Raskaana/ei?

babywishes

Oman äänensä löytänyt
HEI KAIKKI :)
Tota mä olen 17 vuotias nuor tyttö ja mä saatan olla raskaana kerron tässä vähän mun "tarinaa" eli oon ollut 15 vuotiaana typeränä teininä raskaana ja tehnyt abortin. Olen käyttänyt kaikkia ehkäisymenetelmiä mutta ei ole mulle sopiva oikeen mikään.. Tässä nyt olen lopettanut pillerit noin kuukausi sitten kun olen alottainut uuden suhteen. Ja olisi lapsi toiveena❤️ Nyt on muutaman kerran ollut sellainen tunne että voisi olla raskaana ku maha on ollut kipeä, oksennusrefleksejä usein, ruokaa tekee enemmän mieli ja rinnat todella arat. En tiedä onko noi jotain kuvitelmia vai oisko oikeesti raskausoireta?

Nyt mulla alkoi 16.2 menkat vaikka piti alkaa vasta 21. (Testiähän en voi tehdä siis vielä kun nyt noi menkat alkoi, lääkärissä sanottiin että jos tämän kuun aikana ei ala niin sitten pitäää mennä verikokeisiin) eli missä vika.. Ja en haluais taas soitella sinne lääkäriin, ne pitää mua varmaan hulluna siellä kun kokoajan kyselen kaikkea) ja pelkäsin heti keskenmenoa mutta enhän edes tiedä olenko ikinä ollut raskaana tai voinko edes tulla? Eli onko kokemuksia, neuvoja viisaammilta? Kommentteja ? Jos on kysyttävää, kysykää vastailen! Ihan mitä vaan :)

HUOM! Vaikka olen nuori, en ole mikään hulttio vaan vastuuntuntoinen & haluan saada mu elämälle hyvän pohjan enkä mitään biletystä yms täysi-ikäisenä :)
 
Moikka.. Oot varmaan kuullut ihan tarpeeksi jo sitä että älä kultapieni vielä murehdi lapsen hankkimista, varsinkaan jos et ole uuden miehen kanssa puhunut vakavasti tulevaisuuden unelmista ja suunnitelmista, koska sillä voi lähtä jalat alta aika piakkoin kun lapsi alkaa kasvaa.. Mutta itse paraskin puhuja kun yritin ekakertaa hankkia lasta 16v mutta siinä oli pohjana se että en välttämättä voi saada lapsia.. Mutta käy gynellä ja käyt verikokeissa tekemässä raskaustestin ja jos ei paljastu mitään niin odottelet ja kattelet että katoaako oireet, jos ei niin soita äitiyspolille jos saat ajan tutkimuksiin..

Mutta joo itse omiinkin asioihin.. Tosiaan juu 3v yritin entisen miehen kanssa, nyt reilu puolivuotta oltu uuden miehen kanssa ilman ehkäisyä.. Ei ole kuulunut mitään pikkuisesta koko tuona aikana.. Ja olisi kyllä erittäin tervetullut kun mieskin alkaa olemaan muutaman vuoden yli 30v (: on ollut kerran aikaksemmin joskus reilu 1,5v sitten valeraskautta ja pelkään pahoin että sama olisi nyt.. Mutta uutta on että olen syönyt paljo terveellisemmin ja kumminkin yhtäkkiä painoa tullut 5vk sisällä 4-5kg kun normaalisti olen ollut aika kukkakeppi niin alkaa mahaa löytyä O..O ja kaverin äiti omia kokemuksia kompaten: "sun luulleet pläskit on kyllä täyrellisen vauvamasun alun muotoon heittäytyny!" :O ja tosiaan ei ole tissit ikinä ollut näin kipeät ja sama juttu että 5vk sisällä turvonnu nii pahasti että puoli kuppikokoa on kasvanu että ei kissaa ehtiny sanoa,, ja tuntuu kyllä että painais ainakin 5kg!, ja nännit! Ei tarvii varmaan ddes sanoa niistä mitään muuta kuin että huhhuhhuu! :sad001 ja VÄSYTTÄÄ! Vaikka päikkäreitä vetelen 1-3x päivässä, silti väsyttää ja haukotuttaa ihan kokoajan! Ja tekee mieli kaikkea! Sipsiä ja suolakurkkuja ja fetajuustoa ja namnam bbq ribsejä ja maisteista ruokaa :P

Noh mutta alkaa taas mennä pitkäksi, otan erittäin isosylin vastaan kaikki maholliset kommentit, mielipiteet, neuvot, kokemukset, ihan mitä vain!! (:

Kiiiitos (:
 
Elyssei, pistähän testiä kehiin, heti kun on mahdollista :) Mikä kiertopäivä sulla on menossa, onko ollu ovista ja onko edes mahdollisuutta raskauteen tässä kierrossa (oletteko touhuilleet)? Kyllähän tuo voisi raskaudelta kuulostaa...
 
Takaisin
Top