Raskaaksi 2019

Tai plussaa :rolleyes::grin vai ootteletko vaan menkkoja, et usko enää raskauteenko?

Sammie tuttu juttu :grin tein viime kierrossa mooonta testiä ku en halunnu uskoa negaa. Sulla kyllä aika lupaavaa ollut, mut jolleki voi olla aikasta toi dpo.

Näinpä... Noh, saanpahan uskoa omaan mielikuvitukseen vielä kuukautisiin asti :bag:
 
Niin iloinen tuosta sun plussasta! :love7

Ja samaa mieltä, voisi hyvin ajoittua kiinnittymiseen :happy:

Hei muutes, miten pitkä operaatio tuo kiinnittyminen on? Onko se muutaman minuutin, tunnin vai päivä homma? :bookworm:


Kiitos, täällä ollaan myös iloisia :)

Mullahan nippaili ja juili myös vatsaa, sellaisia menkkamaisia, mutta ei kuitenkaan sellaisia niin dpo 6-8 kohdalla, on niitä ollut nytkin välillä, mutta vähän erilaisua..
Lisäksi mulla oli dpo11 se jäätävä pissavaiva koko päivän, mutta vain sen päivän :wideyed:
 
Ilmoitan tännekkin nyt kun täältä lähdinkin. Tänään oli toinen ultra kun ekassa ei näkynyt juuri mitään. Tänään näkyi pieni tirppa 8+6 mittojen mukaan ja sydän pamppaili :angel1 mutta oon saanu kyllä plussan ajoissa koska laskettuaika siirtyi viikolla eteenpäin :think005
 
Moi kaikille! Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille! Ja tsemppiä meille muille.

Mulla nyt kp16 ja vielä ei oo ovista näkynyt. Viime kierto oli 36vrk. Mulla ei oo mitään hajua mikä mun normaali kierto on.
 
Päätinkin odottaa vielä huomiseen sen raskaustestin kanssa. Luulis sillon näkyvän jos raskaana oon.. Tänään kp 31, viime kiertoon verrattuna menkat on 4 päivää myöhässä. Mulla ei näin pitkä kierto pitäs olla. Viimeksi kun oon ollut ilman ehkäisyä (esikoista yrittäessä) niin kierto on ollut 25-27 päivää. No voihan se olla, että nyt kun tätä jännitän, niin ne menkat ei vaan ala..
 
Ei nyt liity täysin ketjun aiheeseen mut ajattelin kuitenkin kysyä teiltä jos joku tietää :) kun mun pitäs päästä lapsettomuusklinikalle ultraan ja sen takia ois pakko ottaa vapaaksi osan työpäivää niin millaisen poissaolotodistuksen noista saa? Kun en millään haluaisi töissä tästä nyt kertoa, olen muutenkin uusi työntekijä täällä, että lukeeko todistuksessa sitten"lapsettomuusklinikka x" ja mikä on sitten diagnoosina? Vai voiko noita sumplia niin et työnantaja ei voi päätellä mitään o_O
 
Mulla on nyt ihan kummallinen olo, kun ei yhtään syyhyä sormet vielä testaamaan, o_O vaikka mulla on kaapit täynnä testejä. On vähän tullut hamstrattua niitä, hups. :grin
Sitä kuuluisaa The tunnettakaan ei ole tullut, eikä mitään muitakaan oireita, että tuskin on tärpännyt tässäkään kierrossa, vaikka ajotukset osu ihan nappiin tälläkertaa. Viikonloppuna odotan tiputteluvuodon alkavan, ellei sitä ennen tikuissa näy mitään. Keskiviikkona täytyy varmaan koittaa kuitenkin jo ekan kerran uittaa tikkua, että saa niitä edes muutaman tuhlattua.:p
 
Ei nyt liity täysin ketjun aiheeseen mut ajattelin kuitenkin kysyä teiltä jos joku tietää :) kun mun pitäs päästä lapsettomuusklinikalle ultraan ja sen takia ois pakko ottaa vapaaksi osan työpäivää niin millaisen poissaolotodistuksen noista saa? Kun en millään haluaisi töissä tästä nyt kertoa, olen muutenkin uusi työntekijä täällä, että lukeeko todistuksessa sitten"lapsettomuusklinikka x" ja mikä on sitten diagnoosina? Vai voiko noita sumplia niin et työnantaja ei voi päätellä mitään o_O

