Raskauden jälkeinen ehkäisy

cerazette pillerit melkein liuska syöty ja ekat menkatki tulleet.. vaik pillerit on täs tietokoneen päällä ni siltikää meinaa aamulla muistaa niitä ottaa... kapseliresepti kaapissa odottamassa. ajattelin et jos näitä pillereitä yrittäis syödä puol vuotta ni näkee onko mitää sivuvaikutuksia näillä ....
 
Kiitos, siivottiin tänään ja siinä meni pillerit kaappiin. Enpä ole siis muistanut tänään ottaa! Muuten ne menee hyvin, kun ovat tuossa sohvan keskipöydällä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
desogestrel sandoz pillereitä syöty nyt heinäkuusta lähtien kahet menkat tuli ja sen jälkeen ei oo niitä sitten näkyny. onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
Pöh mulla alkoi menkat heti kun jälkivuoto oli loppu, Cerazettea syönyt reilu kolme liuskaa, sen takia varmaan menkat niin niukat ettei tarvi suojia jee jotain positiivista :P
 
Mulle laitettiin kierukka mikä ei ollutkaan sit kunnolla laitettu ja vuosin tyyliin 10 vk ja sit kyllästyin arvauskeskukseen ku ne olis kattellut tilannetta 6kk ja menin yksityiselle mis ne totes et kierukka ei oo paikallaan. Sain sit sielt Cerazettet, mitkä oli jo ennestään tuttuja ja vuoto loppu ku seinään. Mulla jäi viimeks Cerazetteistä vuodot pois kokonaan ja toivon et sama kävis nytkin.

Pallo: Mulle sanottiin Mehiläises et Desogestrelin ja Cerazetten kanssa on normaalia et menkat jää pois, mutta kandee myös kuulemma tehä raskaustesti jos ei moneen kuukauteen näy menkkoja.
 
Siis sä oisit voinu tulla raskaaks, kun ei kierukka ollu paikoillaan? Ärsyttävää, kun nainen joutuu olee tällanen koe-eläin (siis mua kiehuttaa toi mahdollinen kierukanlaitto niin että!)
 
Juurikin näin Huihuihui.. Sano Mehiläisen gyne et kannattaa viel varmuudeks tehä raskaustesti kuukauden päästä ni ei tuu sit myöhemmin ylläreitä.
 
juu ei tullu kuukautisia muutamaa kuukauteen ja nyt joka viikko sit tulee pientä vuotoa/ja vähä reilumpaaki... ehkä nää pillerit ei oo oikein mun juttu hermot menee ku ei oo mitää säännöllistä kiertoa.. voikoha tää kierto vielä vakiintua? tai sit pitää kokonaa unohtaa se kapseli ja pyytä jos sais esim. yasminet ym käyttöön...
 
Mulla on cherazette minipillerit käytös ja ei sovi.. Kokoajan menkat ja hyvä jos viikko ehtii oleen välii kun taas alkaa... Sain onneks ehkäisyneuvolasta ajan et saan vaihtaa taas nuvaring renkaaseen, siit oon tykännyt :)
 
www.lady-comp.fi

Kaveri meinaa miehensä kanssa hankkia tämän laitteen. Mun mies ei usko tähän ehkäisyyn. Ja uskoo meidän olevan se pari sadasta joka tulee heti raskaaksi. Mutta tykkäisin kyllä hormoonittomasta ehkäisystä. Kuparikierukkaa en suostu laittamaan ja nuo kumiukotki on tympeitä.
 
Takaisin
Top