Raskaus ja seksi

Nyytti2015

Jostain jotain jo tietävä
Oon paljon pohtinu tätä asiaa, mutta aihe on sen verran arka että ei tästä niin vaan kavereiden kanssa keskustella :D jos näin meidän ryhmän kesken saatais hyvä keskustelu aikaiseksi mistä saattaa olla joillekkin hyötyä ja saa jakaa vinkkejä :)

Onko teillä raskaus muuttanut jotenkin seksielämää?

Meillä seksistä on omasta mielestäni tullu iso ongelma! Mies ei enään halua...
Olen seksuaalinen ihminen ja niin on mieheniki ollu ennen mutta nyt raskauden myötä häntä ei huvita. Yleensä saan kaikenlaisia "tyttöjen selityksiä" kun yritän miestä lämmitellä. Yleisimmät on että "pää kipee", "väsyttää", "närästää", jne. Näitä tekosyitähän yleensä naiset käyttää :wink

Oon yrittäny asiasta keskustella asiallisesti, mutta yleensä saan äkäsen "en tiedä"-vastauksen.

Ennen raskautta harrastelimme päivittäin ja jopa useaan kertaan. Nyt viime kerrasta on jo kaks viikkoa!
Itteä tää häiritsee juurikin oman seksuaalisuuden takia mutta mies näyttää kovin tyytyväiseltä.

Mitä pitäis tehdä? Onko tää normaalia että kun naisen keho muuttuu ei mies enään haluakkaan naista?
Oon miettiny että häiritseekö miestä ajatus vauvan "seivästämisestä" (vaikka ei oo mahollista :D ) vai mistä on kyse? :/
 
Oiskohan mies tosiaan huolissaan vauvan rusentamisesta. Jos on niin kannattaapi käyttää mielikuvitusta asentoon ja onhan sitä muutakin seksiä kuin yhdyntä. En oikeen muuta keksi, kun koeta saada mies juttelemaan.

Itellä kanssa halut pysyneet samana jos ei jopa lisääntyneet. Ongelma vaan on, et pää on kyllä mukana, mutta kroppa ei taho innostua...rasittavaa. No, mies onneksi on valmis töihin.

Tämä on ensimmäinen raskauteni, joten en tiedä mitä odottaa, mut tuntuu et kroppa haluaa nyt käyttää energiansa muuhun...olemme siitä eri mieltä :D
 
Meillä on ainakin makuuhuoneessa enemmän vipinää kuin ennen raskautta..voi tosin johtua osin siitäkin, että ehdittiin yrittää lasta 3 vuotta, joten ehkä me vähän turruttiin koko seksiin. Nyt taas luistaa ja mies on koko ajan vailla :D pitää vain hieman himmailla menoa, koska mulla on ainakin limakalvot herkemmät nyt ja yhtään ei kärsi vatsan päälle tulla painoa. Mä harkitsin jossain vaiheessa jo ostavani kaalimadosta jonku kivan lelun, jos miestä ei vaikka huvitakaan joka kerta.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä olosuhteista johtuen seksi on painottunut aikalailla muuhun kun itse yhdyntään. Molemmat pelkää yhdynnän jotenkin aiheuttavan muutenkin riskialtiiseen tilanteeseen lisää huolta. Aika monta viikkoa meni kokonaan ilman koska en supistuksilta tai muutenkaan uskaltanut orgasmia saada. Lääkärit ei kyseistä aktiviteettia kieltäneet missään vaiheessa mutta varsinkin heti keskeytyksen jälkeen se ei kyllä tuntunut ollenkaan luonnolliselta. Nyt sitten ollaan pikkuhiljaa alettu lämmittelemään taas :) mikä on hyvä sillä mullakin raskaus aika on aina sitä halukkainta aikaa! Onneksi ei ole supistellut seksin jälkeen tai oltas taas varmaan laitettu pillit pussiin ettei tuu mitään haittaa...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Niin ja Nyytti uskoisin että voi olla kyse just siitä että mies pelkää jotenkin osuvansa vauvaan tai painavansa mahaasi tms... Suosittelen minäkin että kokeilette muuta kun itse yhdyntää, jos se vaan tuntuu luontevalta...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Me ollaan kanssa miehen kans asiasta juteltu! Raskauden tultua ilmi kun kerrat ovat taas vähentyneet ( kuten kävi esikoinenkin kohdalla). Mies sanoi, että olen ihmisenä edelleen yhtä haluttava mutta häntä ahdistaa ajatus siitä, kun vauva on siinä ihan vieressä jossa " hän käy kylässä" ( repesin tuohon vertaukseen). Että hän ei voi olla ajattelematta miltä vauvasta mahassa mahtaa tuntua seksin aikana eikä se ajatus kuulema hirveästi kiihota :) Eihän sitä joka kerta tarvi yhdyntään saakka mennä.. Pelkkä toisen läheisyys,halit,suukot, koskettelu auttaa pitämään toisen lähellä vaikka ei seksiä niin paljon olisikaan. Ja voihan sen ison O:n saada ilman yhdyntääkin jos se ei jommalle kummalle oikeen maistu :rolleyes:

