Raskaaksi 2019

minulla



Mulle neuvottiin että 4päivää ovis plussan jälkeen aletaan syömään teroja ja jatketaan 10 päivää.. Mulla nyt kp 23 ja vielä ei onneksi menkkoja näy, ala vatsa kyllä vetelee niin luultavasti ne tulee sieltä. Sain siis terolut lyhyen luteeali vaihdeen tueksi

Joo muistelin väärin tuon 3 päivää, otan itsekin tässä kierrossa 4 päivää ovisplussan jälkeen ekan terolut pillerin ja jatkan 10 päivää :)
 
Mä näin nyt kyllä viime yönä niin omituista unta, että ihan pelottaa edes nostaa odotuksia korkealle.
Toissapäivänä siis työkaverin kahvi tuoksui kupissa yllättävän voimakkaasti mun nenään. En ole huomannut sen jälkeen vastaavaa. Nännit on kipeät oviksen jäljiltä, kuten muissakin kierroissa.

Unessa joku minulle todellisuudessa tuntematon ihminen kyseli voinnistani ja kerroin tästä kahvijutusta. Unessa tää henkilö oli heti sitä mieltä, että olen raskaana. Se toi mulle heti raskaustestin, mutta sanoin että on liian aikaista testata, että ensi viikolla pitäisi alkaa kuukautisten ja etten halua testata ennen ku on myöhässä. Tää henkilö sit kummiski sai mut testaamaan vaikka en olisi halunnut ja testissä oli kaksi selkeää viivaa.

Ja enpähän sitten taas tiedä, että yrittääkö mun keho kertoa mulle jotain unessa vai onko se kaipuu äitiydestä tuolla sydämessä niin syvällä jo juurtuneena, että mun alitajunta kiusaa mua näin.
Tämä ei siis ole ensimmäinen kerta, kun näen kierron loppupuolella tällaista unta ja kun oon testannu niin negahan se siellä tikussa virnuilee.

Pliis kertokaa etten oo ainut, joka unet on iha perseestä :angelic:


Täällä myös uneksija, näen toistuvasti unia että olen raskaana... Kamala tunne herätä ja tajuta että en olekaan :sad001
 
Ja Jesbe toivotaan ettei täti tulisikaan vaan plussaisit :)

Zemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred
Kiitos, näin alko tänään nännien pieni kipuilu ja aamulla kyllä kouristi vatsaa mutta oikea munis edelleen nippailee. Valkovuoto muuttui eli olisiko merkki et täti tulee mut ens kierto on aina.

Outo juttu jonka mies pani merkille : mun vatsassa noin 7cm navan alla on kolmion muotoinen ns kuoppa mitä ei ole ollut vielä. Sellainen outo kohta. Rinnoista on outoa se ku ne ei oo kipeet Isälle sanoin että ei satu lainkaan ja hän tuumaa et onpa outo ku yleensä itken suihkussa ku niin kovin sattuu. Alaselkä kipee ja hyvin outo olo. Oikeastaan nii ettei olis oireita ku pikku tuikkiminen molemmin puolin muniksia.. Mitäs jos olisikin tärppi, olisin niin iloinen..
 
Täällä myös uneksija, näen toistuvasti unia että olen raskaana... Kamala tunne herätä ja tajuta että en olekaan :sad001
Yleensä noita unia näen, nyt on kovin uneton aika, en muista unista mitään ja nukun koko ajan mut nii kuulostaa tutuilta noi vauva unet ja plussa unet...
 
Täällä myös uneksija, näen toistuvasti unia että olen raskaana... Kamala tunne herätä ja tajuta että en olekaan :sad001

Niin on! Yks päivä suutuin koiralle kun herätti, jäi hyvä uni kesken :p Sitten kun kattoo viereen eikä siinä ookkaan pientä :sad001
 
Ja tänään siis kp9 eli jännät ajat alkaa olla käsillä :)

Mä en ymmärrä kun nyt kp12 ja ovistesteissä joka päivä tähän asti ollu selkee yks viiva vaan. Viime kierrossa oli haamua ihan alusta asti ja kokoajan tummu, kp14 ovis..
 
Mä en ymmärrä kun nyt kp12 ja ovistesteissä joka päivä tähän asti ollu selkee yks viiva vaan. Viime kierrossa oli haamua ihan alusta asti ja kokoajan tummu, kp14 ovis..

Voisiko sulla olla epäsäännöllinen kierto? Mulla nuoruudessa ennen seksielämän alkua ja ehkäisyn käyttöä oli säännölliset kierrot mutta nyt kun vuosia oli hormonaalinen ehkäisy ja se jätettiin pois, kierrot olikin epäsäännöllisiä. Näin ollen ovis oli jossakin kierrossa kp 30-40 välillä(tarkkaa kp en muista).

Voisiko sulla olla ovis vasta myöhemmin tulossa?
 
