Raskaaksi 2019

Julkisessa käytiin ja oltiin ensikäynnillä molemmat mukana mut vaan mun asioita tutkittiin ja miehelt mitattiin verenpaine ja se oli siin. Neuvolan kautta tääl ei pääse tutkimuksiin vaan se menee oman lähiklinikan kautta. Jos oltais menty yksittiselle nii varmaan sit olis asiat lähteny käyntiin nopeemmin, mut siihen ei oo varaa nyt
Joo, yritä ihmeessä soittaa sinne uudestaan, eihän tuossa oo tehty tein auttamiseksi yhtään mitään. Täälläkin ensikäynnit tehdään tk:ssa, josta saa lähetteen gynepolille. On niin pieni sairaala ettei ole erikseen lapsettomuuspolia.

Onks ihmisille tullut lugeista tai teroista mitään erilaisia fiiliksiä? Että ennenku tässä alkaa kuvitella itselleen raskausoireita:))

Lugeista ei, teroista ei mitään raskausoireisiin viittaavaa, mutta aivan järkyttäviä isoja, kipeitä finnejä. Plus sellainen yleinen negatiivinen/masentunut fiilis.
 
Progesteroni valmisteet mulla aiheuttaa 10 päivän ketutuksen ja semmosen itse kriittisen olotilan ja oon negatiivinen ja äreä koko ajan noina 10 päivänä.. Onneks se menee ohi ku menkat tulee.

Nyt uupuu se äreä olo ja kriittisyys oon tosi happy ja todella positiivinen fiilis. Metalli maistuu suussa ja sylkeä enemmän ku laki sallii ja janoki toki mut ei niinku yleensä. Onko kenelläkään ollu et oireet muuttuu ihan kokonaan?
 
Progesteroni valmisteet mulla aiheuttaa 10 päivän ketutuksen ja semmosen itse kriittisen olotilan ja oon negatiivinen ja äreä koko ajan noina 10 päivänä.. Onneks se menee ohi ku menkat tulee.

Nyt uupuu se äreä olo ja kriittisyys oon tosi happy ja todella positiivinen fiilis. Metalli maistuu suussa ja sylkeä enemmän ku laki sallii ja janoki toki mut ei niinku yleensä. Onko kenelläkään ollu et oireet muuttuu ihan kokonaan?
Mulla on ollu eri oireita kemiallisissa kierroissa, eri oireita plus kierroissa ja eri oireita nega kierrossa :sad001

Mut noi sun kuulostaa lupaavilta !
 
Mulla on ollu eri oireita kemiallisissa kierroissa, eri oireita plus kierroissa ja eri oireita nega kierrossa :sad001

Mut noi sun kuulostaa lupaavilta !

En tiedä mut oudot ne in, mietinkin että onko nyt pms muuttunut tuon km jälkeen vaikka ei se viime kesänä muuttunut. Mulla tosiaan menkkojen aikaan myös ihan holisee vv mut ny ei. Ja miehelle jotaki selitin eilen niin hyvä ettei kuola valunut suusta . Ja se on ihmetellyt kuivaa alakertaa... Sano et ei meidän taloudessa oo ees omistettu liukkarii
 
Progesteroni valmisteet mulla aiheuttaa 10 päivän ketutuksen ja semmosen itse kriittisen olotilan ja oon negatiivinen ja äreä koko ajan noina 10 päivänä.. Onneks se menee ohi ku menkat tulee.

Nyt uupuu se äreä olo ja kriittisyys oon tosi happy ja todella positiivinen fiilis. Metalli maistuu suussa ja sylkeä enemmän ku laki sallii ja janoki toki mut ei niinku yleensä. Onko kenelläkään ollu et oireet muuttuu ihan kokonaan?

Mulla oireet pahenee töissä ja helpottaa, ku saa levätä. Tänään esim. ei oo ollu muuta, ku mahan nippailua ja tissit kipeet, ku lepäsin ja nukuin eilisen illan huimauksen takia. Vaihtelee eri päivinä. Tuntuu että hajuherkkyyskin on jotenki valikoiva
 
Mulla oireet pahenee töissä ja helpottaa, ku saa levätä. Tänään esim. ei oo ollu muuta, ku mahan nippailua ja tissit kipeet, ku lepäsin ja nukuin eilisen illan huimauksen takia. Vaihtelee eri päivinä. Tuntuu että hajuherkkyyskin on jotenki valikoiva

Istuin tuossa äsken astianpesukoneen vieressä ja ihmettelin mädän kananmunan hajua joka oli siis ihan vain pesukone eikä kananmunaa sisällä Ajoittain ellottaa nyt ollu joka aamu pää kipeä ja kuumeinen olo. Muuten jotenki pessimistinen olo vaik yleensä on semmoinen et joo voisin olla raskaana mut tämä sylki juttu on hassu kun viimeksi mulla oli kauhea jano. Nyt ei oo kylmä mut oon koko ajan lämmin ja mulla kädet ja jalat aina kylmät. Jos raskaana olisin niin uskon että se on alkanu kun mulla meni oikea jalka niin kipeäksi että en pystynyt kävelemään kunnollisesti ja sillon kylki tuntui tosi ahtaalta.

