Raskaaksi 2019

Jännät paikat monella! Tsemppiä Koirankorvalle, ehkä hyvä että kohtu saa levätä yhden kierron.

Sammie, testaa vaan :) Stellamom kanssa!

Monette, en osaa muuta sanoa kuin että oliko se vaan ibuprofeiini joka siirtäis ovista mahd vai mikä vaan kipulääke? Ja eikai alkoholi siihen vaikuta? Mielestäni gelee vainvain kork. aikaistaa ovista. Ainakin itselläni. Tosin en tiedä jos noin myöhään kierrosta sen alottaa, vaikuttaako... Saa nähä aikaistaako tässä kierrossa itsellä. Aloitin kp2. Tärppikierrossa aikaisti mielestäni noin 4-5pvällä...?

Kohta pitäis postissa saapua kuumemittari.. Voiko aloittaa n. Kp13-14 mittailemaan, onko hyötyä? Ja mikä se sovellus oli johon voi merkata?
Mä taisin päättää että huomenna tai lauantaina testaan uudestaan. Oliko se maanantaina kun testasin? En muista enää, silloin oli pakko kun oli niin outoja oireita. Nyt on vähän samanlaista, huippaus on vain 5 kertaa pahempana nyt kuin viimeksi. Silloin tosiaan nyytillä oli tarrasukat hukassa joten voi olla että kun tarrasukat ovat hyvin mukana niin huippaus on myös kovempi! Spekulointiahan tämä on, mutta katsotaan. Jos jaksan kauppaan tänään niin otan testiä mukaan kuitenkin.
 
Itsellä alkoi tänään aamulla sellainen vessarumba että oksat pois. Joko mulla on virtsatietulehdus (tosin pissaaminen ei satu), emätintulehdus (ei tosin mitää muita oireita) tai alkuraskauden oire, nimittäin jatkuvasti saa olla käymäs vessassa ja koko ajan tuntuu olevan pissahätä, vaikka olisi just käynyt ja muutenkin sellainen jännä tunne. Tekisi mieli testata jo tänää, mutta ehkä odotan huomiseen aamuun..
 
Onnea Helena :)

On: Kp2 ja vieläkään ei masenna eikä ketuta :) Tänään tuli lapsettomuuspolille ensikäynnille aika elokuun alkuun. Fiilis on entistä rauhallisempi :)

Meetkö naikkarille? Meillä lähti lähete sinne ja odottelen aikaa ja mietityttää miten pitkälle menee normaalia pidemmän kesäsulun takia :nailbiting:
 
Itsellä alkoi tänään aamulla sellainen vessarumba että oksat pois. Joko mulla on virtsatietulehdus (tosin pissaaminen ei satu), emätintulehdus (ei tosin mitää muita oireita) tai alkuraskauden oire, nimittäin jatkuvasti saa olla käymäs vessassa ja koko ajan tuntuu olevan pissahätä, vaikka olisi just käynyt ja muutenkin sellainen jännä tunne. Tekisi mieli testata jo tänää, mutta ehkä odotan huomiseen aamuun..
Nyt en muista suoraan oliko se juuri tuolloin ku mulla oli vti tuntemukset, mutta sen jälkeen kuitenkin tuli plussa silloin että voi hyvinkin olla oire. Helpointa ois toki tarkistaa ettei ole vti ensin, koska se ei ole kiva :sad001 .
Onnea Helena :)

On: Kp2 ja vieläkään ei masenna eikä ketuta :) Tänään tuli lapsettomuuspolille ensikäynnille aika elokuun alkuun. Fiilis on entistä rauhallisempi :)
Ihanaa ku oot noin positiivinen :) mä olin ihan masis viimeksi ku tikutin hulluna ja oireita oli jokaiseen suuntaan ja lopuksi ruskean tuhrun kautta menkat tuli. Sen jälkeen jätin testit ja sellaiset pois. Tajusin vasta maanantaina että elään piinaviikkoja kun alkoi nippailemaan. Odotellaan ja katsellaan...
 
Palaan tähän ketjuun vaikka ei tietoa kestääkö parisuhde tätä. Ei tule joulukuussa minusta äitiä. Ei tullut nyt syliin asti. Elänkö minä aina vain näin ... Keskenmenon jälkeen toinen näin pitkällä .
 
Palaan tähän ketjuun vaikka ei tietoa kestääkö parisuhde tätä. Ei tule joulukuussa minusta äitiä. Ei tullut nyt syliin asti. Elänkö minä aina vain näin ... Keskenmenon jälkeen toinen näin pitkällä .
Olen todella pahoillani :sad001 <\3
 
Palaan tähän ketjuun vaikka ei tietoa kestääkö parisuhde tätä. Ei tule joulukuussa minusta äitiä. Ei tullut nyt syliin asti. Elänkö minä aina vain näin ... Keskenmenon jälkeen toinen näin pitkällä .

Oon tosi pahoillani, Jesbe :sad010:Heartred
 
Onnea Helena! :hello2

Otin vuodeksi sen maksullisen. Toivottavasti en sitä niin kauaa tarvitse.

Voimia Jesbelle! Niin toivoin, että olisit jo saanut nyytin syliin asti :sad001

Okei. Mä mietin kans, et jos nega nyt tulee, niin ostan sen maksullisen.
 
Voimia Jesbe!!

Ja newmoon todella kurjaa! :sad010


Mä tuun myöntämään, että musta on tullu ihan hullu. Avasin sen digitestin sillon aamulla, joka oli nega. Ihan vaan mielenkiinnosta. Kyseisessä on yks liuska sisällä, joka toimii ku normi liuska. Ei ois pitäny avata kun hyväksyin sen negan mukisematta alkuun :confused004:BangHead

Miksi mä en osaa oottaa ja tehä sit testiä jos menkkoja ei kuulu eikä näy.
 

Liitteet

  • IMG_20190516_142342__01.jpg
    IMG_20190516_142342__01.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 177
Olen pahoillani jesbe, paljon voimia :sad001

Ja newmoon en voi uskoo, ettei teidän vastoinkäymiset ikinä lopu :sad001 Toivottavasti nyt ei vuoto yltyisi polttoa vaativaksi.

Koirankorva mää oon käsittäny, että noihi cb:n digeihi myös noihi +- testeihi tulis aina jonkinlainen toinen viiva, kai. Ja että niistä viivoista vaikee oikeen päätellä mitään. Ei sulla mitään herkempää testiä oo jolla voisit testata? :)
 
Olen pahoillani jesbe, paljon voimia :sad001

Ja newmoon en voi uskoo, ettei teidän vastoinkäymiset ikinä lopu :sad001 Toivottavasti nyt ei vuoto yltyisi polttoa vaativaksi.

Koirankorva mää oon käsittäny, että noihi cb:n digeihi myös noihi +- testeihi tulis aina jonkinlainen toinen viiva, kai. Ja että niistä viivoista vaikee oikeen päätellä mitään. Ei sulla mitään herkempää testiä oo jolla voisit testata? :)

En mä päättelekkään, kiroon lähinnä itteäni miks menin avaa :hilarious: netistä tosin kattelin, että monella se oli ihan tyhjä, että oli vaan yks viiva. En mä viitti testaa nyt, menee muuten vaan hermot. Oottelen nyt alkaako ne menkat vai ei :happy:
 
Takaisin
Top