Raskaaksi 2019

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Äiti1977, 26 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. earl Peruskäyttäjä

Ihanaa, että sulla on tuollainen mies! :smiley-angelic003
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. AZ Peruskäyttäjä

Ähh, pc testiin aamulla ei tullut toista viivaa.:sad001
    Kp42/38, eikä menkoista tietoakaan.'
    • Sympatiaa Sympatiaa x 10
  3. Hankikanto Tuttu foorumilla

Kp1 täälläkin... Ei oikein ymmärrä. Olin varautunut että vasta viikon päästä...?
    • Sympatiaa Sympatiaa x 7
  4. earl Peruskäyttäjä

Tätä mietin vieläkin... Jos ei vielä oviksessa edes olla, miksi se naama on vilkkunut jo yli viikon...? Ja kannattaako testausta kuitenkin jatkaa kun mahdollisuus ovikseen on? Neuvohan on että jos 9 pvää vilkkuu niin sitten seuraavasta kierrosta uudet testailut...
  5. Fetus-sintti Uusi käyttäjä

Täällä ei sitten onnistunut yk1. Nyt kp 2 ja uutta yritystä kehiin.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
  6. Enkkumama Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017 Marraskuun äidit 2019

Mulla kp 25/24-25. Elättelen toiveita ettei alakkaan. Muistaakseni illalla usein alkaa vuoto.. Ollu nyt aamusta vähän huimauksen tapasta ja väsyttäny sekä oikealla alaselässä särkyä. Eiks nuo kaikki voi olla alkuraskauden oireita? Äläselkä särkyjä ei oo yleensä ainakaan PMS oireina ollu. :think005
    • Optimistinen Optimistinen x 6
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  7. Jesbe Tuttu foorumilla

Mulla on ihan ovulaatio oireet ku mulla tuli veristä vuotoa päivä ennen ku kävin lääkärissä mutta eihän se nyt parissa päivässä tuu.
    Ja jos olisikin niin tulehdus estää homnailut. Juu kyl on ihme olo, tutkin niitä kuvia ja limikseen paksuutta ja se oli 10 mm eli pitäis jo tulla ulos .. Jos mun kroppa ei sit heitä jotaki ovulaatiota ja tee ihan omiaan niinku vuonna 2017. 2 viikkoa oli ovis oireet erehdyin luulen raakaudeksi ja jos en väärin muista nii sillon pc testi näytti haaleaa toista viivaa. Noh, nämä on näitä mysteerejä meen nyt päivä kerrallaan ja järjen mukaan ne menkat tulee ihan justiin
  8. Nipanderi Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Tääl kp6, vkloppuna aloittaa ovistestailut. Menkat oli aikas olemattomat, ei yhtään tyypillistä mulle, kun normaalisti aikas niagara. Mut kun viimeks oli se 12 päivän vuoto, ni ehkäpä tää oli sit jotain kompensaatiota sille. Kiertokin oli vaan sen 25 päivää, niin ehkäpä sinne ei kerennyt sitten kertymään mitään kamalan paksua limistä, tiedä näistä.

Onneksi ukkeli tulee kotiin pian työmatkalta, oviskin on sitten aika siinä holleilla, et pääsee melkeen suoraan taas jännitysosastolle:)
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  9. Nipanderi Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Voisko ollakin kiinnittymiseen liittyvää?:)
  10. Nipanderi Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Buu:sad001 inhottavia nää tällaiset kierrot, kun menkat ei vaan syystä tai toisesta tule, kun pitäis:sad001 toivotaan pikaista alkamista tai aina parempi, plussaa:)
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Helena80 Peruskäyttäjä

Joo, menkkojen odottaminen on tylsää. Siispä taidan olla tyytyväinen, että
    tuli kolme päivää etuajassa, vaikka toivoinkin olevani raskaana. Jos ne
    joskus on myöhässä ollu, on se johtunut stressistä.

Huhhuh, olipas päivä tänään. En kerenny hengähtämään yhtään, mutta
    onneksi pääsin illalla joogaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Jesbe Tuttu foorumilla

Osaavat, kuinka paksu limis on kun se tulee vuotona ulos? Ku kiinnittymisen kannalta hyvä jos se ois sen 10 mm eikö? Niin kai se sit on melko paksu ku se ulostautuu sieltä. Kertokaa tyhmälle ..
  13. Hankikanto Tuttu foorumilla

Jesbe: Tarkoitatko että miten paksu limakalvo on normaalissa kuukautiskierrossa missäkin vaiheessa?

Nipanderi: No, sitähän sitä aluks toivoi, kiinnittymisvuotoa, mutta kyllä on sen verran reilua että en voi erehtyä.

Otin tästä ekasta raskausviikosta :wink ilon irti ja kävin hakemassa tarkemman kuumemittarin ja alan testaileen niitä aamulämpöjä heti huomisesta (kp2) alkaen :). Tilastointia :Heartred :D
    • Tykkää Tykkää x 8
  14. Enkkumama Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017 Marraskuun äidit 2019

En ite oo ees hoksannu ajatella asiaa mutta pikaisen googletelun perusteella se on paksuimmillaan just ennen kuukautisia. Oviksen aikaan pitäs olla 8-10mm mutta kiinnittymisen tapahtumisen aikoihin täytys olla lähemmäs 15mm paksunen. Korjatkaa jos tää on väärin. :confused004
  15. NewMoon Peruskäyttäjä

Tämän aamun 2. Pissasta.
    Tuli heti testiviiva näkyviin.. Varmaan siis eilinen oli ovis+ vaikka vahvistui hitaasti. No joka tapauksessa ovis tänään tai huomenna.
    Jos tulee selkeer kivut ni tiedän.
    Nyt vaan kun on tota Jälkivuotoa ja nytkin illalla laitetut voiteet "tulee ulos" niin ei noista kiloista osaa sanoa. Mut siis se ~10-11 päivää ja menkat alkaa. Silloin pitäis tulokset olla jo toivon mukaan tiedossa.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 5
  16. NewMoon Peruskäyttäjä

Mulla ei muuten ole 2019 vauvaan enää mahis.. Mut nähtävästi täällä kirjoittelen o_O
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  17. earl Peruskäyttäjä

Jotain tälläistä mäkin oon lukenu. Mulla oli toissapäivänä 6,3mm. Onneksi jatkoin oviksen metsästystä; tänään pysyvä hymynaama ja Sofissa myös vahvat viivat. Tää olis ollu yhdeksäs päivä vilkkuvaa naamaa. Ihanaa tietää että kroppa palautunut!

Osaako joku suomentaa tätä:
    ”cut rvfl em 6.3mm trifaasinen,oikea ovario 27mmx23mm,vas ovario 32mmx20mm,tav,ei kasvaimia,ei asc,vrakko tav.”
    • Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 15 maalis 2019
  18. Nipanderi Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Newmoon, tietty kirjottelet, täähän oli raskaaksi2019, täs on mooonta kuukautta siis vielä aikaa raskautua tänä vuonna:))

Earl, eipä oikeen, virtsarakko tavallinen, ei kasvaimia, loppu hepreaa, mutta olishan ne sanonu jos olis ollu jotakin:)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Jesbe Tuttu foorumilla

Ovarioiden mitat tossa.. Ihan normaalilta näyttää teksti
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Jesbe Tuttu foorumilla

Niin ja ilmeisesti kohdun limis 6,3 mm ja se on kolmikerroksinen/kolmilehtinen eli normaali
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu