Raskaus alussa vai onko?

no mäkin tein testin kyllä tossa joku kk sitten, ja sillon näytti mullakin negaa vaikka olis pitäny näkyä jo.
tämä testi oli liuskatesti mikä ei näyttäny oikeeta tulosta, ja positiivinen tuli ihan normaalilla apteekin testillä.
ja tosiaan oon omani plussannu viime viikolla ja nyt onkin viikkoja jo 11+1.
et kyl ne testitkin väärässä voi olla.
ihan ihmeellistä vaan et mun kohdille osu tämmönen tarina mitä vaan kuulee toisilta.
siis että menkat tulee, testi on nega ja sit oho, ollaanki raskaana ja viikkoja paljon :D
että uutta testiä kehiin vaan !
 
Janda,
 
En tiedä onko sulla ollu pillerit käytössä, mut mulla ainakin meni koko kroppa niiden jälkeen niin sekaisin, et yhdessä vaiheessa oli 4-5 kk menkkojen väli.
 
Paljon tseppiä, toivottavasti tärppää pian !!
 
mulla sitten taas pillerien jälkeen päivälleen sama kierto ja samanlaiset menkat kuin ennenkin.
Niin yksilökohtaisia nämä kun ovat, itsekin ihmettelin sitä kuinka säännölliset oli heti, kun pillereitä kuitenkin söin sen 8vuotta[:D]
 
Moikka taas !!
 
 
Joo siis tosiaan en ole syönyt pillereitä ollenkaan, vaan ollaan kaksi vuotta yritetty vauvaa.
Eli nyt on sellanen tillanne että kuukautiset eivät ole vielä edes tulleet ja kävin viime viikon keskiviikkona terveyskeskuksessa verikokeessa ja tulos oli nega. Laskin kiertoni mukaan että viikkoja olisi ollut silloin 5+6 viikkoa, ja nytten olisi siis tullut torstaina 7viikkoa. Kuukautisista ei ole tietoakaan, rinnat aristaa, raskausarpia tullut ja nännit on tummat.
Onko kellään tietoo tästä.
 
Terv  Janda
 
Selvisikö Janda__ syy? Mulla meinaan ihan sama tilanne, menkat ollu tosi säännölliset yli kymmenen vuotta (kierto 28 päivää) ja nyt edelliset alko 7.5.. Kolme testiä oon jo tehny ja kaikki näyttää negatiivistä. Tosi outoa... Tarttee kai lääkäriin soitella. [:-]
 
Heips.

Mulla oli just viime viikolla hedelmälliset päivät, joiden aikana sit toki touhusimme mun miehen kans..
Sunnuntai-iltana aloin jo tuntemaan et tisseistä on tulossa arat, vaikka menkkoihin pitäisi olla vielä puolitoista viikkoa, lisäksi sekä maanantaina että tiistaina vatsaani kouristi ihan kuin joku olisi repinyt sisuskalujani oikein urakalla. kyseinen kipukohtaus kesti 5min ja tuntui kokonaisessa pituuspiirissä alavatsasta ylävatsaan... Nyt vain kihelmöintiä, raakaa tissien arkuutta ja löysällä oleva vatsa sekä väsymystä ja paskasia hiuksia vaikka kuinka pesisisn...[&:]
Nyt mietityttääkin, että miten nopeasti mahdollisesta hedelmöityksestä voi oireet alkaa? viikko? kaksi? En toki oleta, että hedelmöittyminen olisi varmuudella tapahtunut, mutta mietityttää kumminkin..
Ideoita? Ajatuksia?
 
Taatu: Sekin on yksilöllistä että milloin ensimmäiset oireet tulevat, minulla ensimmäinen oire raskaudesta tuli noin viikko hedelmöittymsien jälkeen ja tämä oire oli se että nännit olivat todella kosketusarat, mulla pikkusisko rääkäs silloin heti et sä oot raskaana ja niinhän mä olinkin. Ja positiivisen testin tein sitten kun menkat olivat päivän myöhässä.

Maajo
 
Takaisin
Top