raskaanako

Bluerose

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
[font="courier new"]Lopetin pillerit kuukausi sitten tarkalleen 27.9 otin viimeisen pillerini.
Ja viimeiset kuukautiseni ovat olleet 2.10.
Nyt olen odottanut kuukautisiani viikon, eli myöhässä, jos siis pillereiden kiertoon on uskominen.
Testissä ei näkynyt mitään viikonloppuna(noh, ehkä olin liian hätäinen), huomenna olisi tarkoitus aamulla tehdä uusi testi ja katsoa jokos olis ihanan ihmisen alku alkanut.
Tuon raskaustestin mukaan, olisin 5viikolla tänään. Eli pitäisi kai näkyä vai milloin testeissä näkyy jos näkyy?
Olen halunnut niin pitkään lapsia kuin muistan ja toivon todellakin että onnistun, tosin tiedän että siskoni on 9kk ollut ilman pillereitä ja ehkäisyä eikä ole vielä tullut raskaaksi, mutta mehän olemme yksilöllisiä?
En halua äidiltäni kysyä miten helposti raskaaksi, kun halauan tämän sitten ilmoittaa joulupöydässä jos on totta.
Apuva. Jännittää. Iik. toivon.
Joo en tiedä oliko viestissäni mitään järkeä mutta oli ihan pakko kirjoittaa edes jotain ja purkaa asiaa edes jollekin.
 
Moikka Bluerose ja tervetuloa!

Tässä samassa foorumissa on joko nyt onnistaisi - ketju- sieltä löytyy meitä samanhenkisiä paljon.
Ja toivottavasti tärppää jo nyt!
 
Takaisin
Top