Itsellä monesti fiilis,että olisihan se kivaa, mutta ihana on myös vaan iltaisin kietoutua peittoon ja nukahtaa :oops:

IceDiamond: kokeilkaa liukastusvoidetta :wink On toimiva myös synnytyksen jälkeen..
 
Se piti vielä sanoa että me käytettiin esikolta niinkuin myös nyt koko raskausaika liukasteena ceridal öljyä, samalla hoiti limakalvoja ja jostain luin että loppuraskaudessa kannatas välilihaa sillä rasvata niin ei repee niin helposti...samalla siis hoitu sekin :D liekö tolla läträämisellä ollut osuutta asiaan mutta esikolta ei repeämiä tullu ja väliliha veny kyllä hyvin repeemättä (sori suora puhe:D) vaikka aika haitari olikin ekan viikon synnytyksen jälkeen...:rolleyes:

Palasi paikat kuitenkin ihan ennalleen eli itse ainakin uskon tolla öljyymisellä olleen osuutta asiaan! Siksi siis sama suunnitelma nytkin :)

Ei tokikaan varmaan auta jos isoja repeämiä olisi tulossa...Meidän likka oli pien 46cm ja 3030gr mikä sekin varmasti vaikutti...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nykyään yhdyntä tuntuu aivan erilaiselle kuin ennen. Se koko akti vaan jotenkin tuntuu paljon enemmän kuin aikaisemmin, melkein häiritsevän paljon. Mies ei kuulema ole huomannut kuitenkaan mitään eroa.
En tiedä sitten mistä tuo johtuu, kai alapää vaan raskauden aikana on paljon herkempi. Välillä tuntuu vaan jotenkin niin häiritsevältä koko sessio. Kumma juttu.
Tästä syystä ehkä hieman seksin määrä vähentynyt, toisaalta eipä se niinkään haittaa.
 
Mua niin häiritsee kun mies ei osaa tästä keskustella. Itse oon sellanen että kaikki pitää aina keskustella ja oikein analysoida läpi ettei mitään jää hampaan koloon.

Meillä on paljon läheisyyttä ja paljon touhutaan yhdessä mutta seksi puuttuu. Se vaan häiritsee mua todella paljon oman seksuaalisuuden takia.
Täytyy yrittää miestä lämmitellä muihin asentoihin jos se auttais miestä :)
 
Parilta kaverilta olen kuullut että ne ei pysty harrastaan seksiä raskaana olevan naisen kanssa. Se jostain syystä vie niiltä halut niin tylyltä ku se kuulostaaki. Itellä ainaki raskaus ajat on aina ollu erittäin halukasta aikaa ja onneksi mieskin haluaa. Sitten ihan lopussa harrastelu tuottaa sillekki jo vaikeuksia mutta olen aina vaatinu sen yhden kerran vielä laskettuna päivänä että jospa se käynnistäis sen synnytyksen. Onneksi mies on "uhrautunut"kuitenkin vaikka ei sille varmaan niin mieluista hommaa olekkaan.
 
Oon alottanu tonne salaiselle puolelle samanmoisen keskustelun..
Mutta me ollaan myös seksuaalisia ihmisiä, mutta mun ei vaan tee mieli enkä oikein jaksakaan. Plus aina kun orgasmin saan niin mahaan rupeaa sattumaan. Sormileikitkään ei tunnu enää kivalta.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Ceridalin sijasta samanasian ajaa myös ihan perus baby oil, on vaan paljon halvempaa :grin On toiminut liukkarina vuosia ja muutenkin ollut ihan mun kylppärin perusvarustus. Maailman paras meikinpoistoaine. Vuosia olen käyttänyt myös suihkuöljynä, kun olen niin laiska rasvaamaan ihoa aina pesun jälkeen. Iho pysyy kosteana ja voi pukeutua samantien eikä tarvii odotella rasvojen imeytymistä.. Sori, meni vähän ohi aiheen!

