Raskaaksi 2018

Mullakin ovulaation jälkeen sellaisia oireita kun olis raskaana. Nyttenkin ei oo tullut kuivaa kautta vaikka pitäisi tulla?...
 
Taidan liittyä myös tänne ja kirjoitella lisäksi 2017 ryhmään. Taustaa sen verran, että minä olen 31v ja mies 32v. Lapsia löytyy kaksi 6/12 ja 7/14. Ehkäisy jätettiin pois 2/16 ja kierto oli pitkään epäsäännöllinen. Nyt on kokeiltu primolutit ja clomit. Luomu kierrosta tuli plussa, mutta sitä iloa kesti alle viikon. Ilmeisesti kemiallinen kyseessä. Nyt testataan letroja jospa toisivat toivotun tuloksen.
 
Millaset oireet teillä on olleet ovulaation jälkeen, kierroissa joissa ei oo raskautta tapahtunut? :) Itellä tylsä vaihe menossa, dpo 3 huomenna ja ens viikon sunnuntaihin pitäis malttaa :S

Täällä ei mitään muita oireita kuin mahakivut ja erittäin hedelmälliset valkuais/käsivoidemaiset valkovuodot ja runsaat sellaset :D dpo 3.
 
Minä täällä teen henkistä kamppailua itteni kanssa.. tilatako kuitenkin o-tikut, vaikka tuumasin, että jätän tauolle testailun.. Tikut on näyttäny niin selvästi ovulaation, että harmittaa kyllä jos jää arvailujen varaan asiat. Äääääääää! Apua! :arghh::wacky:
 
Minä ainakin tilasin nyt tätä kiertoa varten, kun jonkin aikaa olin ilman:) Itellä ainaki helpotti huomattavasti, kun tietää tarkalleen milloin se plussa tulee ja miten pupuilut ajoittaa! Nyt ressasin hirveesti sitä, että oliko hyvä ajoitus yms kun ovistuntemuksetkin oli niin laimeita, eikä voinu varmaks sanoo millon se ovis oli..Eli tilaa vaan, jos arvailu nostaa stressiä, sehän ei ole hyväksi sitten ollenkaan:wink
 
Sama täällä, vaikka omalla kohdalla tilanne normalisoituisi paremmin liikoja analysoimatta. Eli käännyin RFSU:n puoleen ja marketista ostin lisää o-testejä.
Kunhan vuosi käynnistyy, menen taas akupunktioon. Se auttaa sekä mun hormoneita että kipeää jäätynyttä olkapäätä.
Katjusha kp 22 ja oireita on, ovista ei.
 
Chenet ja katjusha, no sepä! Stressiä sitä haluis välttää nimenomaan. Ja tikuttelusta oon tykännyt kyllä. Decisions decisions!
 
Täällä ei mitään muita oireita kuin mahakivut ja erittäin hedelmälliset valkuais/käsivoidemaiset valkovuodot ja runsaat sellaset :D dpo 3.
Heii mul kans aika samalaista. Nyt siis dpo 9 omien laskujen mukaan (laskurin mukaan dpo 11). Jotain ihme mahakipuja vähän välii ja just toi runsas vv. Sekä hirvee turvotus :wtf:
 
Mä en oikein oo varma aiheuttaako ovistikut stressiä vai vähentääkö se sitä. Toisaalta tulee niistä plussista hyvä fiilis et tietää et kroppa toimii :)
Täällä just dpo3, joten tuskallista odottelua edessä vielä ainakin viikon verran. Miten helpotatte oloonne piinaviikkoina?
 
Hei te jotka tikuttelette ovista, niin kuinka nopeasti ovisplussa katoaa testistä? Vuorokaudessa, joku on varmaan kuitenkin tikutellut ovisplussan jälkeenkin. Jos huvikseen tikuttaisi kunhan menkat nyt km jälkeen käynnistyy... Olevinaan nimittäin huomaan ovikswn limoista yms, mutta ois kiva varmistaa ja testit on aina kivoja. :-) Menneellä viikolla oletan olleen oviksen, joten toivon kuukautisten alkavankin tammikuun alussa.
 
