Raskaaksi 2018

Kettutyttö Katteliko ultraaja samalla munasarjojen tilannetta kontrolliultrassa? Lähinnä sillä, että jos ultrasta viikon sisään olis ollut ovis, niin follikkeli olis ollu nähtävissä ultralla. LH testi voi kait antaa positiivista/lähes positiivista muutenkin hormoniheittojen takia?
 
Hei te jotka tikuttelette ovista, niin kuinka nopeasti ovisplussa katoaa testistä? Vuorokaudessa, joku on varmaan kuitenkin tikutellut ovisplussan jälkeenkin. Jos huvikseen tikuttaisi kunhan menkat nyt km jälkeen käynnistyy... Olevinaan nimittäin huomaan ovikswn limoista yms, mutta ois kiva varmistaa ja testit on aina kivoja. :) Menneellä viikolla oletan olleen oviksen, joten toivon kuukautisten alkavankin tammikuun alussa.

Mä käytin tässä kierrossa sekä monitoria että
liuskoja. Kp 14 aamulla molemmat negaa ja illalla liuska plussa. Kp 15 aamuna liuska ja monitori plussa ja sen jälkeen lähti liuska haalenemaan, monitori näytti vielä kp 16 aamulla plussaa (mutta se on ohjelmoitu niin että näyttää automaattisesti kaksi huippupäivää putkeen). Eli mulla on ilmeisesti LH-huippu noin vuorokauden luokkaa.
 
Mutter mulla on n.vuorokauden tai vähemmän se selkeä o-plussa testissä, sitten haalenee. Ja plussa on tosi tumma, ei voi erehtyä kyllä.

Tässä on joulukuun plussa kp13 kohdalla. Lopetin tikuttelut siihen.
IMG_20171210_104440089.jpg


Ja tässä lokakuu, jolloin vielä jatkoin plussan jälkeenkin vielä varmistaakseni, että viiva haalenee. (Ompa suttuinen kuva.. :shifty:) Nuo plussa ja lähes plussa liuskat on n.vuorokauden ajalla testattu. Jostain ihmeen syystä oon aiemmin rajannu kuvasta kp:t pois.. :facepalm:

IMG_20171115_092450539.jpg
 
Ja täällä usko horjuu siihen, kannattaako/jaksetaanko enää lisätenavia. Taas yksi hyvin valvottu yö takana ja töihin pitäisi jaksaa ylihuomenna lähteä.. :meh: Kuopus karjui kaksi tuntia keskellä yötä, eikä mikään tuntunut auttavan. Mpr-rokotus ilmeisesti aiheuttaa oireita ja lisänä hampaiden teko. Oi tätä autuutta. Ei vissiin auta muu, kuin pedata sohvalle peti aina iltaisin varmuuden vuoksi ja jos karjunta alkaa, nukkua tenavan kanssa siinä. Kai tämäkin seuraavan 20v sisään loppuu. :blackeye:
 
Mutter, totta muuten. Sanoi et munasarjat näkyy hyvin Ok mut ei maininnut mitään folleista, eli tuskin oli silloin vaan nyt se ovis. Ja voi nenä, hyödyntämättä jäi!! Tai oli to talletus mut ei lähempänä.
 
Kettutyttö Joo uskoisin että oisivat sanoneet, mikäli folli olis näkynyt jo selvästi, ainakin itselle ovat sanoneet. :-) Toivotaan että siellä ois ollu kestävä siimahäntä oottamassa ja jos eilen oli lh huippu, niin tänään saattaisi ehtiä vielä hyödyntämään.:-)
 
Eliza79 välistä mietin kans haluankokaa sitä kolmosta lu tänään molemmilla pojilla känkkäränkkä heti aamusta kyläs mutta kerkiääpä ne kasvaa kuitenki täs yrityksen odotukses :)
 
Mä taidan myös varovaisesti liittyä tänne vaikka kirjoittelenkin enemmän tuonne 2017 ryhmään. Taustaa: Minä 27, mies 25. Vauvalle annettu lupa tulla helmikuussa 2017, Nuvaring-ehkäisyrengas jätetty pois maaliskuun alussa -17. Tämän jälkeen muutama säännöllinen kierto, ja heinäkuussa kävin yksityisellä gynellä kuukautisten poisjäännin takia (edelliset olleet toukokuussa). Sain 3kk terolut kuurin, mutta niillä ei kierrot säännöllistyneet niin sain letrozolet käyttöön. Tässä kuussa oli letrot ekaa kertaa käytössä mutta ei toivottua tulosta, ainakaan toistaiseksi :sad001 Tänään siis kp 31/31-33, dpo 13. Odotellaan menkkoja alkavaksi tiistaihin mennessä.
 
