Raskauden aikana kielletyt asiat

Entä vuohenjuusto, saako sitä syödä? Rakastan juustoja yli kaiken. Mitkä juustot ovat ok?

"Höylättävät juustot" ok sellaisenaan, kaikki muut juustot pitää kuumentaa ennen syömistä.
 
Lakua tekis nyt hirveesti mieli, olisko kellään mitään ideoita, millä korvata sitä? :D Laku syöppö kun oon aina ollut :woot:
 
"Höylättävät juustot" ok sellaisenaan, kaikki muut juustot pitää kuumentaa ennen syömistä.

Eli kuuluuko fetakin noihin kuumennettaviin juustoihin? Oon unohtanut nämä rajoitteet esikoisen odotuksen jälkeen ja eilenkin vetelin fetaa ihan sellaisenaan massuun :oops:
 
Eli kuuluuko fetakin noihin kuumennettaviin juustoihin? Oon unohtanut nämä rajoitteet esikoisen odotuksen jälkeen ja eilenkin vetelin fetaa ihan sellaisenaan massuun :oops:

Kotimaiset juustotuotteet on ok, esim Valiolla hyviä tuorejuustoja ja fetaa :) itekin syönyt raskausaikana fetaa hyvillä mielin tämän takia, Valion sivuilla on ihan listausta asiasta :)
 
Alkoholiton olut, jota ostin, ei olekaan täysin alkoholitonta. Prosentteja 0,5. Onko olemassa jotain täysin alkoholitonta olutta vai miten vaarallista tuota on juoda illanistujaisissa, kun en vielä haluaisi raskautta paljastaa? Ajatuksena oli juoda tuota lasista ja piilottaa tölkit laukkuun, niin en jäisi vielä "kiinni".. :angel9
 
En joisi alkoholia, sikiö niin herkkä tässä alkuvaiheessa myrkyille etten ottaisi riskiä, en tiedä onko täysin alkoholitonta olemassa :/
 
Pästroidusta maidosta tehdyt juustot ovat ok sellaisenaan. Muussa tapauksessa kuumennettava +70 asteeseen.
 
7728086da06481f8abecc942eff15a3c
Myös pastöroidusta maidosta tehdyt pehmeät juustot tulee kuumentaa.
 
Mjoo mutta eipä oo Valion juustoissa pöpöjä ollu yli 10 vuoteen et parempi syödä Valion kun muun :)
 
Alkoholiton olut, jota ostin, ei olekaan täysin alkoholitonta. Prosentteja 0,5. Onko olemassa jotain täysin alkoholitonta olutta vai miten vaarallista tuota on juoda illanistujaisissa, kun en vielä haluaisi raskautta paljastaa? Ajatuksena oli juoda tuota lasista ja piilottaa tölkit laukkuun, niin en jäisi vielä "kiinni".. :angel9

Rainbow tumma lager 0.0% alkoholia ainakin..
 
Pästroidusta maidosta tehdyt juustot ovat ok sellaisenaan. Muussa tapauksessa kuumennettava +70 asteeseen.
Juuri näin mulle ainakin edellisessä raskaudessa neuvottiin. Suomessahan melkein kaikki juusto pästoroituja ja näin ollen itse en ainakaan joutunut luopumaan herkuista
 
Lakua tekis nyt hirveesti mieli, olisko kellään mitään ideoita, millä korvata sitä? :D Laku syöppö kun oon aina ollut :woot:

Lakunkorvikevinkkejä kaipaisin minäkin! Minkään muun kiellettyn ruuan välttäminen ei tuota niin suuria vaikeuksia kuin lakun ;D
 
Alkoholiton olut, jota ostin, ei olekaan täysin alkoholitonta. Prosentteja 0,5. Onko olemassa jotain täysin alkoholitonta olutta vai miten vaarallista tuota on juoda illanistujaisissa, kun en vielä haluaisi raskautta paljastaa? Ajatuksena oli juoda tuota lasista ja piilottaa tölkit laukkuun, niin en jäisi vielä "kiinni".. :angel9

Ite paraikaa litkin Bavarian 0,0%. Nikolai on myös 0%
 
Alkoholiton olut, jota ostin, ei olekaan täysin alkoholitonta. Prosentteja 0,5. Onko olemassa jotain täysin alkoholitonta olutta vai miten vaarallista tuota on juoda illanistujaisissa, kun en vielä haluaisi raskautta paljastaa? Ajatuksena oli juoda tuota lasista ja piilottaa tölkit laukkuun, niin en jäisi vielä "kiinni".. :angel9

Myös Heinekeniltä on täysin alkoholiton olut sellaisessa vihreässä lasipullossa :)
 
Takaisin
Top