Raskauden aikana kiellettyjä asioita

Tuskinpa tuun värjään. Ja jos värjään ni latvat. Kasvattanu omaa väriä nyt kohta vuoden.
 
Itse olen kanssa jo muutaman vuoden kasvattanut omaa väriä ja raitoja olen kerran raskausaikana ottanut :)
 
Mä kanssa aloin kasvattamaan omaa väriä kaksi vuotta sitten, kun aloin odottaa esikoista. Ei ole ihmeemmin värjäyskriisejä ollut mitä ihmettelenkin. Nyt tosin alkaa tulla harmaata hiusta ohimoille :eek:
 
Mä ehdin pyristellä värjäyskierrettä vastaan jonkin aikaa ennen ekaa raskautta ja sain siitä hyvän syyn jatkaa värjäämättömyyttä. Oma väri muuttui jotenkin kauniimmaksi raskauden aikana!
Kulmakarvojen värjäämisestä en luovu. Mun naama menee ihan ihmeelliseksi ja muodottomaksi, kun kulmat haalistuu eikä jokapäiväinen pitkän kaavan meikkailu enää oikein käy.
 
Mä en oo aiemmissa raskauksissa värjännyt. Nyt hirvittää kun tukka on punainen ja tässä se juurikasvu kyllä näkyy. Kai se vaan on kärsittävä :nailbiting:
 
Mulla on sellainen työ jossa en oikein voi pitää juurikasvua puolessa päätä. Joten jotain käsittelyä tulee kyllä vaatimaan kampaamossa. Ihan myös oman mielen kannalta en aio päästää itsenäni huolimattoman näköiseksi, enkä puolisonikaan vuoksi :) toki onhan se muutakin kuin hiukset.
 
Mites noi värjäävät shampoot/naamiot? Nehän antaa ensiavun jos ei haluu värjätä. Ite oon testannu Camelon sarjaa.
 
Mä päädyin ostaa biozellin väriin. Halistuu pesussa mutta tyydyn siihen. Kunninkin vaikuttaa jo 3min aikana
 
Onkohan ook käyttää odotus aikana karvanpoisto voiteita.Imeytyyköhän pieni määrä verenkiertoon?
 
Takaisin
Top