Tulen myös tänne hihhuloimaan tuolta 2017 ryhmästä vaikka sinne varmaan enemmän tulen ölisemään. 1.5 vuotta yritetty esikoista. Nuvaring pisti kropan sekaisin ja 6kk olin ilman kuukautisia. En halunnut lääkkeillä niitä käynnistää joten odotin ja luojan kiitos ne lopulta alkoi. Nyt kierrot ollu 28-44 väliltä.

Välillä jaksaa yrittää olla optimisti mutta pääosin tuntuu että ei paljon naurata :alien kp1 siis tuli eilen ja olin oikeasti varma että on lykästänyt mutta ei niin ei... ihanilla menkkajomoilla uuteen vuoteen.
 
Vauvakuume tulee myös tänne mukaan, kovasti toive olisi pieni saada tänä vuonna esikoisen kaveriksi :Heartred

Itse olen 22, mies 26 ja meitä on siunattu maailman ihanimmalla esikoispojalla 6/2016 :love7
Joulukuusssa otettiin kierukka pois lyhyen ajan sisään uusiutuneen kohtutulehduksen vuoksi. Toive olisi olla mahdollisimman rennosti eli tjoittailla. Aion kylläkin vähän kiertoani seurailla joten varmaan ovulatiotestit käyttöön kuten aiemminkin. Lisäksi mammavitamiini ja maca-kapselit sekä vehnänalkioöljy tulossa taas käyttöön :) Kierrot olleet nyt 28-31 päivää. Eilen tulikin täti kylään joten tänään kp2.

Kaikille valtavasti plussatuulia! :):)
 
Hyvää alkanutta vuotta naiset! :love7 Tervetuloa uudet. :)

ON Tylsää odottelua, mikäli bongasin oviksen oikein, niin kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikolla. Nyt ollut siis tässä "kierrossa" kumi käytössä, kun odotellaan yhdet tavan menkat keskenmenon jälkeen, ennenkuin aloitetaan yritys uudelleen.

KP 22/?
 
Täällä dpo5 ja kp25/28-37 ja pientä flunssaa meinaa puskea päälle, josko olisi vauvaflunssaa :Heartred

Näköjään on aika tavallisesti ollut tuo 28 tai 37 kierroksia kesäkuusta lähtien, joku 32kp:n kierto oli myös. Epäsäännöllisesti siis mennään. Aika hyvin kuitenkin pysynyt samana useamman kerran vaikka heitteleekin.
 
Täällä menkat kaks päivää myöhässä, testi nega. Nyt alkaa vaan tympimään.

Mietin, että onko mitään kikkakolmosia kierron käynnistämiseen ilman reseptejä? Esim auttaako maca tms?

Kp 37/29-39, yk 10, dpo 16
 
Täällä menkat kaks päivää myöhässä, testi nega. Nyt alkaa vaan tympimään.

Mietin, että onko mitään kikkakolmosia kierron käynnistämiseen ilman reseptejä? Esim auttaako maca tms?

Kp 37/29-39, yk 10, dpo 16

Jos menkat alkaa tällä kertaa pidemmän kierron mukaan? :)
 
Vauvakuume tulee myös tänne mukaan, kovasti toive olisi pieni saada tänä vuonna esikoisen kaveriksi :Heartred

Itse olen 22, mies 26 ja meitä on siunattu maailman ihanimmalla esikoispojalla 6/2016 :love7
Joulukuusssa otettiin kierukka pois lyhyen ajan sisään uusiutuneen kohtutulehduksen vuoksi. Toive olisi olla mahdollisimman rennosti eli tjoittailla. Aion kylläkin vähän kiertoani seurailla joten varmaan ovulatiotestit käyttöön kuten aiemminkin. Lisäksi mammavitamiini ja maca-kapselit sekä vehnänalkioöljy tulossa taas käyttöön :) Kierrot olleet nyt 28-31 päivää. Eilen tulikin täti kylään joten tänään kp2.

Kaikille valtavasti plussatuulia! :):)

Onko sulle ollut aiemmin apua Macasta ja vehnänalkioöljystä? Mulla menossa eka kokonainen kierto vehnänalkioöljyn, d-vitamiinin, sinkin ja foolihapon kanssa. Mielellään kuulen kokemuksia noista! Yk9 menossa.
 
Takaisin
Top