Raskausajan mieliteot

Yöööök, mua kuvottaa kaikki liha, niin että jää metukan pakastaminen testaamatta täällä :D Ja normaalisti rrrrakastan metukkaa leivän päällä.
 
Salmiakki, salmiakki, salmiakki (hitto kun ei uskalla syödä) ja ranskalaiset :love2:p
 
Tällä hetkellä jäätelö on ihan ykkönen. Ihan kaikissa muodoissa. Alkuraskauden aikana verenpaine oli matalalla, joten mieliteki suolakurkkuja ja piimää.
 
Mansikoita, tuoresalaatti, hedelmäsalaatti, sokeri exotic jäätelö, jäätee, vohveleita ect... Mulla on hirveät himot kasviksiin ja hedelmiin...:D
 
Ei oo vieläkään mitää varsinaisia mielitekoja. Joskus tulee vaan hetkellisiä mielitekoja et nyt on pakko saada just tota!
 
Noni, oon tossa huomaamatta vetäny paketin Valion Luostari-juustoa parissa päivässä. Nyt tekee hulluna mieli Kuusamon juuston Savurypsi-juustoa. Pastöroituja kovia kermajuustoja, ovat siis turvallisia. Aivan täydellistä raskausherkuttelua. Ahh!
 
Mulla ei ole tainnut varsinaisia raskausruokahimoja olla, mutta ihan alussa teki kovasti mieli aamuisin tuoremehua. Toki sit jouduin niiden juomisen lopettamaan tuon radin vuoksi. Ja ihan aina on ollut niin, et Himoitsen ja syön tovin jotain tiettyä ja sitten kyllästyttyäni vaihdan toiseen. Tällä hetkellä se taitaa olla pakastemarjat,maustamaton jogurtti ja sokeriton mehukeitto, nam!
Niin ja tietenkin sitä tekee aina mieli mitä ei saa syödä: salmiakki mm. pantterit, karkki, lakritsi, jäätelö jne.
 
Muokattu viimeksi:
Oi ihanaa toi metukka juttu :) Oon sitä himoinnut paljon, mut en tietty oo syönyt. tänään käyn ostamassa ja laitan pakkaseen :)
 
Ranskalaiset, niiden himo on näköjään tullut jäädäkseen :hilarious:
Ja jessus mikä sokerin himo! Kokoajan vois syödä jotain namia! Olinkin hyvin hämmentynyt kun neuvolassa oli tullut niin vähän painon nousua vaikka syön kun hevonen :eek::woot:
 
Valkosipuli... !! kaikessa muodossa. Teen oliiviöljy valkosipuli sekoitusta ja laitan sitä leivänkin päälle:grin
Tänään herkuttelimme miehen kanssa ja käytiin pizzalla... se ei kuulu normaali ruokavalioon... sain nauravan vastaanoton kun tilasin tämmöisen: valkosipuli,kebab,pekoni... aika lihaisa ja energiapommi noin muutenkin... mutta sellaista teki mieli:woot:

Nyt olen lähes päivittäin pyöräyttänyt jäisiä marjoja ja maustamatontajugurttia tehosekoittimessa. Nam mansikka on noussut suosikiksi.
 
Mulla ei muistaakseni oo mitään syömishimoja, mutta pari erityistä tuoksua oon huomannu et voisin impata ties kuinka paljon.

Ostin Björn Borgin läpyttimet, ja siis voi elämä miten ihanalta ne tuoksuu! Voisin nukkua niiden vieressä! Normaalisti inhoon tollasta hajua. Samaten ostin lapsille uudet muovipullot, niitä imppasin ennen pesua ihan onnessani.

No sit mopo. Siis kun ilmassa leijailee kaasuttelu ja kakstahti nii mä oon nenä pitkällä.
 
Mulla ei muistaakseni oo mitään syömishimoja, mutta pari erityistä tuoksua oon huomannu et voisin impata ties kuinka paljon.

Ostin Björn Borgin läpyttimet, ja siis voi elämä miten ihanalta ne tuoksuu! Voisin nukkua niiden vieressä! Normaalisti inhoon tollasta hajua. Samaten ostin lapsille uudet muovipullot, niitä imppasin ennen pesua ihan onnessani.

No sit mopo. Siis kun ilmassa leijailee kaasuttelu ja kakstahti nii mä oon nenä pitkällä.

Aijjjai, repeilen kun mietin noita tilanteita :D :D
 
Täällä kanssa vesimeloni edelleen maistuu. Menee helposti puolikas päivässä jos rauhassa vetelee. En nyt sentään joka päivälle sitä osta.... :D
 
Takaisin
Top