Raskaus ja Migreeni

Minulla on auraton migreeni ja kohtauksia on tullut viikon-parin mittaisina kausina ensimmäisen kolmanneksen puolivälissä sekä lopussa. Tuolloin sumatriptaani kiellettiin. Ja koska Panadol ei auttanut, sain lopulta neljättä vuorokautta kestäneeseen kohtaukseen Panacodin. Se lopetti kohtauksen siihen. Sen jälkeen olen ottanut uusiin kohtauksiin muutaman kerran tuon Panacodin. Puolikas annos eli 1 pilleri (2 saa ottaa kerralla) riitti minulle kohtauksen lopettamiseen.

Sen verran hermostuttaa aina kuitenkin ottaa mitä tahansa lääkettä raskausaikana että ei se kivaa ole, arpoa että kauanko kohtausta jaksaa ja ottaako lääkettä vai ei. Sitä ne lääkärit sanoi vain viimeksi että sekään ei ole hyvää vauvalle että äiti on kohtauksessa monta päivää kun siinä on kroppakin suuressa stressitilassa jonka vauva huomaa.

Nyt rv 25+3 eikä kohtauksia ole pitkään aikaan ollut enää, toivottavasti pysyvätkin poissa.
 
Snuzzle , toivottavasti kohtaukset pysyvät poissa. Kuullostaa niin tutulta, itse otin myös muutaman kerran Panacodia ja vaan yhden tabletin, kun mulle ei myöskään suositeltu sumatriptaania.
 
Takaisin
Top