Raskaaksi 2018

Mä keskustelen täällä, kaksplussassa ja kirjoitan instagramissa tästä hoitotaipaleesta sekä jonkun verran fb. Mun äiti, mummit ja iskä tietää tästä ja toiselle mummille aika avoimesti saan kertoakin hoidoista. Tämä on sellainen asia, että minusta on ihmisten saatava tietää millaista tuskaa tämä aiheuttaa ja että ei se lapsen saaminen ole niin helppoa kaikille. Mun ympärillä kun ei ole lapsettomuudesta kärsiviä, sikiävät kun sieniä sateella tai kun haluavat.
 
Mä keskustelen täällä ja miehen kanssa. Meidän yrityksestä ei oikein tiedä kukaan muu.
Enkä halua kenenkään muun tietävän, kun ei se kuulu kuin meille.
Muakin yritti lääkäri rauhoitella kesäkuussa, että se tammikuun varhainen tai mikä nyt ikinäkään, plussa kummiski; meinaa sitä että mä ylipäätään tuun raskaaksi. Mutta kun sitä plussaa ei vielä kuulu, niin etenkin ton endometrioosin takia vähän alkaa takaraivossa kolistelee semmonen pelon poikanen.

Toisaalta, nyt mennään kp27 yk9stä ja normiin poiketen mun rinnat tuntuu vähän aroilta ja maha turvottelee koko ajan. Ja nyt kun tässä aamupissalla istuskelen, niin taitaapa oksettaakin hiukan... :yuck: aikaisemmissa kierroissa mun nännit on ollu tosi arat, mutta nyt ne on ihan ok, mut rinnat itsessään on arat. Ei mitenkään sillai etteikö niihin vois koskee, mutta kummiski.

Mäki lupasin itelleni ettei testaisi ennen kuin on myöhässä ja kunnolla, mutta jotenkin houkuttelis sunnuntaina aamulla testata kun Flo ennustaa menkat maanantaille. :angelic:
Onhan se positiivista että voi tulla raskaaksi, mutta ei se km/varhainen ole koskaan kivaa. Mä olen jotenkin päässyt siitä yli vaikka siitä on vain kaksi viikkoa kohta. Ei itketä enää, ja miehenikin sanoi että olen taas "positiivinen ja iloinen oma itseni" ehkä siinä tarvi sen viikon verran surra ensin. Mieheni sanoi ettei nyt testailla ennen kuin ovat oikeasti myöhässä, mutta en tiedä pystynkö jättää se siihen asti. Ensimmäinen haamu näkyi mulla silti siinä dpo 12 eli se olisi eka päivä sitten, jos ovis tapahtuu. :)

tsemppiä Utu, kyllä sinä kestät muutama päivä vielä. Älä ajattele että olet raskaana, niin kyllä ne oireet tulevat sieltä esille jos niitä on!
 
Tälläinen tulos nyt aamulla.Plussa?
 

Liitteet

  • IMG_20181017_091614.jpg
    IMG_20181017_091614.jpg
    500.5 KB · Katsottu: 197
Täällä odotellaan ovista, kp14/35?, ei toki vielä varmaankaan tule mutta tallettelu onneks aloitettu. Lauantaina lähdetään lomalle niin toisaalta olisi kiva että ennen sitä tulisi niin ei tarvisi tikutella siellä :grin toki toinen vaihtoehto että jättää testit kotiin mutta toisaalta kun on malttamaton ja tiedonhaluinen omasta kierrosta niin osaako sitä sitten loppukierron olla kun ei ”varmaa tietoa” ole :rolleyes: Varsinkin kun vasta toinen kunnollinen kierto synnytyksen jälkeen niin ei yhtään tiedän mihin tämä asettuu..
 
Oi että miten mahtavaa, onneaonnea Heitsu miljoonasti :smiley-bounce016:happy093:love7:love7:Heartpink:Heartpink

Mää oon pitäny ny taukoo täältä, oon siis kyl käymy lukemassa teitä mutta oli vähä sellanen ankee syksy ettei ollu fiilistä antaa energiaa koko yritykselle. Oon tehny vaan sillee et oon laittanu kalenteriin ylös testioäivän jos menkat ei oo alkanu eli en oo laskenu yhtään kiertopäiviä. Eilen sit jostain syystä hain apteekista testipaketin ja tein eilen ja tänään ne. Koitan laittaa aeuraavaan viestion aamutestistä kuvan vaikka ihan selkee se kyllä on.

Tsemppiä ihan jokaikiselle, negoista ja keskenmenoista :love022

Toi Heitsun plussa kyl lämmittää mieltä :smiley-bounce013
 
Takaisin
Top