Raskaana vai?

A

Auttakaa!!

Vieras
Heii!! sellanen tilanne että epäilen olevani raskaana, olen harrastaunut suojaamatonta seksiä noin 3 kk ajan. Yleensä menkkani ovat säännölliset mutta noin 7vk sitten menkat eivät tulleet ja huomasin monia raskausoireita. Tein noin 4 testiä eri aamuina mutta kaikki negatiivisia. Ennen oletettuja menkkoja tiputtelin pienenverimäärän 2 pv (yleensä vuodan noin 5pv vesiputouksen lailla)). Menkat olivat 3vk myöhässä kunnes tulivat vaikka tosi haaleana ja vain noin 3pv. Nyt ei ole menkoista kuulunut ja tein tossa toisenmerkkisen testin joka oli täysin negatiivinen. Ylä- sekä alamaha ovat turvonneet selvästi, oksentelen mahanesteitä välillä, nänneissä maksaläikät tummentuneet, monet ruuat alkanut maistumaan erillaiselta etc.(kerran oksensin vedet ulos kun maistui pahalle) Onko siis mahdollista että kaikki testit ovat väärässä tai että ne ovat jäätyneet käyttökelvottomiksi sillä olen kuljettanut kaikki testit yli 5- pakkasessa kotiin..? Tämä ei ole toivottu raskaus joten en usko keksiväni oireita. Olen 170cm pitkä ja painan 84kg, mutta minulla on aina ollut hoikka vatsa joten turvotus näkyy selvästi, en voi nukkua vatsallani sekä kaikki farkut puristavat. APUA :sad001( mielipiteitä otetaan vastaan??
 
Jos epäilet raskautta suosittelen käymään verikokeissa. Jos kehossa on raskaushormooneita, saavat sen selville.
 
Samaa mieltä olen kuin mush.

Jatkossa kannattanee käyttää ehkäisyä, että ei tarvitse pelätä raskautta tällä tavalla (: mitä muuta voit odottaa jos et käytä ehkäisyä etkä lasta kuitenkaan halua?
 
Takaisin
Top