Täälläkin yks uneksija... Viime yönä mun unessa lapsuuden kaveri jotenki ärsyyntyneenä totesi mulle, että "no sää nyt oot taas raskaana". Hauska, kun ei tämän ihmisen kanssa juuri yhteyksiä pidetä ja hän tämän mulle unessa totesi. :laughing002

Hittolainen, miten ihminen voi olla ailahtelevainen... Mulla oli vähän lupeissa, että saisin vakkarityön, mutta esimies ei saanutkaan täyttölupaa tähän työhön. Jatketaan siis edelleen sijaisena. Jos nyt jäisin syksyllä äippälomalle, en tätä vakityötä tulis todennäköisesti saamaan vuoden päästä, kun joku muu tulis jo tekemään sitä. Ja jos jäisin, niin todennäköisesti voisin vakityön saada. Mun alalla ei oo helppoa sitä vakipaikkaa löytää... Ja tykkään hirveästi nykyisestä työstä ja työyhteisöstä. Nyt en sitte tiedä haluanko jatkaa vauvan yrittämistä vai töitä. Aaargh... Tulis tästä kierrosta plussa, että ei tarttis miettiä ite! :dontknow

Täällä kp 24/30(?) menossa. Edelleen valkovuoto runsasta. Muuten ei oireita...
 
Aivan järkky väsymys, ollu jo pari päivää. Ei siis uskoa raskausoireeksi todellakaan, odotukset tähänkin kiertoon nollassa. Oon jo alkanut miettii, et jos mulla onkin joku sairaus. Ei siis oo mitään henkistä väsymystä, en oo taipuvainen sellaiseen, vaan fyysistä. Tai sit se on tän taudin jälkimaininkeja. Sain tänään lääkäristä suosituksen parin luomen poistoon, kaks niistä rinnassa, ehkä alitajuisesti pelkään rintasyöpää:sad001 toivottavasti ei!

Tsempit muille:) oliskos joku jota saisi onnitella jo:)
 
Aivan järkky väsymys, ollu jo pari päivää. Ei siis uskoa raskausoireeksi todellakaan, odotukset tähänkin kiertoon nollassa. Oon jo alkanut miettii, et jos mulla onkin joku sairaus. Ei siis oo mitään henkistä väsymystä, en oo taipuvainen sellaiseen, vaan fyysistä. Tai sit se on tän taudin jälkimaininkeja. Sain tänään lääkäristä suosituksen parin luomen poistoon, kaks niistä rinnassa, ehkä alitajuisesti pelkään rintasyöpää:sad001 toivottavasti ei!

Tsempit muille:) oliskos joku jota saisi onnitella jo:)

ImageUploadedByVau Foorumi1550759129.832352.jpg


Mua saa :D
 
minulla



Mulle neuvottiin että 4päivää ovis plussan jälkeen aletaan syömään teroja ja jatketaan 10 päivää.. Mulla nyt kp 23 ja vielä ei onneksi menkkoja näy, ala vatsa kyllä vetelee niin luultavasti ne tulee sieltä. Sain siis terolut lyhyen luteeali vaihdeen tueksi


Nyt minullekin selvis mitä ajatellen niitä teroja käytetään. :thumleft

Mut toivotaan et olisikin muuta asiaa enteilevää tuntemusta sulla nyt!
 
Aivan järkky väsymys, ollu jo pari päivää. Ei siis uskoa raskausoireeksi todellakaan, odotukset tähänkin kiertoon nollassa. Oon jo alkanut miettii, et jos mulla onkin joku sairaus. Ei siis oo mitään henkistä väsymystä, en oo taipuvainen sellaiseen, vaan fyysistä. Tai sit se on tän taudin jälkimaininkeja. Sain tänään lääkäristä suosituksen parin luomen poistoon, kaks niistä rinnassa, ehkä alitajuisesti pelkään rintasyöpää:sad001 toivottavasti ei!

Tsempit muille:) oliskos joku jota saisi onnitella jo:)

Ootko käyny koskaan ferritiini arvoja mittauttamassa? Kun jos kovinkin väsyttää? Vai oliko sinulla jotain muuta joka sen voisi aiheuttaa? :think005
 
Niin ja tsemppiä kaikille! :dance008

Mulla tylsät kierron alkupäivät alkaa olla lopuillaan. Nyt siis kp 7. Josko sitä sit ovista kohti tästä uudella innolla taas. :smiley-bounce012
 
Voisiko sulla olla epäsäännöllinen kierto? Mulla nuoruudessa ennen seksielämän alkua ja ehkäisyn käyttöä oli säännölliset kierrot mutta nyt kun vuosia oli hormonaalinen ehkäisy ja se jätettiin pois, kierrot olikin epäsäännöllisiä. Näin ollen ovis oli jossakin kierrossa kp 30-40 välillä(tarkkaa kp en muista).

Voisiko sulla olla ovis vasta myöhemmin tulossa?

Mulla oli ihan menkkojen alkaessa epäsäännölliset mut on ne nyt monta vuotta jo ollu säännölliset. Kierukka oli sen vajaa 5kk ja sillonkin tuli normaalisti, vähän niukemmat ehkä. Nyt toka kierto poiston jälkeen, ja jatkunu tähä asti ihan normaalisti. Kai se sieltä sitte myöhässä tulee, mietityttää vaan nää ab:t että onko ne vaikuttanu jotenki että jää välistä tms.
 
Mulla on jotenkin tosi malttamaton olo! Haluaisin päivien kuluvan jotta päästäisiin hyödyntämään ovis...

Terkuin beibie kp9
 
Takaisin
Top