Raskaaksi 2020

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Tiarella, 24 joulu 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Tinttilii Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Täällä olisi itsellä toiveissa pikkukakkonen 2020! Minun puolesta saisi tulla mahdollisimman nopeasti, mutta miestä täytyy vielä vähän lämmitellä ajatukseen. Esikoinen syntyi 6/18 lapsettomuushoitojen kautta ja vähän näyttää, ettei oma kierto vieläkään käynnisty joten varmaan uusi kierros hoitoja edessä.

Edit. Varmaan kirjoitin nyt väärään ryhmään kun haluaisin pienen kuitenkin jo aluilleen tämän vuoden puolella. :P
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
    Last edited: 4 huhti 2019
  2. Sammie Peruskäyttäjä

Seurailen täälläkin taustalla, vaikka toivon, että "Raskaaksi 2019" on minulle oikea ryhmä :)
  3. Sammie Peruskäyttäjä

Yritys siis jo tammikuussa aloitettu ja esikoinen toiveissa :Heartred
  4. unicorn ♡ Aloittelija

Minäpäs tuppaan tänne kans ;>
    Olin mukana raskaaksi 2015, 2016, 2017 ja 2018 ryhmissä. Esikoinen syntyi neljän vuoden yrityksen jälkeen ilman hoitoja 5/16. 7/17 tärppäsi luomuna, mutta päätyi keskenmenoon, ja kuopus tärppäsi 2v yrittämisen jälkeen ilman hoitoja, mutta pienillä toimenpiteillä 3/19.
    Vauva nyt 2kk mutta pienellä ikäerolla toiveissa seuraava :> Varmasti taas ottaa aikansa, mutta kivahan täällä on jo ihan ajoissa kuumeilla!! Yritys aloitetaan vasta ensi vuoden alusta, mutta saa tulla jos on tullakseen, jo aikaisemmin. Ehkäisyä ei kuitenkaan aiota ottaa käyttöön :) Menkat alkoi just nyt 2kk synnytyksestä, joten ei tartte niitäkään ootella :D

Tiuhtimus, hui! Ompa hurjat menkat!

Miitu, sinut muistankin tuolta jostain edellisestä kuumeiluryhmästä! Täällä vähän samanlaisia suunnitelmia :)
  5. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Tervetuloa kaikki!

Ninni, onneksi nykyään normi menkat ja säännöllinen kierto, itsellä noi hurjat menkat johtui kapselista enkä kyllä enää aio sitä ottaa vaikka muuten helppo ehkäisy olikin!

Meillä yritykseen alkuun varmaan enää 6-7kk, mutta katsotaan miten tässä kuluvien kuukausien aikana mieli kerkee muuttua :D kesävauva kutkuttelis, mut toisaalta ois helppoa jos kaikki lapset oisi syntyneet syksyllä, menis synttärit yhillä sukulaisjuhlilla!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Mirkki Peruskäyttäjä Toukomammat 2018

Täälläkin haaveissa toinen syntyväksi vuodelle 2020, meillä esikoinen 05/2018.
    Haluaisin itse alkaa yrittämään jo nyt heti, vaikka tänä iltana :-D , mutta mies hieman jarruttelee vielä, aiemmin juteltiin että syksyllä olisi ehken hyvä aika alkaa yrittämään, mutta saa nähdä odotellaanko siihen saakka kuitenkaan (toivottavasti ei, en malttaisi!)
  7. Anna Sofia Peruskäyttäjä

Heippa!:greet025

Meillä esikoistytär syntynyt 2/2018 ja syksyllä on ajateltu alkaa yrittämään seuraavaa:cat: Itse voisin aloittaa vaikka heti yrittämisen, mutta mies haluaa viettää kesän ilman pahoinvointeja(esikoisesta voin pahoin vkolle 16 saakka):grin Esikoinen sai alkunsa ihan ensiyrittämällä, oli jopa hiukan ylläri, mutta iloinen sellainen :Heartred Katsotaan kuin käy seuraavan kohdalla :)
    Tänään kp 27/29 ja mikäli ovis on ollut silloin kun luulen, niin ei pitäis olla raskauden mahdollisuutta, mutta salaa toivon, että oisin tunnistanut väärin ajankohdan:wink Meillä siis ehkäisemätöntä seksiä kp 11 ja 19 ja oviksen olin tunnistavinani kp 17/18 :happy:
    Lauantaina on kaverin synttärit ja ois tarkoitus ottaa muutama lasillinen, niin ajattelin testailla pe tai la rfsu:n erityisherkällä testillä:happy:
  8. MeriK Vieras

2020 toivotaan meillekin esikoisvauvaa :Heartred yrittäminen aloitettu hormonikierukan poiston jälkeen 2.4. ja ensimmäinen kierto menikin hormonien tasoittumiseen etc. Luultiin raskautuvamme kun kk 2viikkoa myöhässä, mutta sieltä ne sitten tuli.

Jännä nähdä miten tämän porukan raskautumisille nyt sitten käy^^ tsemiä kaikille.
  9. Edz Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Meillä esikoinen syntyi 6/2018, haaveissa ensi kevään loppuun/alkukesään olisi toinen lapsukainen, eli aletaan parin kuukauden päästä yrittämään.

Jaa tämä sivu