Raskausajan mieliteot

Mikähän siinä vesimelonissa on niin ihanaa? :D voisin elää sillä!
 
Vesimeloni täälläkin. Varsinkin kun se on jääkaappikylmää. Mums. Toinen on ananas ja vehnäpatonki [emoji39]
 
Satsumakset, vesimeloni ja omput - erityisesti royal gala lajike - maistuu ihmeen hyviltä. Ja odotan kieli pitkällä mansikoita! Myös epäterveelliset makeat herkut maistuu turhankin hyvin. Pitäis ehkä rajoittaa...:angelic:
 
Mä oon ruvennu himoitsemaan uusia perunoita (vaikka onkin vielä vaan ruotsalaisia) ja voita, eilen niitä meni kylässä varmaan 12 kun mulle tarjottiin kokoajan lisää ku niitä oli keitetty niin paljon :hilarious:
 
Täällä kanssa uudet perunat maistuu ... Tänään uusia perunoita ja lämminsavulohta. Nam... En malta odottaa että on valmista
 
Se vesimeloni on edelleen sellainen, että pitää lohkoja mutustella jo paloitteluvaiheessa kun ei malta odottaa että on lautasella koko annos kasassa. Ja eilen vedin puoli kiloa kirsikoita kerralla :wideyed: Hedelmäosastolla persikan tuoksu oli huumaava, piti niitäkin ostaa. Ja melkoinen makeanhimo on nyt, pari päivää on mennyt ihan herkutellessa. Pitää saada nyt jokin roti tähän touhuun taas.
 
Paistettu, aiemmin keitetty uus peruna! Voisin syödä näitä loputtomiin. En muista, oonko jo aiemmin hehkuttanut. :D paistetaan rapeaksi runsaassa rypsiöljy-voiseoksessa. Taivaallista. Päälle ripaus sormisuolaa ja rouhu tuoretta mustapippuria. :Heartred
 
Mulla ei muistaakseni oo mitään syömishimoja, mutta pari erityistä tuoksua oon huomannu et voisin impata ties kuinka paljon.

Ostin Björn Borgin läpyttimet, ja siis voi elämä miten ihanalta ne tuoksuu! Voisin nukkua niiden vieressä! Normaalisti inhoon tollasta hajua. Samaten ostin lapsille uudet muovipullot, niitä imppasin ennen pesua ihan onnessani.

No sit mopo. Siis kun ilmassa leijailee kaasuttelu ja kakstahti nii mä oon nenä pitkällä.

4h-poitsu kävi eilen ajamassa takapihan nurtsia, ja olkkarin ikkuna oli auki. Sillä hyytyi leikkuri ihan tähän talon päähän pihaa (bensa loppu) ja siitä lähti sellanen kunnon käry, joka vielä ihanasti sekoittui vastaleikatun nurmikon tuoksuun. Mää olin nenä kiinni räppänässä, hitto ku sitä hajua ois saanu pulloon!!! ♡♡♡
 
Niin ja suolaisista sienirisotto ja jauhelihatortillat. Sillon kun kaikki lämmin ruoka ällötti niin sipsejä teki paljon mieli. Nyt jo lämmin ruoka palanut onneks ruokavalioon mut selvästi ne sipsit välillä silti himottaa :grin
 
Täällä on alkanu ihan järjetön suklaavanukkaan ja kylmän kaakaon himo :grin:p Muutoin ei oo juurikaan tehnyt makeeta eikä suklaatakaan mieli, mutta noita vois vetää tauotta jos ne ei olis niin epäterveellisiä.
 
Ekalla kolmanneksella teki mieli kaikkee epäterveellistä. Linssikeitto ja kaalisalaatti vaihtu lihapiirakkaan, nakkeihin ja ihan paras oli berliinin munkki nam! Nyt loppuvaiheessa on tehny mieli maitotuotteita, mitä normaalisti en oo käyttäny kahteen vuoteen ollenkaan. Rahkaa, raejuustoo, turkkilaista jugurttia.. :hungry: Harmi vaan että vatsa menee aivan sekaisin niistä. :dead: Nyt viimeaikoina ei oo ollu mitään mielihaluja. Ja lähes kaikki ruuat tuntuu turvottavan ni oon pitäytyny kaurapuurossa enimmäkseen :cool:
 
Takaisin
Top