Spekulaatiota mut testin teolla ei hoppua onneksi. Onpa kiva vain verrata kuinka erikoista on oiretta verrattuna aiempiin. Ja nyt tajusin että ku ulkona istun niin viemärit haisee muka mädälle munalle vaikka just rassattiin ne porukalla ..
 
No ei sit alkanut vieläkään.
Pakkohan niiden on pian kuitenkin alkaa, mut kyllä on tuskaa olla Side housuissa tällaisilla helteillä. Nytkin pidettävä "varmuudeksi".

No mitä valitan, johan tossa oli 3kk siteet koko ajan käytössä ja nyt sain olla melkein 3vkoa ilman. Hyvä sekin.
 
No ei sit alkanut vieläkään.
Pakkohan niiden on pian kuitenkin alkaa, mut kyllä on tuskaa olla Side housuissa tällaisilla helteillä. Nytkin pidettävä "varmuudeksi".

No mitä valitan, johan tossa oli 3kk siteet koko ajan käytössä ja nyt sain olla melkein 3vkoa ilman. Hyvä sekin.
Ootko testannut uudestaan
 
No ei sit alkanut vieläkään.
Pakkohan niiden on pian kuitenkin alkaa, mut kyllä on tuskaa olla Side housuissa tällaisilla helteillä. Nytkin pidettävä "varmuudeksi".

No mitä valitan, johan tossa oli 3kk siteet koko ajan käytössä ja nyt sain olla melkein 3vkoa ilman. Hyvä sekin.

Sama homma täällä, on tää vaan yhdenlainen työmaa, sanon minä. Ekasta lugesta ei ollut ainakaan mitään hyötyä, äsken taas pytty ihan veressä. Jatketaan nyt silti se pari viikkoa niitä.
 
Bongasin apteekissa käydessä tarjouksesta MiniSun Mama vitamiineja ja ostin purkin :grin

Muistin tikutella oviksen ja viiva paljon haaleampi kuin toissa päivänä. Odotellaan..nyt vasta kp11.

Pakko kertoa tää. Vihjailin illalla miehelle, et kiinnostais puuhailut ja menin yläkertaan odotteleen. Ei hän tullut ja mua alkoi väsyttää ja nukahdin. Aamulla mainitsin asiasta ja kysyin, tekikö hän vielä töitä illalla. Ei, kun luki kuulemma ydinvoimasta artikkeleita. Hän ei ollut tajunnut mun vihjeitä :hilarious: Me oltiin just katottu kaks jaksoa uutta Tshernobyl-dokkaria ja aihe kiehtoo häntä kovasti. En osannut suuttua siitä, että hävisin ydinvoimalle :grin Ihan oma vikani, jos ei mies tajunnu mun vihjeitä :evil6 Ja kyllä muakin aihe kiehtoo, mut illalla olis kiehtonu miehen seura. Ehkei Tshernobyl ole seksikkäin aihe, jos haaveilee seksistä :smiley-ashamed005 Vaikka vakava aihe kyseessä ja aika hyvin tehty dokkari :)
 
Kyllä se verran verta tulee, että tänään kp 1.
Kannatti siis valittaa.
Ei mitään runsasta vuotoa mut selkeesti alkaa nyt.
Hyvä ettei tarvinnut kauemmin odottaa. Toivoa sopii että on juhannukseen mennessä ohi.
 
Täällä kp12 ja aika tumma ovisviiva aamusta. Mutta siis tässä vaiheessa varmasti viel haaleneekin ennen oikeaa plussaa. Jännä nähdä kuinka tummaks menee ja milloin. Saanko ilman geleitä ennen kp21 plussan.. Se määrittelee sitten labra-ajan :) Lähempänä kp17 rupean testaamaan aamulla sekä päivällä/illalla oviksen. Yritän olla ottamatta stressiä asiasta :) Nyt on peiton heiluttelut maistunut paremmin kuin yleensä :rolleyes:
 
Sama homma täällä, on tää vaan yhdenlainen työmaa, sanon minä. Ekasta lugesta ei ollut ainakaan mitään hyötyä, äsken taas pytty ihan veressä. Jatketaan nyt silti se pari viikkoa niitä.

Voih harmi Nipanderi kuulla! Millon sä alotit sen lugen? Mulla annostus oli 2 kapselia päivässä alakautta otettuna. Jos 1 kapseli ei auta vielä, niin voihan ens kierrossa kokeilla useampaa. Mutta voihan se tiputtelu myös vielä loppua kun jatkat käyttöä.

Täällä lugen lopetuksesta nyt viides päivä ja tullut vähän tiputtelua tänään vasta. Mietin kans et sotkeekohan kiertoa vai ei, kun sellastakin joillekin voinut aiheuttaa..

Muoks. Eikun kyllä tää päivä on sittenkin kp1. Eli sen kolme päivää luget myöhästytti.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla vuoto alkanut lugesteronin lopetuksen jälkeen yleensä 2 päivän päästä muistaakseni.
 
Takaisin
Top