Raskausajan mieliteot

Kismet90

Näppärä viestien naputtelija
Täällä voidaan fiilistellä kaikkea, mitä tekee mieli syödä/juoda/haistella jne :D
 
Onko muilla ollut jo jotain mielitekoja? Mun tekee mieli kaikkea raikasta ja kylmää: hedelmiä ja jätskiä esimerkiksi. Lämmin ruoka ällöttää...
 
Niin ja toki voidaan jakaa myös ällötyksiä, koska itsekin näköjään tein niin :D
 
Mä oon aina ollut tulisen ruoan ystävä, mutta nyt se on kyllä lähtenyt ihan lapasesta. Haaveilen kokoajan siitä, että saan jotain, jossa tuoretta chiliä! Ja toinen, joka tullut vasta plussan jälkeen: Bambunversosäilykkeet!:Heartred Mikään ei ällötä vielä, kaikkea pystyisi vetämään kaksin käsin!:D
 
Mun teki mieli kunnon pihviä vaikka oon kasvissyöjä :facepalm::eek: ja hedelmiä vois napsia tauotta, mahollisimman kylminä.
 
Hedelmät,mehujää(ässämix!!), hapankorppu, jäävesi! Nam! Mitää en pysty syömää mis kanaa tai jauhelihaa, enkä ees tehä ruokaa:sad001 samat oli viime raskaudessa, tosin alko vast myöhemmin. Nii ja kahvinjuonnin oon lopettan ku ei maistu ollenkaa
 
Hedelmät,mehujää(ässämix!!), hapankorppu, jäävesi! Nam! Mitää en pysty syömää mis kanaa tai jauhelihaa, enkä ees tehä ruokaa:sad001 samat oli viime raskaudessa, tosin alko vast myöhemmin. Nii ja kahvinjuonnin oon lopettan ku ei maistu ollenkaa

Mulla oli viime raskaudessa vaihe, etten pystynyt syömään kuin hapankorppua ja mehukeittoa :D ja toi ässämix-mehujää kuulostaa kyllä hyvältä :P
 
Mua ällöttää monet maitotuotteet, rahkat ja jogurtit yms. Ja välillä oli semmoinen olo että on pakko saada kokolihaa ja kasviksia, mutta nyt ei ole enää isompia himoja mihinkään. Jäätelö oli viime raskauden himon kohde mutta se kyllä alkoi vasta myöhemmin. Saa nähdä iskeekö se vielä tässäkin raskaudessa.
 
Eilen puristin sitruunan mehuksi ja join sen :D Myös melkein kokonainen sipuli meni salaatin seassa. Pakko käydä vitamiini ostoksilla :D
 
Eilen puristin sitruunan mehuksi ja join sen :D Myös melkein kokonainen sipuli meni salaatin seassa. Pakko käydä vitamiini ostoksilla :D
Mäkin puristin eilen sitruunan mehuksi! Mietin myös onko jotain c-vitamiinin tarvetta :D
 
Miulla toistaiseksi ainoa, mitä tekee tavallista enemmän mieli (ja ainoo mitä aamulla saan syötyä) on juotava jogurtti :) myös viime raskaudessa oli jogurtti-himoa. Kana on jotenki käyny etomaan ja kanelikeksit! Hyi kun erehdyin kahvitauolla maistamaan, yök. :D
 
Siis kahvista tulee niin tajuttoman paha olo että ei tosikaan.

Mitään suurempia mielitekoja ei vielä oo mutta eiköhän niitä vielä tuu jostain vaiheessa
 
Mä ostin tänään 2 levyä suklaata, kaupassa teki mieli mutta sitten en kumminkaan tahtonut syödä niitä.
 
Yllättäen tekee mieli, sushia ja valkkaria :mad: mikään ei kyllä ällötä... tai ehkä myös hamppari houkuttais :rolleyes: mieli muuttuu nopeammi kuin ehtii mieli haluja toteuttaa
 
Eilen vielä mietin, ettei erityisempiä mielitekoja ole ollut, niin tänään sitten katselin kuolaten, kun työkaveri pilkkoi ruokkiksella itselleen salaattia ja kurkkua. :p Tuoksui niin älyttömän hyvältä! Nyt olen haaveillut noista loppupäivän, mutten ole päässyt/jaksanut kauppaan. :smiley-angry017 Miehelläkin ohjelmaa pitkälle iltaan/yöhön, pyysin kotimatkalla nappaamaan nuo minulle. Katsotaan, kehkeytyykö millainen tragedia, jos ei muistakaan hakea...
 
Takaisin
Top