Mulla katos seksihalut aikapian plussauksesta. Saattaa johtua järkystä väsymyksestä ja huonovointisuudestakin. Nyt ne on taas alkanut palautua normaalimmiksi, mutten ole kokenut sellaista normaaliasuurempaa himokkuutta, niinkuin osalla ilmeisesti on. Tässä sen näkee miten yksilöllisiä me ihmiset olemme ja miten niitä hormonivaihteluita on mahdoton ennustaa!:rolleyes:
 
Joo, ei muakaa huvita.. Väsyttää niin paljon. Ajatus on kiva, mutta toteutus ei huvita. Ja en tunne itseäni kovin seksikkääksi, mikä lisää haluttomuutta. Tuntuu, että olen vain iso lehmä sängyssä, jolla on koko ajan pissahätä. Ei kovin kiihota. Tosin tissit vois pysyä näin isoina!
 
Heh! Äm, sama täällä :D vähän on hiljentyny meillä petipuuhat. Mä oon lihava ja mies pelkää et vauva ei tykkää... (kuulemma ei halua tökkiä sitä päähän) no jos selkä on näin kipee loppu raskauden ajan, ei siitä sitten tulisikaan mitään!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli toisen kolmanneksen alussa semmonen kausi, että ei edes kiinnostanut koko touhu ... Joka on minulle uutta, koska normaalisti olen sellainen että voisin hyvin käydä pedin puolella vaikka vähintään kerran päivässä, joten ukkokin oli hieman hämillään kun olinkin aina ihan että "eläpä nyt hipellä siinä, minä koitan nukkua" :-------D
Mutta nyt on taas ihan normaaliksi palautunut kaikki halutkin.
 
Vieläkö teillä petipuuhat on sujuneet? Meillä ollu nyt kuukauden kuiva kausi.. en ymmärrä missä vika. Mietin jo, että uskaltaako tässä enää edes näyttäytyä miehelle alasti, vai pitääkö se mua jotenkin ällöttävänä :/ mahaakaan ei paljon halua tunnustella...

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Vähän sama täällä.. :/ Kyllä itsekin pelkää pienen puolesta, eikä niinkään tee muutenkaan mieli kun tuntuu, että on niin kankea kun jäykistetty selkä vaivaa ja masuasukkia varoo koko ajan.. Mies monesti sanonut, että tuntuu siltä ettei -tuonne- enää voi vain mennä kun siellä kasvaa vauva.. :/
 
Eipä oo seksiä ei... Itellä on himot ihan omissa sfääreissään, mut mies ei vain kiihotu, joten lopahtaa aina alkuunsa. Pitäis keskustella, mut pelkään, et se vain nostaa suorituspaineita miehellä, joka luultavasti jo nyt kärsii ihan hirveästi kyvyttömyydestään. En tiiä, oonko se lihonut minä, sikiö vai vain miehen suorituspaineet, mut kyl tää kuukausi on raskas ollut. Onneksi sentään hellyyttä on ihan niin paljon kuin vain jaksaa: yhdynnöistä on kuitenkin helpompi tinkiä.
 
Mun täytyy sanoa että seksin jälkeen alapää tuntuu kuin ois potkittu sinne. Sattuu ihan hirveästi ja pelkkä pissillä käyminen tuottaa itkua. Miehen takia olen seksiä harrastanut, mutta siltäkin suunnalta kiinnostus on laskenut ihan mielettömästi mitä pidemmälle mennään/isommaks maha kasvaa. Tiedän että pitäisi jotain hoitovoidetta hakea apteekista, mutta olen ollut tosi aikaansaamaton lähiaikoina.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä ollaan oltu ilman seksiä yli kuukaus jo.
Ensin vain mies pihtas mutta nyt ei kyllä itteäkään enään huvita. Tuntuu että maha on haitolla ja muutenkin niin epäseksikäs olo :/
Lisäks se lisää supistuksia joten seksin jälkeen olo ei oo kovin hyvä. Liitoskivut mulla on pahentunu tosi paljon nii en tiiä vaikeuttaisko nekin seksin harrastamista.
 
Takaisin
Top