Raskaaksi 2019

Kiitos kaikille.

Koirankorva mulla niihin digeihin jotka ollu joko nega tai error tullu ylempään kaksi ja alempana tosi tumma jostain syystä..

Nyt kotona selvitän ajatuksia..
 
Kiitos kaikille.

Koirankorva mulla niihin digeihin jotka ollu joko nega tai error tullu ylempään kaksi ja alempana tosi tumma jostain syystä..

Nyt kotona selvitän ajatuksia..
Tossa on vaan yks liuska, erilainen.
Oon niin pahoillani sun puolesta jesbe!
 
Hei voiko raskaustestin tehdä muullonkin kun vain aamuvirtsasta? Mietin, että kävisinkö ostaa testin, kun ollaan ulkomailla niin haluisin tietää oonko raskaana vai voinko juoda ruoalla viiniä/olutta :joyful: kp 27/27-30.:nailbiting:
 
Kosmetologi, jolla käyn kuukausittain, kummasteli tänään päivällä, miten erilainen ihoni tänään on. Arveli hormonimuutoksia :nailbiting:
 
Voi ei Jesbe:sad001 olipa inhottavia uutisia:sad001 oon pahoillani menetyksestä ja toivottavasti parisuhdekin selviää:Heartred

Ja newmoon, ei voi olla totta ettei se nyt meinaa ollenkaan parantua! :sad001 onko niillä jotain muuta keinoa paikata sitä vuotoa kun polttaminen, jos se ei tunnu toimivan?

Koirankorvalle toivotaan tärppiä ja Tipsulle ja ne vti oireet kuulostaa kyllä aivan alkuraskaudelta. Huomenna testiä vaan kehiin:)
 
Okei. Mä mietin kans, et jos nega nyt tulee, niin ostan sen maksullisen.

Miten eroaa ilmaisesta? Latasin sen ja vähän tutkin. Katsotaan opinko käyttämään/jaksanko mittailla lämpöjä. Taas tänään haaleempi viiva kuin kp11 oli. Joko vahvistuu viel myöh tai ovis oli jo, jos tulee ollenkaan.. Vähän on nippaillu muniksii tänään.

Voi ei Jesbe olen pahoillani :Heartred koittakaa tukea toisianne vaikka menis huonosti, tai toiv saat lohtua mieheltä.. Vaikka tuntuu etteivät he tajua, tietenkään, ihan miltä km naisesta tuntuu..

Sannsse kyllä nyt kuulostaa plussalta! Mua kans pissatti ennen plussaa.

NewMoon tsemppiä vuotoon :Heartpink
 
Miten eroaa ilmaisesta? Latasin sen ja vähän tutkin. Katsotaan opinko käyttämään/jaksanko mittailla lämpöjä. Taas tänään haaleempi viiva kuin kp11 oli. Joko vahvistuu viel myöh tai ovis oli jo, jos tulee ollenkaan.. Vähän on nippaillu muniksii tänään.
Se taitaa olla ekat 30 päivää se VIP-versio, sit muuttuu simppelimmäksi ja maksamalla saa taas sen VIP-version...
 
Luulis olevan. Tikit tai jotain? Saahan ne sydämiä leikattua ja kohtuja poistettua ym. Niin en tajua miksei tämä parane..

Niinpä, totta oikeesti. Ei nyt luulis, etteikö jotain ratkaisua olisi, eihän tossa nyt oo mitään mieltä:sad001
 
Pakko ihan tännekin laittaa. Sain aina haamuja mut nyt sit siihen pirun labratesti in tuli ihan oikee viiva. Itkettää .
 

Liitteet

  • IMG_20190516_202324.jpg
    IMG_20190516_202324.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 286
Takaisin
Top