleen happo-emäs tasapaino.. siis nuista väreistä. Mainihtiko lääkärit mitään siitä?
Toivottavasti canesten kuuri auttais.
Niin, ja tää nyt on varmasn meille jokaiselle varmasti aika selvä juttu et siitä oman alapään puhtaudesta kandee pitää huolta :wink
 
Takaisin
Top