Raskaana?

Lana

Satasella mukana keskusteluissa
Hei! :)
Auttakaa nyt te viisaat, jotka tiedätte jo paremmin näistä asioista! :)
Itse toivon, että olisi esikoinen tulossa ja nyt kierrossa päivä 32, kun normaalisti on 25.
Menkkoja ei siis näy eikä kuulu.
Yleensä kyllä tuntuu melkoisina kipuina jo pari päivää ennen ja nyt ei ole ollut mitään.

Kuvottavaa oloa on ollut muutaman päivän. Siis TOSI kuvottavaa oloa.
Ja pitkin päivää.
Väsynyt olen ollut viikon verran.. siis normaalia väsyneempi.
Mies sanoi eilen että rinnat olisi isommat :D (hyvä näppituntuma vissiin hänellä)

Ongelmana on se, että tiistaina tein raskaustestin ja se oli negatiivinen.
Minun mielestä siinä oli ihan hailea viiva, mutta mies ei nähnyt mitään.

Voiko elimistö tehdä vain tepposet, kun niin toivoo raskautta vai voisiko olla ettei testi vain vielä näyttänyt..?
Ajattelin jos sunnuntaina kokeilisi uudelleen..?
 
Kiitos :)
Miten muuten onko kenelläkään ollut sellaista näin mahdollisen alkuraskauden puolella, että tuntuu alamahassa sellaista "muljahtelua"??Aivan kun jokin potkaisisi sisäpuolelta, joka nyt tietenkään ei ole mahdollista, mutta kuvaa vain hyvin miltä tuntuu :D
Tänään alkoi tuntua tuollaista ja nyt kauhistuttaa, että jos on raskaana, niín meneekö kesken tai jotain.
Vai onko jollain ollut samanlaista?
Aina tuossa samassa kohtaa tuntuu ja nyt on tuntunut puolisen tuntia koko ajan..
 
Eilen taas testailtiin ja negatiivista näytti :(
Ei ymmärrä.. menkoista ei vieläkään tietoakaan ja muutenkin "oireet" tuntu sopivan..
Ehkä vois kysyä ens viikolla terveyskeskuksesta, jos pääsis siihen veritestiin.
Eikö se kuitenkin oo tarkempi ja siinä vois näkyä, jos on raskaana?
Itsellä sellaisia sairauksia ja lääkityksiä, että pitäisi yksikin lääke lopettaa, jos on raskaana, niin pitäisi saada tietää...
 
No onpa kurja kun negaa näyttää vieläkin :(  Verestä otettuna testi näyttää sen hcg:n heti kun sitä alkaa erittyä, nämä virtsatestit vähän myöhemmin vasta, eli ota yhteyttä terveyskeskukseen maanantaina, jos menkkoja ei vieläkään kuulu, että jos saisit labralähetteen. Niin selkiintyisi tilanne tuon lääkityksenkin kannalta tosiaan.
 
Voi olla myös mahdollista, että kun stressaat että oletko raskaana vai et, niin pelkästään jo se voi vaikuttaa menkkojen pois jäämiseen.. Koita ottaa nyt ihan rauhassa, stressaaminen ei ole hyväksi, varsinkaan jos on raskaana.

Mutta tuli kuitenkin mieleeni.. Clearbluen raskaustestit näyttävät jo menkkojen odotettuna alkamispäivänä, että onko raskaana, ja ne ovat hyvin herkkiä testejä. Mitä testejä olet käyttänyt, ja oletko tehnyt ne aamupissasta?
 
Ajatelin että huomenna soitan terveyskeskukseen.
Ennen kuin menkat jäi pois, niin en edes ajatellut raskautta, koska ollaan ajateltu, että tulee jos tulee.
Tottakai siis toivonut olen, mutta en kummemmin asialla stressannut.
Kuitenkin kun menkat jo lähemmäs 2 viikkoa myöhässä, niin vähän ihmetyttää..

Olen tehnyt testit aina aamuvirtsasta.
Apteekin oma raskaustesti ja sitten tein predictorin.
Clearblue olisi vielä tuolla laatikossa odottamassa :)
Mutta ehkä huomenna kysyn sitä veritestin mahdollisuutta..
 
Voihan toki olla, että sulla on ollu ovulaatio oletettua myöhemmin, ja sen takia raskaushormonia ei olis kehittynyt tarpeeksi, ja sen takia ei oo vielä testeissä näkyny...
 
Soitin terveyskeskukseen ja saan huomenna mennä siihen veritestiin. Saa nähä mitä se näyttää sitten.. :)
 
Kävin veritestissä ja pieni oli siinäkin arvo ja en siis ole raskaana :(
Kävin Mehiläisessä sitten gynekologilla ja oli oikealla puolella jokin kysta. Olen syönyt nyt keltarauhashormonia, että saatiin menkat alkamaan ja saadaan jatkaa vauvan yrittämistä.
Osasikin justiin tulla tuollainen, kun yrittää vauvaakin..
Mutta ei auta kuin jatkaa yrittämistä :)
Jospa se meillekin vielä tärppäisi :)
 
Heij! Auttakaa joku. Minulla on epäilys että olisin raskaana. Mahani on kasvanut ja aamulla on pahoinvointi, tissit ovat turvonneet ja kipeät välillä.. Eilen tuntui mahassa kova kopaisu en tiedä mikä se oli. Vaikuttaa ihan kuin olisi kuukautisetkin alkanu mutta ei yhtään normaalia vuotoa. Mitä mun pitäis tehdä teenkö testin varalta kun vuoto loppuu? .. Kiitos vastauksesta jo etukäteen :)
 
Hei kaikki! tarvitsen teidän apua ! Voinko olla raskaana! syön yaz- merkkisiä e- pillereitä ja epäilen ja pelkään kovasti. olen syönyt niitä 1kk. söin yhden valkoisen tabletin ja sinä iltana harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa ja minulla oli pienet menkat koska olin ottanut iltapäivällä punaisen pillerin. mitään oireita ei ole oikeastaan ollut muutakuin maha ollut hieman kipeä ja pissattaa useemmin kun ennen , mutta minulla on vieläkin menkat..? kertokaa!!
 
Takaisin
Top