Raskaanako?

Romppan

Vasta-alkaja
Hei!

Jätin e-pillerit parin vuoden käytön jälkeen pois parisen kuukautta sitten. Nyt menkkani ovat myöhässä pari-kolme päivää, tarkaksi en vielä osaa sanoa kun kierron normaalisoitumisesta ei ole varmuutta. Viimeeksi kierto oli 30pv, eli toissa päivänä olisi menkkojen pitänyt alkaa.

Alavatsassa on ollut hieman nipistelyä, mutta menkkoja ei kuulu. Tänään tein iltasella raskaustestin, joka näytti vasta myöhemmin katsottaessa kahta viivaa - ja nytkin toinen erittäin haalea.

Onkohan tämä nyt paikkaansa pitävä vai ei? Yöunet taitaa olla menetetty, sillä aamulla saan tehtyä aamuvirtsasta.

Auttakaa malttamatonta!
 

Liitteet

  • IMG_6066.JPG
    IMG_6066.JPG
    461.8 KB · Katsottu: 193
Olen kuullut, että pillerit jätettyä ei välttämättä tärppää heti (ei toki ole mahdotonta) ja että ensimmäinen kierto joillakin heittää pahasti häränpyllyä. Jos olet raskaana niin raskaustesti kyllä ilmoittaa sen tässä vaiheessa, mutta tee testi aamulla ja noudata ohjeita. Ostamassani testissä oli selkeästi että positiivinen tulos näkyy 1 min kuluessa, 3 min mennessä tulisi viimeistään katsoa ja 5 min jälkeen testi ei enää ole luotettava, vaan saattaa luoda kuvitteellisen viivan. Jos viiva ilmestyy mutta on heikko, kannattaa testata 48h päästä uudelleen jolloin pitäisi olla jo vahvempi.

Tsemppiä yritykseen! [emoji4]
 
Testeihin ei turhaan tule kahta viivaa. Väärän negan voi antaa mutta jos on kaksi viivaa niin se on plussa. Usko minua.:) Tikuttanut olen puolen suomen edestä ja 5 kertaa on näyttänyt positiivista. Sävyllä ei ole väliä onko vaalea vai tumma viiva se vain kertoo hormoonien määrästä pissassa.
 
Ja nuissa liuska testeissä menee yleensä pitkä tovi ennen kun se toinen viiva ilmestyy. Joskus uskoin pakkauksen ohjetta ja heitin testin pois testi heti ajan jälkeen, myöhemmin selvisi että se oli yksinään roskiksessa muuttunut positiiviseksi, olisin saanut tietää esikoiseni raskaudesta jouluaattona kun olisin pidempään tikkua tuijottanut.:D
 
Takaisin
Top