Jos otat virkavapaalla/paljattomalka poissaololla tuon ajan, niin ei kuulu kellekkään miksi, eikä tarvitse selitellä. Jos otat vapaata lääkärikäynnin takia, sun ei tarvitse kertoa miksi, vaan pelkästään se että menet lääkäriin. Jos tarvitset poissaolotodistuksen niin asia mutkistuu. Joskus voidaan syyksi kirjata jotain muuta, mutta klinikalta riippuen leimat paljastaa syyn kyllä.
 
Päätinkin odottaa vielä huomiseen sen raskaustestin kanssa. Luulis sillon näkyvän jos raskaana oon.. Tänään kp 31, viime kiertoon verrattuna menkat on 4 päivää myöhässä. Mulla ei näin pitkä kierto pitäs olla. Viimeksi kun oon ollut ilman ehkäisyä (esikoista yrittäessä) niin kierto on ollut 25-27 päivää. No voihan se olla, että nyt kun tätä jännitän, niin ne menkat ei vaan ala..

Mäkin skippasin. Pitäisi varmaan ostaa joku herkempi testi ja silti malttaa odottaa pari päivää..
 
Hei nyt minäkin tulen tänne :angelic: Tuntuu et tarvii vertaistukea ja paikan jossa purkaa näitä tuntemuksia! Meillä kolmas lapsi toiveissa, yritys alkanut alkuvuodesta. Isommat lapset on jo koululaisia. ikää meillä miehen kans 31v. Alkuvuodesta lopetin pillerit ja ajatus oli että lapsi saa tulla kun on tullakseen. No Yllättäin tämä on osoittautunut yllättävän vaikeaksi ajatukseksi ja ovista oon tikutellut jo pari viimeisintä kiertoa:angelic:

Kierto onneks tasaantunut suht säännölliseksi, 31-34päivää. Nyt kp 31 menossa ja odottelen vaan menkkojen alkamista kun tän kierron ovulaatio jäi hyödyntämättä miehen työreissun takia. Tulipas pitkä teksti heti alkuun vaikka piti vaan sanoo moi ja ilmottautua joukkoon! Eli moi nyt kaikille! :)
 
Hei nyt minäkin tulen tänne :angelic: Tuntuu et tarvii vertaistukea ja paikan jossa purkaa näitä tuntemuksia! Meillä kolmas lapsi toiveissa, yritys alkanut alkuvuodesta. Isommat lapset on jo koululaisia. ikää meillä miehen kans 31v. Alkuvuodesta lopetin pillerit ja ajatus oli että lapsi saa tulla kun on tullakseen. No Yllättäin tämä on osoittautunut yllättävän vaikeaksi ajatukseksi ja ovista oon tikutellut jo pari viimeisintä kiertoa:angelic:

Kierto onneks tasaantunut suht säännölliseksi, 31-34päivää. Nyt kp 31 menossa ja odottelen vaan menkkojen alkamista kun tän kierron ovulaatio jäi hyödyntämättä miehen työreissun takia. Tulipas pitkä teksti heti alkuun vaikka piti vaan sanoo moi ja ilmottautua joukkoon! Eli moi nyt kaikille! :)

Tervetuloa :welcome
 
Hei nyt minäkin tulen tänne :angelic: Tuntuu et tarvii vertaistukea ja paikan jossa purkaa näitä tuntemuksia! Meillä kolmas lapsi toiveissa, yritys alkanut alkuvuodesta. Isommat lapset on jo koululaisia. ikää meillä miehen kans 31v. Alkuvuodesta lopetin pillerit ja ajatus oli että lapsi saa tulla kun on tullakseen. No Yllättäin tämä on osoittautunut yllättävän vaikeaksi ajatukseksi ja ovista oon tikutellut jo pari viimeisintä kiertoa:angelic:

Kierto onneks tasaantunut suht säännölliseksi, 31-34päivää. Nyt kp 31 menossa ja odottelen vaan menkkojen alkamista kun tän kierron ovulaatio jäi hyödyntämättä miehen työreissun takia. Tulipas pitkä teksti heti alkuun vaikka piti vaan sanoo moi ja ilmottautua joukkoon! Eli moi nyt kaikille! :)

Meillä kans kaks koululaista ja kolmas menee syksyllä eskariin. Nyt ollaan yritetty yhtä kauan kuin esikoista aikoinaan eikä vielä plussaa näy. Kaks muuta tärppäs heti. Toki meillä on jo ikää silleen, et ei välttämättä tärppääkään heti/helposti. Mut täs kierros en
jaksa stressata, joten en tikuttele lainkaan ja harrastellaan silloin, kun hyvältä tuntuu. Varsinkin nyt, kun miehen käsi on paketissa, ei häntä niin hirveesti huvitakaan :confused1
 
Tervetuloa Elle-!

Äh olin tekemässä ovistestiä mut avasinki vahingossa rtestin, en kerenny dippaa. Meneeks se nyt pilalle viikossa-parissa ku ei oo suljetussa paketissa?
 
Hei nyt minäkin tulen tänne :angelic: Tuntuu et tarvii vertaistukea ja paikan jossa purkaa näitä tuntemuksia! Meillä kolmas lapsi toiveissa, yritys alkanut alkuvuodesta. Isommat lapset on jo koululaisia. ikää meillä miehen kans 31v. Alkuvuodesta lopetin pillerit ja ajatus oli että lapsi saa tulla kun on tullakseen. No Yllättäin tämä on osoittautunut yllättävän vaikeaksi ajatukseksi ja ovista oon tikutellut jo pari viimeisintä kiertoa:angelic:

Kierto onneks tasaantunut suht säännölliseksi, 31-34päivää. Nyt kp 31 menossa ja odottelen vaan menkkojen alkamista kun tän kierron ovulaatio jäi hyödyntämättä miehen työreissun takia. Tulipas pitkä teksti heti alkuun vaikka piti vaan sanoo moi ja ilmottautua joukkoon! Eli moi nyt kaikille! :)

Tervetuloa mukaan keskusteluun:) meillä ei tullut ensimmäinen helpolla (nyt 1v5kk) marraskuulta ilman ehkäisyä (pessaari, ei hormonaalista) ei oo plussia näkynyt, että hyvä että alettiin vaan nopeena yrityshommiin, kun ei tässä tiedä miten pitkään tämän toisenkin alulle saamiseen menee aikaa. Tai mistä sitä tietää, vaik ei enää saiskaan...
 
Kaippa se ovishuippu oli sit eilen :rolleyes: tänään oli vaaleempaa viivaa. onko normaalia et vaan yhtenä päivänä tummat viivat? Olikohan kunnon ovis, no aika näyttää.. Vähän on viel nippaillu ja nyt tais turvotusviikot alkaa.. Lämmöissä en oo huomannu erikoista, oon toki vaan muutaman päivän vast tsekannu lämpöi. Lasken et tänään dpo1, vaik onkohan oikeesti dpo0 :hilarious:
 
Kaippa se ovishuippu oli sit eilen :rolleyes: tänään oli vaaleempaa viivaa. onko normaalia et vaan yhtenä päivänä tummat viivat? Olikohan kunnon ovis, no aika näyttää.. Vähän on viel nippaillu ja nyt tais turvotusviikot alkaa.. Lämmöissä en oo huomannu erikoista, oon toki vaan muutaman päivän vast tsekannu lämpöi. Lasken et tänään dpo1, vaik onkohan oikeesti dpo0 :hilarious:

Mulla myös haaleni ovisplussasta seuraavana päivänä.. ei nyt superpaljoa mutta kuitenkin niin ettei enää plussaksi voinut sanoa ees.. veikkaisin et huomenna vois lämmöt nousta, jos eilen ollu ovisplussa eli tänään olis ovis (nyt suurinpiirtein laskettuna) eli huomenna dpo1 :grin
 
Takaisin
Top