Raskaaksi 2019

Jep, nyt jo näyttää "oikealta" :) Mut onko ovis nyt päivän vinksallaan? En kyl oo varhainen varma :grin

Ai että ois eilen ollu? Ota näistä nyt selvää :hilarious: eilen talleteltiin vielä.. Tai sit ei oo ovista ollukaan mut LH vaan korkeella oli?! :arghh: mielenkiintosta jos saisin tänää tikutettua et mitä tulee.
 
Tänään testasin ekan kerran ja ihan selkeä nega (vielä :joyful:)! En jotenki odottanu edes mitään siinä nyt näkeväni, mutta ompahan yksi testi vähemmän ennen plussaa, niin ei jää sitten kauheeta kasaa kaappiin niitä vanheneen. :grin
 
Onnea Otus! Ihanaa, että pääsit pienen jo ultrassa näkemään :Heartred

Jannn, kyllä toi kp16 vaikuttais plussalta. Lämpöjen kannalta ois kuitenkin hyvä koko kierron ajan mitata.

Mulla on ollut töissä ihan älytön kiire. Täytyisi saada opiskelijat valmistumaan ja kevätjuhlaakin vielä järjestellä. Vielä muutama viikko lomaan, kun jaksais nyt vaa pinnistää tän lopun.

Kp 14 menossa ja vielä näyttää testit melko haaleaa. Sais se ovis jo tulla, niin pääsis itsekin jännäilemään.
 
Mulla meneillään kp 33/34. Ei oo yhtään sellanen olo että olis raskaana, enkä usko siihen tippaakaan koska ovis ”hyödynnettiin” 5 päivää ennen ja 2 päivää jälkeen sen miehen työmatkan takia. No silti tänään tein testin ja kuinka ollakaan se oli negatiivinen :grin
maanantaina jo luulin että menkat alkaa, kun pyyhittäessä tuli ihan kirkasta verta jonkin verran. Mut ei sit alkanutkaan, ei oo sen jälkeen näkynyt mitään. Niin pitihän se testata jos olis raskaaksi tullut sit vaikka pyhästä hengestä :angelic: tai onhan tuo 5 päivää ennen niin mahdollista periaatteessa, mutta erittäin epätodennäköistä .. menkkoja odotellessa siis, jospa ne huomenna viimeistään alkais!
Onnea plussanneille! :cat:
 
Mun vuotelut vaan jatkuu, kp 6 js enää ei kyl voi olla "vaan menkoista" kun kyllä tässä vaiheessa jo olis sellasta rusehtavaa enää ja ihan kirkasta verta tulee.
Soitin polille aamulla, selostin taas uudelle ihmiselle kaikki ja lääkärin piti katsoa paperini ja olla sit yhteydessä.
Huomen aamuksi aika ja jos ei pärjää enää kotona ni ensiapuun. Capriloniannostusta lisättiin että syön nyt 3x3 päivässä.

Hulluksi tulen tän kanssa..
 
Täällä mennään kp 24 ja ihan rennolla fiiliksellä. Katsotaan nyt, kuinka rentona sitä osaa olla viikon päästä, jos kuukautisia ei kuulukaan :wink Ainakin pidättäydyn testaamasta ennen kuin myöhässä!
 
Mun vuotelut vaan jatkuu, kp 6 js enää ei kyl voi olla "vaan menkoista" kun kyllä tässä vaiheessa jo olis sellasta rusehtavaa enää ja ihan kirkasta verta tulee.
Soitin polille aamulla, selostin taas uudelle ihmiselle kaikki ja lääkärin piti katsoa paperini ja olla sit yhteydessä.
Huomen aamuksi aika ja jos ei pärjää enää kotona ni ensiapuun. Capriloniannostusta lisättiin että syön nyt 3x3 päivässä.

Hulluksi tulen tän kanssa..

Voi ei, vieläkin sulla jatkuu vastoinkäymiset :sad001
 
Siks noi lämmöt alotin mittaa noin myöhään koska sain sen mittarin vast viime viikolla :)

Tsemppejä kaikille, kohta jännäillään taas porukalla! Toiv muitakin kuin mä :)
 
Sori, nyt tulee tällainen paniikkiviesti, mutta samalla tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :smiley-ashamed008

Ei kai minulla vielä ala kuukautiset, kp22 vasta ja ensimmäiset punajuovat havaittu jo paperissa ensimmäisten tuntemusten kera :eek: , tavallaan lyhin kierto on ollut 25 päivää!?!? Apua! Mitä ihmettä tämä minun kroppa nyt touhuaa, ensin CB:n kaksihormonitesti vilkutti hymyä sellaiset viisi päivää ja en saanu kuitenkaan ovis+ kiinni, niin tästä kierrosta jäi keltarauhashormonivalmiste ottamatta, kahdessa aiemmassa on sitä jo kokeiltu.
Voiko tämä johtua nyt siitä, etten ole sitä käyttänyt tässä kierrossa? Aloitin myös geleet juuri(kp6), voiko ne vaikuttaa? Onko jollain muulla tehnyt näin, jos on jäänyt Terot tai Luget välistä?:anyone
 
Monette, mulla ollut koko tää vuosi tota, että vuoto alkanut kp19-22, heti oviksen jälkeen. Oon saanut oviksen tikulle, eikä kahden kierron geleen käyttö oo muuta kun nyt tässä kierrossa myöhästyttänyt välivuodon alkua. Edelleen täällä sormet ristissä, ettei alkais. Tänään jätin geleet pois, ihan testimielessä:)
 
Monette, mulla ollut koko tää vuosi tota, että vuoto alkanut kp19-22, heti oviksen jälkeen. Oon saanut oviksen tikulle, eikä kahden kierron geleen käyttö oo muuta kun nyt tässä kierrossa myöhästyttänyt välivuodon alkua. Edelleen täällä sormet ristissä, ettei alkais. Tänään jätin geleet pois, ihan testimielessä:)
Kiitos vastauksesta! :)
Toivottavasti ei minullakin älä mennä kierrot jatkuvaan noin lyhyiksi! En muista että olisi koskaan itsellä ollut aiemmin mitään välivuotoja tai alkanut kierto näin aikaisin.
Onkos siulla, Nipanderi, ollu myös tuota hormonitukihoitoa?
 
Mun vuotelut vaan jatkuu, kp 6 js enää ei kyl voi olla "vaan menkoista" kun kyllä tässä vaiheessa jo olis sellasta rusehtavaa enää ja ihan kirkasta verta tulee.
Soitin polille aamulla, selostin taas uudelle ihmiselle kaikki ja lääkärin piti katsoa paperini ja olla sit yhteydessä.
Huomen aamuksi aika ja jos ei pärjää enää kotona ni ensiapuun. Capriloniannostusta lisättiin että syön nyt 3x3 päivässä.

Hulluksi tulen tän kanssa..
Eikä! Nyt on pakko huomenna lääkärin jotain keksiä eihän tosta tuu mitään!! Haleja :Heartred
 
Siks noi lämmöt alotin mittaa noin myöhään koska sain sen mittarin vast viime viikolla :)

Tsemppejä kaikille, kohta jännäillään taas porukalla! Toiv muitakin kuin mä :)
Jatkat vaa mittailua en osaa sanoo oliko sul ovis vai onko tulossa
 
Mua masentaa, mun kierrot ollu nyt tänä vuon 44-51 päivää eli ens ovulaatio on HEINÄKUUSSA ja mahdollinen laskettu aika maaliskuussa.. helmikuu hypätään yli :sad001 en tiiä onneks on lääkäri tulossa
 
Takaisin
Top