Raskaaksi 2018

6e6229295e6f00f2d1bcfdde768309ba


Kävin hakee vielä yliopiston apteekista raskaustestin ja Citymarketista paketin pc testejä. :D :D Mä en vielä uskalla siirtyä minnekään lasketunajan ryhmään..
 
Täällä tullaan päivän perässä ja samat fiilikset..

Onkos muilla ovistestit kuinka elänyt? Että onko se hyvä/paha/ei väliä kun tuntui että tän aamun testi oli vaaleampi kuin eilisen :confused: ja 99% varma ettei ovis ole ollut vielä.. :confused004

Mulla menee ennen ovista niin että on tosi vahva yhtenä päivänä, seuraavana päivänä jo lähes olematon ja siitä seuraavana kirkuva plussa! :) Jokasessa minkä tikuttanut niin ollut näin. Sitä haaleeta tainnu kerran olla kaksikin päivää välissä.
 
Mulla menee ennen ovista niin että on tosi vahva yhtenä päivänä, seuraavana päivänä jo lähes olematon ja siitä seuraavana kirkuva plussa! :) Jokasessa minkä tikuttanut niin ollut näin. Sitä haaleeta tainnu kerran olla kaksikin päivää välissä.

Okei, eli hyvin vois olla plussaa jo piakkoin! Yhtään ei muista mitä sillon tosta esikosta oli.. ja veikkaan että oli viime kierrossa noin, tosin oletin plussan olleen pe vai la ja tiistaina vasta tuli kivut ja siitä tiistaista sen 2 viikkoa niin menkat.. on tämä kehon tarkkailu jännää mutta hermoja raastavaa :p

Puhvis kp14/-35?
 
Tein aamusta taas pcn ja se oli haaleampi kun eilen.. Ehkä mä lopetan nyt testailun ja seuraan mitä tässä tapahtuu!
 
Kannatan alinah, älä suotta lisää stressiä tuijottamalla niitä viivoja kun niillä ei kuitenkaan ole vaikutusta siihen, miten raskaus etenee! On varmasti mahdoton tuossa tilanteessa uskoa ja olla stressaamatta asiaa mutta kaikki me täällä pidetään peukkuja pystyssä ja jokaista ruumiinosaa ristissä, että homma nyt etenisi normaalisti! Minä olen ainakin tilannut nyt kaikki voimat tähän, että homma menisi maaliin, teidän perhe on niin ansainnut tämän :Heartbigred
 
alinah, ei kannata niitä vahvuuksia niin tarkkaan verrata (helpommin sanottu, kuin tehty). Pissan vahvuus voi vaihdella ym, hormoni kaksinkertaistuu joka toinen päivä, niin välttämättä ei isoa eroa päivittäin. :Heartbigred
Toivon kovasti, että saatte pienen syliin loppukesästä :binkybaby
 
Teettekö ovistestejä useamman kerran päivässä? Ma aloitin tänään ottaan myös aamulämmön. Ja maca on kans käytössä.
 
Testasin tänään negan, nyt kp 33. Mulla ei koskaan ole ollut näin pitkää kiertoa. Alkaisi nyt vaan ne kuukautiset, että pääsisi taas uuteen kiertoon. Hitto, että hajottaa tällainen :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Teettekö ovistestejä useamman kerran päivässä? Ma aloitin tänään ottaan myös aamulämmön. Ja maca on kans käytössä.

Alussa kerran päivässä mutta kun alkaa vahvenee niin sitten kaks kertaa jos vaan on mahdollista :grin näin siis itse :)
 
Takaisin
Top