Raskaana pilleriunohduksesta?

Zazabella

Silmät suurina ihmettelijä
Kävin laittamassa viikko sitten ehkäsykapselin, koska tiedän etten yksinkertaisesti muista syödä pillereitä ajallaan. Lääkäri ei kuitenkaan suostunut laittamaan minulle kapselia ilman 3kk pillerikokeilua cerazette-minipillereillä. Aikaisemmin söin Yasmineja ja molemmat ovat sopineet minulle hienosti, cerazeteilla jäi kuukautiset kokonaan pois. Niinhän siinä kävi viikko ennen kapselin laittoa että nappulat jäi syömättä ajallaan.. Ei ollut eka unohdus, aikaisemmin niitä lähinnä sattunut Yasmineilla, joissa unohdus annetaan hieman paremmin anteeksi. Päätin nyt kumminkin kapselin käydä laittamassa siinä toivossa ettei sen pahempaa vahinkoa olisi yhdestä napista syntynyt vaikka toki tiesin että ehkäisyteho on heikentynyt.

Nyt onkin sitten sen pohdinnan aika että olisiko se vahinko mahdollisesti sittenkin saattanut sattua? Viikon jälkeen unohduksesta minulle nousi lämpöä 37.2 ja on nyt melkeen 2 viikkoa ollut 36.9-37.5 ilman sen kummempia flunssan oireita tai muitakaan merkkejä siitä että olisi kipeäksi tulossa. Lisäksi aina ennen on unohduksen jälkeen alkanut muutaman päivän tiputteluvuoto. Pari päivää unohduksesta tuli kyllä menkkakivut jotka kestivät yli viikon muttei mitään merkkejä minkäänlaisesta vuodosta. Vatsassa on vielläkin outo olo, painellessa vihlasee ja masu ihan sekaisin.

Lapsi ei ole nyt suunnitelmissa mutta tarkoitus on silti pitää jos on nyt sitten tullakseen. Haluaisin mahdollisesta raskaudesta mahdollisimman nopeasti selvyyttä niin ei turhaan ole kapseli kädessä. Mahtaako siitä voida olla haittaa sikiölle?
 
Ainaha on mahollisuus että tulee raskaaksi ku harrastaa seksiä :). Oireet viittaa melko hyvi että oisit paksuna! Olitko? :p
 
Takaisin
Top