Raskaaksi 2018

Jos menkat alkaa tällä kertaa pidemmän kierron mukaan? :)

Näköjään venähtää taas joo. Ei vaan puoleen vuoteen oo taas ollu näin pitkää kiertoo ja yleensä alkaa tarkalleen suhteessa ovikseen, joten nyt kaks päivää myöhässä. Tympeetä, sais vaan alkaa uus yrityskierto heti.
 
Hyvää alkanutta vuotta naiset! :love7 Tervetuloa uudet. :)

ON Tylsää odottelua, mikäli bongasin oviksen oikein, niin kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikolla. Nyt ollut siis tässä "kierrossa" kumi käytössä, kun odotellaan yhdet tavan menkat keskenmenon jälkeen, ennenkuin aloitetaan yritys uudelleen.

KP 22/?

Täällä kanssa tylsät ajat kun odotellaan yksiä menkkoja kaavinnan jälkeen ennen uutta yritystä.

Kp19/?
 
Onko sulle ollut aiemmin apua Macasta ja vehnänalkioöljystä? Mulla menossa eka kokonainen kierto vehnänalkioöljyn, d-vitamiinin, sinkin ja foolihapon kanssa. Mielellään kuulen kokemuksia noista! Yk9 menossa.

Mulla ei ennen esikoista ollut tietoakaan macasta joten sitä en ole aikaisemmin käyttänyt, mutta vehnänalkioöljyä ja mammavitamiineja (alkuun ihan perus monivitamiinia kunnes vaihdoin tähän missä on foolihappoa) söin ja poika tarttui silloin mukaan neljännestä kierrosta eli ei todellakaan mennyt kauaa silloin (vaikka jo se tuntui tosi pitkältä ajalta), toivon ettei nytkään menisi :):Heartred Syötän myös miehelle macaa ja sinkkiä nyt. Silloin aiemmin söi pelkästään sinkkiä ja d-vitamiinia sillointällöin.

Toivottavasti te myös saisitte pikaisen plussan!! :hello2
 
Mulla ei ennen esikoista ollut tietoakaan macasta joten sitä en ole aikaisemmin käyttänyt, mutta vehnänalkioöljyä ja mammavitamiineja (alkuun ihan perus monivitamiinia kunnes vaihdoin tähän missä on foolihappoa) söin ja poika tarttui silloin mukaan neljännestä kierrosta eli ei todellakaan mennyt kauaa silloin (vaikka jo se tuntui tosi pitkältä ajalta), toivon ettei nytkään menisi :):Heartred Syötän myös miehelle macaa ja sinkkiä nyt. Silloin aiemmin söi pelkästään sinkkiä ja d-vitamiinia sillointällöin.

Toivottavasti te myös saisitte pikaisen plussan!! :hello2

Okei, eli vois luulla että niillä ollut jonkinlaista vaikutusta! :angelic: Mulla tuo vehnänalkioöljy on lisännyt heti haluja!

Mä kans koitan syöttää miehelle vitamiineja, mut eihän se muista ottaa niitä joka päivä... :D

Toivotaan et plussat tulee piakkoin :Heartred
 
Mimmmma, täytyy mainita että sulla on ihana kuva koirasta tossa profiilikuvana ja hauskassa asennossa, aikamoinen akrobaatti :D
 
Täällä menkat kaks päivää myöhässä, testi nega. Nyt alkaa vaan tympimään.

Mietin, että onko mitään kikkakolmosia kierron käynnistämiseen ilman reseptejä? Esim auttaako maca tms?

Kp 37/29-39, yk 10, dpo 16

Mulle sitä macaa vinkattiin, kun samaa täällä jossain kyselin :)

Ja huomenna sitä on varmaan haettava, kun ei edelleenkään oo mitään tapahtunut. Sunnuntaina testasin negan ja tänään kp 46/??. Mulla siis hormonitoiminta vielä sekasin, kun synnytyksen 9/16 jälkeen on vaan yhet menkat ollut. Mut voi että, kun tosiaan risoo tää odottelu. Avoimessa neuvolassa käytiin tänään ottamassa rokote ja kysyin kauan tässä on hyvä/ pitää odotella, ni vastaukseks sain puol vuotta. Tuntuu hullulta, et noin kauan on vielä normaali aika odotella :eek:
 
Heippa! Aattelin tulla tänne seuraamaan teidän juttujanne jo ennakkoon. Eli 24 vuotiaita molemmat ollaan (tai ite muutamaa päivää vajaa). Kaksi lasta ennestään 8/13 ja 11/15. Nyt ois kolmas haaveissa, minulla enemmän kun miehellä.. [emoji28] Kierukka on vielä tällä hetkellä paikallaan, mutta puhetta on ollut että keväämmällä otetaan pois ja annetaan lapselle lupa tulla. Jos keväällä 2019 ois sit nyytti sylissä. [emoji173]️
Aikaisempia ei oo tarvinnut hirveesti yrittää. Esikoinen oli semmoinen yllätys raskaus. Ja toisen plussasin 5vko renkaan pois oton jälkeen. Eli ekasta kierrosta tärppäsi.
Onko kokemusta plussauksesta kierukan jälkeen?
Plussa tuulia kaikille yrittäjille! [emoji173]️
 
Täällä kanssa tylsät ajat kun odotellaan yksiä menkkoja kaavinnan jälkeen ennen uutta yritystä.

Kp19/?

Toivottavasti sinun Jemilia ei tarvitsisi kauaa odotella että ne yhdet menkat tulisi :Heartpink itselläni meni lähes viisi kuukautta ennen kuin ensimmäiset tuli kaavinnan jälkeen epäsäännölisten kuukautisien johdosta..

Malttamattomana piti testi tehdä tiistaina mutta negaahan se näytti.. Oudot oireet jatkuu vain, mutta saattaahan ne toki alkavista menkoistakin merkkeinä olla.. Plussatuulia meille jokaiselle :Heartred
 
Mie oon jatkanut mammavitamiinien nappailua edelleen imetyksen loputtua pari kuukautta sitten. Ennen esikon raskautta en syönyt, vasta plussasta aloitin silloin. :-)
 
Täällä kanssa tylsät ajat kun odotellaan yksiä menkkoja kaavinnan jälkeen ennen uutta yritystä.

Kp19/?

Mulla on aivan sama tilanne. :/ Vielä tosin odottelen, että r-testi näyttää negaa, jotta voisi lopullisesti olla tämä kkm-homma ohi. Lasketko kiertopäivän kaavinnasta vai mistä? Mulla on kohta 2 viikkoa kaavinnasta ja tasan lääkkeellisestä (epäonnistuneesta) tyhjennyksestä. Voimia!
 
Täällä foolihappoa lääkärin määräyksellä 5 Mg vrk, eli aika tymäkällä annoksella mennään. Tämä siksi, ettei tulevissa raskauksissa enää mitään keskushermoston rakennepoikkeavuuksia ilmenisi. Jos tässä edes enää uutta tilaisuutta tulee.
 
Takaisin
Top