Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä
Voin kuvitella, että nuorena rahan kanssa on tiukkaa. Omasta nuoruudesta muistan kuitenkin, ettämnuorena myös rahan kulutus on pienempi.
 
Mä erehdyin...
Aika vähän on sitten joka tapauksessa varsinais-suomalaisia 40-vuotiaita odottajia täällä palstoilla.
 
Vaikka ei uudenmaan ja varsinais-suomen välillä niin kauhean pitkä välimatka ole...
 
Vajaa 40v odottaja täällä, ainakin iältään :wacky: Tunkeilen tänne mukaan, vaikka ei tuo ikä vielä riittäisi... Toivotaan, että ajatusmaailma riittää :wink Nyt rv 6+0 LA 05/16, Pirkanmaa.
 
Vajaa 40v odottaja täällä, ainakin iältään :wacky: Tunkeilen tänne mukaan, vaikka ei tuo ikä vielä riittäisi... Toivotaan, että ajatusmaailma riittää :wink Nyt rv 6+0 LA 05/16, Pirkanmaa.

Tervetuloa palstalle Mamma-79! :)
Hienoa, että tulit tänne.

Hyvää odotusta :Heartbigred
 
Hei tänne :hello

Oisko teillä hyviä ja toimivia vinkkejä, miten peitellä onnistuneesti raskaus ennen rv12 :tä.. ? :anyone

Lähinnä en halua, että työnantaja (toimistotyöstä kyse) saisi tietää "liian" aikaisin... Tulossa 2viikon mittainen tilaisuus, jossa pitäisi olla skarppina ja edustava.

Klassiset löysä paita jne...mutta, mutta...entä miten peitellä/välttää mahdollinen pahoinvointi?:help

Saikku on helppo vastaus, muttei oikein vaihtoehto...

Olisin kiitollinen hyvistä vinkeistä!:notworthy
 
Pahoinvointirannekkeet tehosi mulla ja muistaa juoda ja syödä säännöllisesti. Selvisin itse töissä kumman hyvin vaikka pelkäsin. Oli edustustilaisuuksia mutta kroppa ei onneksi pettänyt.
 
Kannattaa syödä ja juoda usein. Mulla ei kukaan töissä arvannut, että olen raskaana ennen kuin itse kerroin asiasta. Pomo sai tietää raskaudesta vähän liian aikaisin. Suurimmalle osalle ihmisistä kerroin vasta niska-turvotusultran jälkeen. Kannattaa toimia suht koht normaalisti, jos haluaa salata raskauden mahdollisimman kauan. Mä olen jo hakenut äitiyslomaa työpaikalta, kun viime viikolla sain raskaustodistuksen. Mun raskaus ei ole enää salaisuus.
Pari vuotta sitten, kun mulla oli tuulimuna työkaverit sai tietää raskaudesta. Suretti kun ei ollutkaan sikiötä ja piti selitellä ihmisille ettei vauvaa olekaan.
Itselle se tietenkin oli kurjinta, kun luuli odottavansa lasta. Eikä oikein kestänyt puhua siitä asiasta.
Olen siis yrittänyt olla varovaisempi puheissani.
 
Pahoinvointirannekkeet tehosi mulla ja muistaa juoda ja syödä säännöllisesti. Selvisin itse töissä kumman hyvin vaikka pelkäsin. Oli edustustilaisuuksia mutta kroppa ei onneksi pettänyt.

Hienoa, että oli helpompaa, kuin pelkäsit! :cool:Sittenhän on toivoa... Kiitti vinkeistä:)
 
Kannattaa syödä ja juoda usein. Mulla ei kukaan töissä arvannut, että olen raskaana ennen kuin itse kerroin asiasta. Pomo sai tietää raskaudesta vähän liian aikaisin. Suurimmalle osalle ihmisistä kerroin vasta niska-turvotusultran jälkeen. Kannattaa toimia suht koht normaalisti, jos haluaa salata raskauden mahdollisimman kauan. Mä olen jo hakenut äitiyslomaa työpaikalta, kun viime viikolla sain raskaustodistuksen. Mun raskaus ei ole enää salaisuus.
Pari vuotta sitten, kun mulla oli tuulimuna työkaverit sai tietää raskaudesta. Suretti kun ei ollutkaan sikiötä ja piti selitellä ihmisille ettei vauvaa olekaan.
Itselle se tietenkin oli kurjinta, kun luuli odottavansa lasta. Eikä oikein kestänyt puhua siitä asiasta.
Olen siis yrittänyt olla varovaisempi puheissani.

Kiitti vinkeistä! :)
Tota justiinsa meinaan, että parempi pitää omana tietonaan alkuvaiheessa..
 
Minäkin tunkeilen tänne. Täytän keväällä 40-v ja keväällä syntyy 3. lapsi. Asustelen Maskussa. Jotenkin tämä raskaus tuntuu silkalta ihmeeltä ja on raskauksista epätodellisimman tuntuinen. Jotenkin sitä tajuaa eri tavalla miten ihmeellinen asia tämä on.
 
Minäkin tunkeilen tänne. Täytän keväällä 40-v ja keväällä syntyy 3. lapsi. Asustelen Maskussa. Jotenkin tämä raskaus tuntuu silkalta ihmeeltä ja on raskauksista epätodellisimman tuntuinen. Jotenkin sitä tajuaa eri tavalla miten ihmeellinen asia tämä on.

Tervetuloa palstalle Sikuriini! :)

Hienoa kuulla, koska sulla on LA?
Hyvää odotusta :Heartbigred
 
Kiva tutustua sikuriina. Luulin olevani melkein ainoa 40-vuotias varsinais-suomalainen odottaja näillä palstoilla. Asustelen aika lähellä Maskua. Neuvolassa käyn Maskun Terveyskeskuksessa.
 
Kiva tutustua sikuriina. Luulin olevani melkein ainoa 40-vuotias varsinais-suomalainen odottaja näillä palstoilla. Asustelen aika lähellä Maskua. Neuvolassa käyn Maskun Terveyskeskuksessa.
Ettei vaan oltais samalta kylältä. Minäkään en kantamaskulainen
 
En asu Maskussa, vaan Mietoisissa...Tuire Tiilikaisen juttusilla käyn äitiysneuvolassa, mutta lääkäri oli Mynämäellä. Seuraava lääkäri onkin tyksissä, koska mulla on raskausdiabetes. Laskettuaikani on 15.1.2016. Sikuriini ja Tähti-73 Teillä on vielä monta raskauskuukautta edessä. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.
 
Hei Kaikki! :hello
Mulle on tullut hirvee salmiakin himo, tulee jokapäivä syötyä melkein pussillinen..yritän nyt vähän jarrutella...:bunny

Mitään raskausoireita ei ole vielä ollutkaan, jollei pientä närästystä lasketa...Välillä käy mielessä onko sitä raskaana ollenkaan, rv 6+..

Ekaan ultraan vielä reilu viikko...

Mutta kivaa viikonloppua! :cool05
 
Takaisin
Top