Raskaanako?

Kyfi8176830

Silmät suurina ihmettelijä
Heips! Ollaan mieheni kanssa yritetty raskautta n.10 kk. Koko tämän ajan ollut kierto tasan 32 max. -/+ 1 päivä. Joulukuussa iski jo väsymys ja todettiin, että "yrittäminen" jätetään toistaiseksi tauolle - tulee jos on tullakseen.
Asiaa ei paljon tullut mietittyä, kunnes alkoi selkeät menkkamaiset oireet. Ihmettelin kun ei menkkoja kuulu oireista huolimatta, kunnes tajusin että nyt olin 3 päivää myöhässä! Nyt 5 päivä myöhässä, samanlaista oloa kun menkat alkaisi, (turvottaa, mahaa juilii - maha sekaisin / ummessa) + reipasta valkovuotoa ja ellovaa oloa, loputon nälkä ja palelua. Testit näyttää kuitenkin negaa? Onko mahdollista nyt ollakkin raskaana ja oireilla, vaikka testi näyttää neg? Millä kohtaa pitäisi varmasti plussa näkyä / hakeutua lääkäriin jos ei menkkoja ja yhä nega?
Nimim. Hyvin hämmentynyt! Kiitos jo nyt vastauksista! :)
 
Kotitestit ovat luotettavia eikä neuvolassa tehdä erikseen testiä vaan uskotaan naisen itsetekemää. Testit kumminkin mittaavat raskaushormoonin määrää virtsasta. Testi saisi aikasintaan tehdä silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa. Voi olla että testi näyttää negaa, jos hormooni ei ole vielä päässyt tarpeeksi korkealle tasolle. Sinuna ehkä tekisin vielä 7-10 päivää kuukautisten oletetusta aloituskohdasta, jos vaikka kierto olisikin ollut pidempi kuin yleensä.

Tsemppiä ja onnea!:)
 
Plussaonnea!!
Kokemuksesta vaan voin todeta, että valitettavasti kroppa voi tehdä valeraskausoireet, voimakkaatkin sellaiset, kun lasta kovin toivoo... :sad001
Mutta kuten edellinen sanoi niin myöhemmin uutta testiä!! Kyllä se plussa voi vielä tullakin! :) Tuu tänne kertomaan sit kuin kävi!
 
Sori ku "hyökkään" tähän ketjuun. Onko teillä kokemuksia rsfu:n testeistä? Mulla semmosta että menkat ei alkanut sinä päivänä kun olis pitänyt, oli n. 2 viikkoa myöhässä kunnes alkoi vuoto, se vuoto kesti 2 päivää, (normaalisti vuotaa 4 päivää ja viidentenä on semmoista tihrua, eli normaali loppuvuotoa) ja se oli semmoista hulahtelua eli ei normaalimenkkojen tapaiset.. testejä oon tehny ja negaa näyttäny, mutta nyt kun ostin näitä kyseisiä testejä ja heti tein, tuli haamuviiva siihen liitoskohtaan, eli tarkoittako se plussaa vai tuleeko siihen automaattisesti haalea
 
Plussaonnea täältäkin ja voin itsekin sanoa ikäväkseni, että kroppa osaa tehdä valeraskauden... Itse monia euroja tuhlannut negatiivisiin testeihin. :sad001 Ihan toivo jo hiipui ja kuvittelin jo kaikki miten itsessä on vikaa jne...

Ihan odottamatta, kun vähinten osasi odottaa niin testiin ilmeistyi plussa. Meinasin pyllylleni lentää. :wideyed: Olin jo lueskellut netistä lapsettomuushoidoista ym jutuista. Toivottavasti teillä kuitenkin plussaa! :happy:

Mitä oon noita rsfu:n testeistä lukenut niin taitaa antaa jonkin verran virheellisiä tuloksia? Mutta ei kai niihin kuulu ns. ylimääräisiä viivojakaan tulla? :oops:
 
Takaisin
Top