Raskaana(ko)??

RuutuTuutu

Oman äänensä löytänyt
Tulin tänne pyytämään helppiä, koska olen todella todella hämmentynyt.
Olen 20 vuotias nainen ja mulla on ollut kuukautiset 11 vuotiaasta asti. Ne ei ole ikinä ollut myöhässä. Olen lopettanut ehkäisypillereiden käytön 3 - 4 viikkoa sitten, kuukautisten olisi kuulunut alkaa 21.3, eikä näy vieläkään. Testejä olen tehnyt varmaan 5 kahden viikon sisällä ja negaa näyttää. Nännit ollut kipeenä jo suunnilleen 18.3 lähtien ja nyt on ollut muutaman päivän rinnat kipeet (en tiedä onko asialla merkitystä). Tosiaan viimeksi eilen sain ihan selvän negan ja oon vähä ihmeissäni mitä on meneillään
Eihän tää ole mikään neuvola, mutta mitä luulette mitä oisi meneillään? Kiitos jo niille jotka vastaatte
 
oon käyttänyt kaksia eri pillereitä, ja viimeksi kun oli pakko pitää pieni tauko näitä nykyisistä desogestreleistä niin alkoi heti kun lopetin. ei oo ikinä ollut myöhässä, edes päivän vertaa eihän sellanen pieni sinappitehdas ole huono asia
 
Samaa mieltä kuin akidi. Kun ei me ihmiset olla robotteja ja vaikka kuinka olisi aina ollut jokin jotenkin, niin kyllä kaikenlaista uutta ja erilaista tulee kehiin mitä enemmän vuosia elää :)
 
toisaalta ihana kuulla että ei välttämättä hätiä mitiä, mutta kyllä sitä sinappitehdasta toivoo:) ollaan siis ihan yritetty niin senkin takia hätiköin:happy: mahtaako kuitenkin olla mahdollisuuksia että olisi tärpännyt?:happy:
 
Sanoisin, että jatkakaa yritystä :) Mulla on käsitys, että pillerit voi vaikuttaa suht pitkään vielä lopettamisen jälkeen, vaikka toki on niitäkin että napsahtaa vaikka on kaikki ehkäisyt käytössä eikä tarvi kuin ajatella asiaa :wink Teoreettisestihan voi tärpätä joka kerta :D Ota nyt ihan iisisti ja kattele mitä tulee ettet sit tipahda korkeelta jos ei vielä tärpänny.
Itellä eka oire oli tajuton väsymys. Arat rinnat ja kainalot sen sijaan aina ennen raskautta tarkoittanu tulevia menkkoja..
 
Todennäköisesti johtuu pillereistä. Ku mä lopetin pillerit meni mulla kierto ihan sekasin ja tein kans noita testejä monia.
Ja mulla pillerit vaikutti myös raskaaksi tuloon. Vuosi pillereiden lopetuksesta tulin raskaaksi. Jatkakaa vaan yrittämistä!!! :)
 
Takaisin
Top