Hei te jotka tikuttelette ovista, niin kuinka nopeasti ovisplussa katoaa testistä? Vuorokaudessa, joku on varmaan kuitenkin tikutellut ovisplussan jälkeenkin. Jos huvikseen tikuttaisi kunhan menkat nyt km jälkeen käynnistyy... Olevinaan nimittäin huomaan ovikswn limoista yms, mutta ois kiva varmistaa ja testit on aina kivoja. :-) Menneellä viikolla oletan olleen oviksen, joten toivon kuukautisten alkavankin tammikuun alussa.

Tosi yksilöllistä, joillaki on selkee nega sit äkkiä hyppää plussaks ja yhtä nopeesti laskee negaks. Mulla nousee ja laskee suhteellisen hitaasti että plussaks laskettavat testit kestää ainakin 3pv :D
 
Mulla viimeks oli tosi haalee viiva kaks päivää ennen, sit vahvistu ja oviksesta seuraavana päivänä selkeesti haaleempi. Eli huippu on aika lyhyt.
 
Mulla on niin ihme tunnelmat..
eli 4.12 todettiin kontrolliultrassa km mikä itsekseen oli kokonaan tyhjentynyt. Ja samana päivänä tein kotitestin, R-testi nega.
Siitä o- testiin sain plussaa noin viikko. Tai näin mun silmään. Jouluaattona tein aamulla R-testin kun halusin tietää ruoka/alkoholipolitiikkaa. Nega.

Menkkoja ei alkanut kuuluun. Tein kp 34 sekä o-testin että R-testin. O oli plussa ja R nega. Mitä ihmettä?? Toinen ovulaatio samaan kiertoon?Ja tänään kp 36 o-testi illalla nyt taas plussa. Mä oon ihan sekaisin mikä mun krpassa on pielessä. Sain eilen terolutit lääkäriltä ja tänään siis söin toisen pillerin kuurista.

Mitä ihmettä tässä nyt seuraavaksi tekisi. Vaihtaa testien merkkejä :D
 
Mulla on niin ihme tunnelmat..
eli 4.12 todettiin kontrolliultrassa km mikä itsekseen oli kokonaan tyhjentynyt. Ja samana päivänä tein kotitestin, R-testi nega.
Siitä o- testiin sain plussaa noin viikko. Tai näin mun silmään. Jouluaattona tein aamulla R-testin kun halusin tietää ruoka/alkoholipolitiikkaa. Nega.

Menkkoja ei alkanut kuuluun. Tein kp 34 sekä o-testin että R-testin. O oli plussa ja R nega. Mitä ihmettä?? Toinen ovulaatio samaan kiertoon?Ja tänään kp 36 o-testi illalla nyt taas plussa. Mä oon ihan sekaisin mikä mun krpassa on pielessä. Sain eilen terolutit lääkäriltä ja tänään siis söin toisen pillerin kuurista.

Mitä ihmettä tässä nyt seuraavaksi tekisi. Vaihtaa testien merkkejä :D

Oisko kuvaa o-testistä? :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1514669798.170372.jpg


Tässä tämä

Tuo on huoneen valossa yhtä tumma tuo viiva kuin kontrolliviiva
 
Tuo on tummin mitä ikinä on tullut muissakaan kierroissa. Ja tässä kierrossa yhtä tumma kuin ne kaksi aiempaa plussaa. Muutoin on hailakkaa. Mä oon kyllä muutoinkin aatellut vaihtaa o-testien merkkiä. Just siksi kun näissä mulla ei ikinä tule tuosta tummempaa se tummin.

Mä jään odottelee Terolut-kuurin loppumista niin seuraavassa kierrossa vaihtuu merkki.
 
Takaisin
Top